Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir mer og mer lei av folk, og irriterer meg over den minste ting. Folk som puster høyt, smatter, slafser når de spiser, snakker for mye, sier ett ord eller en setning hele tiden, og så videre... Dette er så ille nå at jeg såvidt klarer å være med folk uten å virkelig ta meg sammen for å holde ut. Jeg kan ikke studere sammen med noen i et stille rom, fordi jeg blir sittende og høre på f.eks pustinga deres som etter hvert overdøver alt, eller legger merke til fakter de har som irriterer meg grenseløst. Det er ingenting som skal til for å irritere meg om dagen, og jeg vet at det er meg det er noe galt med, men det er vanvittig frustrerende! Det eneste som skal til for å slippe å irritere seg hele tiden, er å være alene, men jeg vil da være sosial jeg også! Er jeg alene om dette? Hvordan klare å ignorere fakter, lyder, irriterende ting?

Anonymous poster hash: b9d20...636
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. Kan irritere meg over absolutt alt. Jeg føler jeg må virkelig kjempe mot irritasjonsmomentene rundt meg, og det tar endel energi i løpet av dagen. Jeg vet også at det er meg det er noe med, men aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Vil jo egentlig ikke være en sur og fæl person.

Anonymous poster hash: 5ad12...5f5
Gjest Gjest
Skrevet

Du er lei av deg selv og fokuserer på andre???? :daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang var jeg slik. Til slutt glefset jeg til folk, kjeftet og smalt hele tiden

Det var noe med meg og mitt liv. Ikke bra i forhold, beg depresjon.

Gjør noe for deg, og med deg selv

Anonymous poster hash: 06565...013
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å stole på folk.

Synes alle (80 % ihvertfall) er noen sleipinger som bare er ute etter å lure meg...

Anonymous poster hash: 1effa...df2
AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man gjøre for å slutte å irritere seg så fælt da?

Anonymous poster hash: 1d5d0...eed

AnonymBruker
Skrevet

Er samme selv. Ikke så mye smatting og pusting, men generelt ineffektivitet og folk som ikke fikser normale ting.

Anonymous poster hash: b2846...35b
AnonymBruker
Skrevet

Bestemme seg for å ta det mer med ro. Gi litt faen. Finn en hobby, hvis du ikke kan bli mer opptatt av hvordan du selv oppfører deg. Men for meg hjelper det mest med en gi f holdning.

Anonymous poster hash: 70ecb...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er utslitt TS.

Kanskje du trenger en liten pause fra alt? Jeg blir som deg hver gang det blir for mye for meg. Jeg kan bli sur av de minste ting, blir til og med sur på de jeg er glad i, finner noe galt med alt, og blir veldig sensitiv for alt rundt meg.

Slapp av og trekk pusten. Sov mye. Få mye frisk luft og ellers gjør ting du vet du får overskudd av :)

Anonymous poster hash: c39c1...228

AnonymBruker
Skrevet

Pass på å holde jevnt blodsukker så blir man iallefall litt mindre irritabel. Synes forøvrig ellers at det kanskje er på tide å oppsøke hjelp når nærvær av andre er såpass frustrerende at det går utover livskvaliteten.

Anonymous poster hash: f13d6...426
  • Liker 1
Skrevet

Det høres ut som misofoni.

Skrevet

Har det faktisk likt, jobber mye med meg selv for å komme over dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...