AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Altså er det bra å spise havregrynspannekaker om man vil ned i vekt? Burde jeg isåfall kutte ut hvetemelet i røren og heller bare ha melk egg og havregryn?Anonymous poster hash: 464ca...aac
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Altså er det bra å spise havregrynspannekaker om man vil ned i vekt? Burde jeg isåfall kutte ut hvetemelet i røren og heller bare ha melk egg og havregryn?Anonymous poster hash: 464ca...aac Jeg hadde helt klart kuttet hvetemelet, men i bunn og grunn spiller det ikke så stor rolle om du ligger i kaloriunderskudd. Du kan eventuelt også bytte melken med cottage cheese, f.eks. Eller som jeg bruker - 2 egg og 1 moden banan, stekt i kokosolje eller ekte smør. Men jeg hadde generelt ikke spist pannekaker om vektnedgang var målet.. Hadde holdt meg til kjøtt, fisk, fugl, egg, grønnsaker og fett til vektmålet var nådd, og deretter inkludert litt alternativ mat. Men du får selvsagt gjøre det som passer deg og din livsstil best! Lykke til Anonymous poster hash: c1e97...e18 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Du kan spise havregrynspannekaker hver dag om du vil, så lenge du er i kaloriunderskudd. Du kan gå ned i vekt av både pannekaker, mc donalds mat, eller grønnsaker. Rekn ut hvor mange kalorier pannekakene dine inneholder, så tar du det derfra. Anonymous poster hash: 247c8...e8a 1
Inwe Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg spiser mye pannekaker og er i kaloriunderskudd. Går ned i vekt også. Lager de på en banan, 2 egg og 30g havregryn. Fantastisk gode, ca 400 kcal og metter lenge. Perfekt som lunsj eller kveldsmat, gjerne etter en hard treningsøkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå