Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren i dag og farget håret. Det tar jo litt tid, og jeg er dårlig til å småprate.

Frisøren gjorde heller ikke noen forsøk på det, som de ofte gjør.

Var litt ubehagelig stillhet.

Hun hadde en fin, litt stor tattoo på armen, med noe skrift. Tok mot til meg og sa at det var en skikkelig fin tattoo.. Jeg tenkte det var positivt å gi et kompliment (jeg mente det jo), og at kanskje hun kunne vise meg den, eller si hva som sto, eller i hvertfall si takk..?

Men hun sa ja, og fortsatte bare med håret...

Da ble det skikkelig pinlig stillhet synes jeg..

Var det frekt å si noe? Føltes nesten som om hun syntes det..

Eller var hun rar som ikke sa takk og smilte?

Anonymous poster hash: 54bc6...afd
Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Ingen, du tenker for mye på det. En trenger ikke å prate når man er til frisøren eller noen steder forøvrig. Men det kan være hyggelig, og en virker ganske usosial og innesluttet om man ikke prater med noen i sosiale lag, men ikke i slike situasjoner.

Endret av Idollet
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig oppførsel av frisøren synes jeg....Det ligger jo liksom til yrket at de prater med kundene..?

Men kanskje hun hadde fått intrykk av at du ikke ville ha noe small-talk? Hun kunne uansett tatt opp tråden når du kommenterte tatoveringen,og basert en videre samtale ut i fra det.

Anonymous poster hash: 56b72...881
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde antageligvis en dårlig dag..

Anonymous poster hash: 98830...eb8
Skrevet (endret)

Dårlig oppførsel fra frisøren. Hun burde i alle fall sagt "takk". Og dersom hun hadde en dårlig dag; det skal IKKE gå utover kundene!

Endret av Purple Diamond
AnonymBruker
Skrevet

Frisørdama hadde nok en veldig dårlig dag. Det skal uansett ikke gå ut over kunden.

Anonymous poster hash: b7c4f...c4f
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tatovering var det?

Anonymous poster hash: 5ef7f...541

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tatovering var det?

Anonymous poster hash: 5ef7f...541

Det var tekst, sånn 4-5 linjer, en slags ramme rundt med blomstergreier.. Vanskelig å forklare, men den var veldig fin. Også var jeg nysgjerrig på hva som sto..

AnonymBruker
Skrevet

Det var tekst, sånn 4-5 linjer, en slags ramme rundt med blomstergreier.. Vanskelig å forklare, men den var veldig fin. Også var jeg nysgjerrig på hva som sto..

Hvorfor lurte du?

AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert lei av å snakke om den. Det er enkelt for kundene hennes å prøve å få i gang en samtale med bakgrunn i den (naturlig nok, de får den jo opp i ansiktet).

Frisører bør være gode på smalltalk. Det er en ganske stor del av jobben deres.

Anonymous poster hash: 264eb...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...