Snop Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg søker nå vilt på jobber (hvilke som helst jobber) og lurer på hvilke rekrutteringsbyråer jeg bør registrere meg hos i tillegg. Lurer også på hvor effektivt det egentlig er å publisere CV på finn.no og nav.no?
kaffekjærring Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg søker nå vilt på jobber (hvilke som helst jobber) og lurer på hvilke rekrutteringsbyråer jeg bør registrere meg hos i tillegg. Lurer også på hvor effektivt det egentlig er å publisere CV på finn.no og nav.no? Jeg søker og på jobber. Har ikke blitt kontaktet av noen pga min CV men har fått en tilkallingsstilling samt fått mange intervjuer ved å aktivt SØKE på jobbene som kommer ut på finn og nav, siden det er viktig å være aktivt søkende. Så du burde søke på de jobbene som kommer ut og som kan være aktuell for deg, for da viser du interesse. Samtidig så kan du registrere deg på manpower og adecco!
Snop Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2014 Jeg søker og på jobber. Har ikke blitt kontaktet av noen pga min CV men har fått en tilkallingsstilling samt fått mange intervjuer ved å aktivt SØKE på jobbene som kommer ut på finn og nav, siden det er viktig å være aktivt søkende. Så du burde søke på de jobbene som kommer ut og som kan være aktuell for deg, for da viser du interesse. Samtidig så kan du registrere deg på manpower og adecco! Det er det jeg gjør Legger også inn åpne søknader mange steder hvor de ikke har utlyst stilling. I'm covered
kaffekjærring Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Det er det jeg gjør Legger også inn åpne søknader mange steder hvor de ikke har utlyst stilling. I'm covered Så bra! Lykke til til oss
ninuska_ Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har veldig god erfaring med å legge ut CVen sin på Finn. Både jeg og samboeren min fikk vår første jobb gjennom å bli kontaktet uten å ha søkt på noen stilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå