Gå til innhold

Han tar for mye initiativ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noe på gang med en fyr, og liker han veldig godt. Problemet er at han tar for MYE initiativ, han vil snakke hele tiden. Går aldri mer enn 3-4 timer uten at han sender en snap eller skriver på Facebook. Er koselig at han er interessert og jeg får jo så absolutt bekreftet at han liker meg, men føler ikke jeg får tid til å "savne" han. Dette er kanskje et luksusproblem? Men syns det er vanskelig å kjenne på følelsene mine når vi snakker sammen hele tiden.. Blir ikke den samme spenningen når navnet hans popper opp på mobilen, og jeg blir sjeldent den som starter en samtale..

Er det noe jeg kan gjøre med det? Føler ikke akkurat at jeg kan si ifra heller, eller overse noen av meldingene for jeg liker han jo..

Anonymous poster hash: 8903e...ab3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad det ikke er motsatt, det er mye verre.

Anonymous poster hash: ee3bd...25b
  • Liker 5
Skrevet

Skru av mobilen å si at den gikk tom for strøm i to døgn. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som "offeret" til en kamerat av meg. Han spammer den stakkars jenta og hun gir tydeligvis ikke den tilbakemeldingen han ønsker fra henne. Jeg har fortalt ham at det ikke er så rart når han overvelder henne med all kontakt.

Skriv til ham i en "spøkefull" tone at du ikke rekker å savne ham når han hele tiden kontakter deg?

Anonymous poster hash: 90ff0...2d6
  • Liker 4
Gjest Minpin
Skrevet

Kjenner til den, altså. Kjæresten min oppførte seg på samme måte da vi først begynte å date og på grunn av det trodde jeg faktisk ikke at det kom til å funke mellom oss. Heldigvis tok jeg det opp med han i stedet for å gi han opp, noe som faktisk hjalp. Jeg sa bare at jeg virkelig likte han, men at jeg var opptatt av at vi også skulle være individer og ikke henge på hverandre hele tiden. Heldigvis var han selvsikker nok til å ikke ta det personlig og respekterte at jeg trengte litt mer rom enn han. I dag er vi kjærester og jeg savner han hele tiden når vi ikke er sammen, rett og slett fordi jeg får tid til det.

Mitt råd er altså å ta det opp med han. Si at du liker han og at du setter stor pris på at han er interessert, men at du trenger å savne han litt også for å kunne utvikle de rette følelsene. Forhåpentligvis tar han det som en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Er veldig glad det ikke er motsatt vei, altså, men kunne vært en mellomting. Jeg har ikke helt disse forelska-følelsene enda, og vil liksom kjenne litt mer på spenningen. Vurderer å si det til han neste gang vi møtes, vi får se. Kjenner han ikke godt nok til å vite hvordan han vil reagere enda, så ja. :) Liker veldig godt å høre andres erfaringer, så skriv i vei!

Skrevet

Hadde en sånn gutt etter meg for en stund siden, og det viste seg at han kun var ute etter sex. Snill og god, men når han ikke fikk det som han ville kuttet han kontakten. Nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er, men greit å være obs! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sånn gutt etter meg for en stund siden, og det viste seg at han kun var ute etter sex. Snill og god, men når han ikke fikk det som han ville kuttet han kontakten. Nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er, men greit å være obs! :)

Vi er 17 begge to, og nei han er ikke ute etter det. Han er typisk god-gutt og kanskje litt for snill til tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...