AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Vel, gjør man? Anonymous poster hash: e5c75...867
Gjest Idollet Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Ja, om du får mange henvendelser og kan plukke og kaste. Kvinner som blir spamet med friere og kanskje noen heldige menn.
Gjest Malanthor Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Nå har jeg aldri drevet med nettdating. Men jeg tror ikke at man forandrer seg nevneverdig bare fordi man nettdater. Hvis man plutselig får svært så tvilsom moral av nettdating så tror jeg strengt talt at man alltid har hatt det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Hvis man har holdt på i evigheter og ikke finner noen er det vel en grunn til det. Og man kan bli kynisk og bitter etter mange dårlige opplevelser - som veldig mange har via nettet. Men jeg tror ikke man går fra god til dårlig moral. Da var man et amoralsk menneske i utgangspunktet. Anonymous poster hash: d41d9...515
Sandie Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Om ikke akkurat tvilsom moral,så tror jeg ihvertfall at bruk-og-kast mentaliteten kan bli større hos enkelte. Man står plutselig ovenfor et enormt utvalg,mye større enn det folk flest har tilgang til i virkeligheten. Mange blir beruset av all oppmerksomheten de får,og ser det også kan være en enkel måte å skaffe seg sex på. Det er lett å hoppe videre til neste dersom den man har kontakt med skriver noe man ikke liker eller en bedre kandidat dukker opp. Det er det som oftest skjer når folk uten videre slutter å svare. I virkeligheten har folk flest en høyere terskel for å bare forsvinne uten forklaring. Endret 6. mai 2014 av Sandie 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Min erfaring er at når man ofte opplever ting som skyver på egne grenser, blir med på det etter hvert og blir vant til det, så gjør det noe med ens syn på litt av hvert. Det er ikke nødvendigvis en positiv ting. Anonymous poster hash: 30f5e...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Dette er mine erfaringer også. Merker mine egne grenser er blitt skyvet på og ting som ville gitt meg dårlig samvittighet før, bare liksom rister jeg av meg.<br />Men er jo kvinnens marked. Velge og vrake.<br />TS.Anonymous poster hash: e5c75...867
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har drevet med nettdating en god stund, og det eneste som er forandret er at det skal mer til før jeg møter noen nå, enn i starten. Er veldig mange menn som kun er ute etter en ting, selv om de prøver å late som noe annet. Å de siler jeg fort ut. Kan godt si ja til en date, og så forandre mening etter at de ber meg hjem på første daten.Anonymous poster hash: e8132...98b
Gjest HomerS Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Vel, gjør man? Anonymous poster hash: e5c75...867 Antagelig Bruk og kast..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Vel, gjør man? Anonymous poster hash: e5c75...867 Noen virker til å gi opp det å finne seg noe seriøst og til å kun gå inn for å dekke egne behov. Noen blir overseriøse. Noen blir følelsesløse av for mange dårlige erfaringer. Det er det ingen fasit på :-) Anonymous poster hash: d688e...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå