Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir lei meg når jeg gjentatte ganger blir avvist av menn. De er gira en stund, så går det over. Dette uansett om jeg har hatt sex eller ikke. År siden jeg fikk en kjæreste.

Anonymous poster hash: fa7e2...ce3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler avvisning dårlig jeg også, uavhengig av om det kommer fra menn eller kvinner. Tror det er en selvtillittsgreie for min del....

Anonymous poster hash: 204e4...d24

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke at det skal være kjempe skummelt og ubehagelig å avvise meg, så takler det bra.

Jeg treffer en hyggelig fyr nå og har det veldig godt i hans selskap. Håper jeg får muligheten til å bli bedre kjent med han. Men avvisning synes jeg det er viktig å takle, selv om det kan være vondt hvis man føler sterk kjemi og oppståtte følelser. Men sterk reaksjon på avvisning/ikke takle avvisning trenger ikke å bety sterkere følelser.

Anonymous poster hash: 9a2e5...9b6
Skrevet

Jeg har blitt avvist en gang av en fyr som jeg likte skikkelig godt og var forelsket i. Det var selvfølgelig veldig trist akkurat da, men det er bare å bite tennene sammen til det går over. Det tok ikke lange tiden før jeg aksepterte det, og gikk videre. Har fortsatt god kontakt med denne fyren i dag, men nå kan jeg ikke tenke meg å være noe mer enn venner med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor lang tid som har gått. Siden jenter stort sett slipper å sjekke opp gutter er jo avvisning litt annerledes - er han helt uinteressert så ber han ikke om nummeret uansett.

Har opplevd at en fyr fadet helt ut og ikke hadde guts til å si at han ikke ville fortsette, og jeg var forelsket så det var dritt.

Ellers har jeg ikke opplevd egentlig at en fyr ikke vil se meg igjen etter en eller to dater. Men har selvsagt opplevd at det er en fyr jeg liker som ikke tar noe initiativ fordi han ikke er interessert. Det er kjedelig men så lenge jeg uansett ikke er investert i ham er det jo ikke et stort tap.

Anonymous poster hash: de261...4c2
Skrevet

Jeg er ikke den som er så veldig "på" andre personer, mye av det handler om at jeg er redd for å bli avvist. Jeg er redd for at om jeg spør noen om vi skal finne på noe, og de sier nei, så er det fordi de ikke liker meg som person. Jeg blir fryktelig usikker, og tenker ofte automatisk at de er ikke interessert i meg uansett, og det vil være altfor vondt for meg å få en avvisning. Men jeg forsøker å endre tankegangen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...