AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hørte om en jente i dag som vokser opp til sin biofamilie til en av foreldrene Hun har aldri hatt kontakt med den ene av foreldrene, og den andre er død. Familien har unngått kontakt med den som er i live, uviss av årsak. Alle barn har rett til sine foreldre. Hu har også søsken som hun ikke vet om, tanter og onkler. Biofamilie har aldri møtt de heller Du som aldri har møtt forelder, hatt kontakt. Er ikke det vanskelig, og har du mye tanker om de? tenker da etter du har vokst opp eks Anonymous poster hash: 607f3...1d6
Brunhilde Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Hva er biofam? Det var et rotete innlegg, og jeg tror ikke engang jeg skal prøve å forstå. 3
Frøken Smilla Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Huh, hva spør du om? Hva har hun vokst opp til? Dette forstod jeg ikke noe av, dessverre, kan du prøve å forklare det igjen? 1
minister-mio Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg forstår heller ikke. Kan du prøve igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Det blir litt enkelt å si at alle barn har rett til sine foreldre. Det kan være mange grunner til at det ikke er kontakt, og uten noe mer informasjon blir det umulig å si om dette er riktig eller galt. Anonymous poster hash: c5438...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 jeg skal prøve å forstå. Jenta vokser opp med besteforeldre? Ene foreldren er død som da er datter eller sønnen til besteforeldrene hun vokser opp med? Og den andre foreldrene har hun ikke kontakt med? Det du mente? Jeg har vokst opp med begge mine biologiste foreldre så er ikke i den situasjonen selv, men kjenner noen som ikke vokste opp med sin far og var veldig nysgjerrig på hvem han var. Han hadde lenge lyst å ta kontakt men tørte ikke. Gikk mange år før han gjorde det. Men til slutt så våget han, og han har nå idag kontakt med farsiden sin. Var vel hans mor som ikke ville ha noe med hans far å gjøre. Han hadde prøvd å sendt bursdag og julegaver, men til slutt ga opp. Så hans var og familie var veldig glad for å få kontakt med han. Men jeg vet det var veldig mye han tenkte på. Var veldig redd å ta kontakt og bli avist. Så det var nok noe han tenkte mye over. Anonymous poster hash: dc0ba...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå