AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Vel ja.. Har seg slik at etter bruddet med ekskjæresten min at jeg ikke har taklet det spesielt godt. Forholdet gikk ganske bra i starten, men så fort han ble litt lei så begynte han å være utro.. Jeg fant ut av det etter en liten stund, tilgav ham pga han mente han angret osv. Etter litt over et år etter så visste jeg om alt han gjorde, jeg bare overså det og ville ikke ta det opp med ham. Mye pga jeg var redd for å miste ham. Alt i alt så lå han med 6-7 forskjellige jenter opptil flere ganger, inkludert to av eksene sine.. Nå har han fått seg ny dame, og i tillegg lå han med meg mens de holdt på. Rett før de ble sammen. Jeg visste ikke om dette såklart, vi hadde ikke snakket på 2 mnd. Når jeg fant det ut så sa jeg det til henne, eksen kommer og er dritforbanna på meg og mener alt går til helvete. De er enda sammen, han mener han har slutta helt å være utro osv. Jeg mener, really?! Han har vært utro med alle jentene han har hatt forhold med siden han var 15 år gammel. Og han er bare i begynnelsen av 20-åra. Hvorfor i helvete er jeg så sur og bitter på ham enda? Synes ikke han fortjener å ha en kjæreste når han er slik. Er mange måneder siden vi slo opp, jeg takler det enda ikke. Jeg prøver å være med venner og få han ut av hodet, men med en gang jeg er aleine så virker det som at hele verden bare raser rundt meg. Jeg har sliti nok med det jævla depresjonshelvetet fra før av, jeg orker virkelig ikke mer nå Klarer såvidt å få i meg mat, jeg går på jobb, går turer med hunden og sover. Føler hele livet mitt er så grått og nytteløst, jeg er aldri glad lengre. Uff.. måtte bare få det ut et sted, orker ikke forklare det til venner osv, jeg bare later som at alt er helt fint. Anonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 For samfunnet hyller Mennesker som gir faen i andre og kritiserer dem som ikke har det like lett.. Alle jenter jeg kjenner som har vært i forhold med gutter som har vært utro har en ting til felles.. Dem går for dem samme guttene.. Guttene som er på og sjekker deg og får deg til og føle seg spesiell. Slutt og klag og finn deg en snill gutt istedet? Jeg spotter rashøl på lang avstand og kan tilogmed advare jenter.. Hva er responsen? Dumt blikk og sutring når man ikke hører og han faktisk er utro.. Man får ikke sympati for personer da.. Anonymous poster hash: 8e270...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 For samfunnet hyller Mennesker som gir faen i andre og kritiserer dem som ikke har det like lett.. Alle jenter jeg kjenner som har vært i forhold med gutter som har vært utro har en ting til felles.. Dem går for dem samme guttene.. Guttene som er på og sjekker deg og får deg til og føle seg spesiell. Slutt og klag og finn deg en snill gutt istedet? Jeg spotter rashøl på lang avstand og kan tilogmed advare jenter.. Hva er responsen? Dumt blikk og sutring når man ikke hører og han faktisk er utro.. Man får ikke sympati for personer da..Anonymous poster hash: 8e270...c2d Vel, han er den første jeg var sammen med over lang tid. Han virker virkelig ikke som en som kunne vært utro.. Ihvertfall ikke når vi var med hverandre. Han er veldig flink til å snakke for seg også, så er vel heller det som var grunnen til at jeg ble værende så lenge. De to andre jeg var sammen med var aldri utro, så jeg tror ikke jeg går etter typiske utroskapsfyrer.. Han siste var egentlig en fantastisk fyr, men jeg flyttet for noen år tilbake. Jeg var ikke interessert i å ha et avstandsforhold, det var ikke han så veldig keen på heller.. Såå... jeg vil uansett ikke ha et nytt forhold på jævlig lang tid. Blir helt kvalm av å tenke på sex, noe jeg virkelig likte før. Anonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Kanskje du kan fortelle meg om han jeg endelig tror er snill, er drittsekk... Han er 24, jeg er 28. Han har til tider virket keen, som etter første gang jeg møtte han. Vi har ikke ligget sammen. Han er venn av brodern. Han skriver til meg nå og da, men ikke hver dag. Jeg virker mer pån enn han. Og det har han nok merket. Jeg har tatt litt avstand. Han har bedt meg med på ting, men aldri alene oss to. Han er gjerne med brodern og spiller bilspill på lørdagskveld. Gan virker helt single..sånn sett. Er bare usikker på hvor keen han er og hva jeg skal gjøre. Han er yngre og litt mer barnslig. Vanskelig å tolke signalene. Han sa på en fest: blir du med på ditt og blir du med på datt..om jeg ber deg må du ikke tolke det feil altså. Kan jo dra som venner. Da tok jeg litt avstand. Etter første gang jeg møtte han la han med umiddelbart til som venn, spurte mye om meg...hobbier osv.Han diltet etter meg hele den kvelden. Han likte alle bildene jeg la ut osv. Nå er det rimelig stille fra han. For samfunnet hyller Mennesker som gir faen i andre og kritiserer dem som ikke har det like lett.. Alle jenter jeg kjenner som har vært i forhold med gutter som har vært utro har en ting til felles.. Dem går for dem samme guttene.. Guttene som er på og sjekker deg og får deg til og føle seg spesiell. Slutt og klag og finn deg en snill gutt istedet? Jeg spotter rashøl på lang avstand og kan tilogmed advare jenter.. Hva er responsen? Dumt blikk og sutring når man ikke hører og han faktisk er utro.. Man får ikke sympati for personer da.. Anonymous poster hash: 8e270...c2d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Kanskje du kan fortelle meg om han jeg endelig tror er snill, er drittsekk... Han er 24, jeg er 28. Han har til tider virket keen, som etter første gang jeg møtte han. Vi har ikke ligget sammen. Han er venn av brodern. Han skriver til meg nå og da, men ikke hver dag. Jeg virker mer pån enn han. Og det har han nok merket. Jeg har tatt litt avstand. Han har bedt meg med på ting, men aldri alene oss to. Han er gjerne med brodern og spiller bilspill på lørdagskveld. Gan virker helt single..sånn sett. Er bare usikker på hvor keen han er og hva jeg skal gjøre. Han er yngre og litt mer barnslig. Vanskelig å tolke signalene. Han sa på en fest: blir du med på ditt og blir du med på datt..om jeg ber deg må du ikke tolke det feil altså. Kan jo dra som venner. Da tok jeg litt avstand. Etter første gang jeg møtte han la han med umiddelbart til som venn, spurte mye om meg...hobbier osv.Han diltet etter meg hele den kvelden. Han likte alle bildene jeg la ut osv. Nå er det rimelig stille fra han. For samfunnet hyller Mennesker som gir faen i andre og kritiserer dem som ikke har det like lett.. Alle jenter jeg kjenner som har vært i forhold med gutter som har vært utro har en ting til felles.. Dem går for dem samme guttene.. Guttene som er på og sjekker deg og får deg til og føle seg spesiell. Slutt og klag og finn deg en snill gutt istedet? Jeg spotter rashøl på lang avstand og kan tilogmed advare jenter.. Hva er responsen? Dumt blikk og sutring når man ikke hører og han faktisk er utro.. Man får ikke sympati for personer da..Anonymous poster hash: 8e270...c2d Anonymous poster hash: 35353...e3c
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 ehhe mange menn later som de er skinnhellige, men så viser sannheten seg sakte men sikkert. det er ikke den forsmådde som har et problem, det er den som på putte p*ikken/skreve andre steder enn hjemme som har problemer hvorfor blir "offeret" gjort skyldig? det er fullt mulig å gjøre det slutt med dama/gubben om man ikke er monogam, eller finne seg ei/en swinger så du får velsignelse men sannheten er at disse mennene (og damene) som puler rundt vil ha i pose og sekk, men vil IKKE dele den andre halvdelen med andre.. snakk om egosime 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 ehhe mange menn later som de er skinnhellige, men så viser sannheten seg sakte men sikkert. det er ikke den forsmådde som har et problem, det er den som på putte p*ikken/skreve andre steder enn hjemme som har problemer hvorfor blir "offeret" gjort skyldig? det er fullt mulig å gjøre det slutt med dama/gubben om man ikke er monogam, eller finne seg ei/en swinger så du får velsignelse men sannheten er at disse mennene (og damene) som puler rundt vil ha i pose og sekk, men vil IKKE dele den andre halvdelen med andre.. snakk om egosime Det var ganske slik han eksen min var.. I tillegg var det ikke veldig vakre og flotte damer han lå med heller, det var disse "typiske" jentene med utrolig dårlig selvtillit og ikke gjør noe særlig ut av seg. Alle jentene jeg så/møtte i ettertid som han hadde ligget med var ikke akkurat fotomodeller.. Ikke stygt ment overhodet, men jeg så jo fort at det kun var fordi de trolig var enkle å få spredd beina på med litt godsnakking. Så det var nok ikke det at jeg ikke var pen nok som var problemet hans. Jeg skjønner det liksom ikke helt, ikke for å være slem mot disse jentene, men jeg så jo fort hvordan de var personlighetsmessig.. De var ganske stille og veldig sjenerte typer alle sammen utenom de to ekskjærestene hans som var stikk motsatt. Jeg fikk heller ikke snakke med kompiser av han på f eks facebook eller lignende.. For han stolte nemlig ikke på meg.. For en tulling. Han nektet hver gang jeg tok det opp, både på at han hadde vært utro flere ganger og at han nektet med å snakke med andre gutter. Tilogmed foreldrene hans dreiv og løy til meg om jentene han var med. Han hadde tatt med hu ene på middag hjemme hos dem, samt hu ene eksen flere ganger. Føler meg skikkelig dolka i ryggen fra alle i hans miljø igrunn. -TS Anonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har gått gjennom noe liknende og det som hjalp meg ut av bitterhet og depresjon var: - være fysisk aktiv flere ganger i uka - spise sunt - oppmerksomhetsmeditasjon som lærte meg å ikke gnage på fortiden. lær her: http://www.youtube.com/results?search_query=mindfulness+meditation+for+beginners - skrive ut alle mine irrasjonelle tanker og følelser og de rasjonelle motargumentene - ikke fore dyret. dvs. distrahere meg selv når jeg gnager på tanker og ikke skrive sure innlegg på internett - tilgi meg selv for mine bidrag til bruddet. det er alltid to sider av en sak. - tilgi ham for at han slo opp. Ikke godta dårlig oppførsel, ikke unnskylde, ikke bortforklare, men tilgi at han ikke lenger ønsket å være i forholdet Anonymous poster hash: 690d8...baf
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har gått gjennom noe liknende og det som hjalp meg ut av bitterhet og depresjon var: - være fysisk aktiv flere ganger i uka - spise sunt - oppmerksomhetsmeditasjon som lærte meg å ikke gnage på fortiden. lær her: http://www.youtube.com/results?search_query=mindfulness+meditation+for+beginners - skrive ut alle mine irrasjonelle tanker og følelser og de rasjonelle motargumentene - ikke fore dyret. dvs. distrahere meg selv når jeg gnager på tanker og ikke skrive sure innlegg på internett - tilgi meg selv for mine bidrag til bruddet. det er alltid to sider av en sak. - tilgi ham for at han slo opp. Ikke godta dårlig oppførsel, ikke unnskylde, ikke bortforklare, men tilgi at han ikke lenger ønsket å være i forholdet Anonymous poster hash: 690d8...baf Nå var det jeg som slo opp da. Jeg snakker ikke lengre med ham, jeg bare hater å se at han har det så jævla fint når jeg har det helt forjævlig.. Anonymous poster hash: c03f5...90e
sophh Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Huff, høres ikke greit ut i det hele tatt. Han er i hvert fall en drittsekk og han er ikke verd dine tårer. Prøv å tenk på alt det negative ved han og at han rett og slett er en dritt. Eller det er vel kanskje det du gjør, siden du er så bitter på han? I så fall, prøv å ikke tenke på han i det hele tatt. Blir garantert slutt med han og dama om en stund, og han kommer aldri til å få et ordentlig forhold om han holder på sånn. Han ødelegger for seg selv, og du har sjansen til å begynne på nytt og få det bra! Finn på ting med venner, ikke vær mye alene. Kanskje du kan snakke med en psykolog. Det går nok over etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Huff, høres ikke greit ut i det hele tatt. Han er i hvert fall en drittsekk og han er ikke verd dine tårer. Prøv å tenk på alt det negative ved han og at han rett og slett er en dritt. Eller det er vel kanskje det du gjør, siden du er så bitter på han? I så fall, prøv å ikke tenke på han i det hele tatt. Blir garantert slutt med han og dama om en stund, og han kommer aldri til å få et ordentlig forhold om han holder på sånn. Han ødelegger for seg selv, og du har sjansen til å begynne på nytt og få det bra! Finn på ting med venner, ikke vær mye alene. Kanskje du kan snakke med en psykolog. Det går nok over etter hvert. Er nok kanskje derfor jeg har blitt så bitter ja.. Jeg vil egentlig at han skal få føle seg like dritt som jeg gjør/gjorde, bare så han skulle skjønt hva han egentlig gjør med alle de jentene han holder på med. En ting som fortsatt gnager på meg er det at hvis han plutselig har skjerpa seg nå og skal plutselig få unger med hu her eller noe sånt.. Hater disse tankene Har vurdert psykolog, men er ikke særlig billig har jeg skjønt :/ Har akkurat kjøpt leilighet så penger er det ganske lite av for tida.. Anonymous poster hash: c03f5...90e
sophh Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Er nok kanskje derfor jeg har blitt så bitter ja.. Jeg vil egentlig at han skal få føle seg like dritt som jeg gjør/gjorde, bare så han skulle skjønt hva han egentlig gjør med alle de jentene han holder på med. En ting som fortsatt gnager på meg er det at hvis han plutselig har skjerpa seg nå og skal plutselig få unger med hu her eller noe sånt.. Hater disse tankene Har vurdert psykolog, men er ikke særlig billig har jeg skjønt :/ Har akkurat kjøpt leilighet så penger er det ganske lite av for tida.. Anonymous poster hash: c03f5...90e Skjønner deg veldig godt. Sånne tanker burde du holde deg unna, det er selvfølgelig mye lettere sagt enn gjort, men det ødelegger alt. Prøv å tenk fremover, ikke tenk på han sammen med en annen dame. Dessuten, etter hvordan du har beskrevet han, så tviler jeg på at han er en som kommer til å skjerpe seg med det første. Dette vil nok i så fall ta flere år, og da er du nok over han uansett. Kanskje du har fått deg en annen mann da, og han er det siste du bryr deg om. Det gjør veldig vondt nå, men etter hvert så kan du ikke skjønne hvorfor du brukte så mye tid på han. Psykolog er dyrt ja, men du har ingen foreldre du kan låne/få penger av? Er jo viktig å ha det bra, og om en psykolog hadde hjulpet for deg så er det jo verd pengene.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Typen min brukte meg som elskerinne i 1, 5 år av et 5 årig forhold. Var utro flere gabger i begynnelsen. Holdt på å rakne helt for meg. Han løy og regelrett brukte meg og min svakhete for han. Han var dritt på fylla også. Han ble helt avhengig av meg på slutten og jeg merket hvor viktig jeg var for han, mer enn motsatt. Jeg spurte hvordan han kunne si at han elsker meg, for man gjør ikke så mye stgygt mot en man elsker. Også sa jeg at jeg ga aaaalt i flere år for kun små smuler i retur. Da sa han" og det er derfor jeg elsker deg". Da tenkte jeg: du er f... meg sjuk i huet. Det ble slutt. Og jeg vil med dette si deg at det er mest synd på disse menneskene. Ikke på deg og ikke på meg. Anonymous poster hash: 35353...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Typen min brukte meg som elskerinne i 1, 5 år av et 5 årig forhold. Var utro flere gabger i begynnelsen. Holdt på å rakne helt for meg. Han løy og regelrett brukte meg og min svakhete for han. Han var dritt på fylla også. Han ble helt avhengig av meg på slutten og jeg merket hvor viktig jeg var for han, mer enn motsatt. Jeg spurte hvordan han kunne si at han elsker meg, for man gjør ikke så mye stgygt mot en man elsker. Også sa jeg at jeg ga aaaalt i flere år for kun små smuler i retur. Da sa han" og det er derfor jeg elsker deg". Da tenkte jeg: du er f... meg sjuk i huet. Det ble slutt. Og jeg vil med dette si deg at det er mest synd på disse menneskene. Ikke på deg og ikke på meg.Anonymous poster hash: 35353...e3c Huff.. Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som holder på slik! Hvorfor i alle dager gjør de det? Det er det spørsmålet som surrer rundt oppi hodet på meg hele tiden. Eksen min var i tillegg en idiot i fylla, skyldte på meg når han slo til meg en gang. Nettopp fordi han hadde gått og finni eksen sin og pult hu på byen mens vi var sammen ute. Han forsvant bare helt plutselig og kom tilbake 2 timer etterpå.. Selvfølgelig blir jo jeg forbanna da.. Da hadde han visst KJEMPEGOD grunn til å slå meg rett i trynet med knyttneven. Skal nevnes at han trener mye og er 190 høy.. Og mye større enn lille meg på 165cm da.. Så du kan jo tenke deg hvor jævlig jeg så ut etterpå.. Sprakk hele leppa, svært kutt ved kjeven og gul og blå i hele ansiktet. For en tulling.. Og at jeg tilgav han for det er helt sinnsykt, skjønner ikke hva han har gjort med meg.. -TS Anonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Skjønner deg veldig godt. Sånne tanker burde du holde deg unna, det er selvfølgelig mye lettere sagt enn gjort, men det ødelegger alt. Prøv å tenk fremover, ikke tenk på han sammen med en annen dame. Dessuten, etter hvordan du har beskrevet han, så tviler jeg på at han er en som kommer til å skjerpe seg med det første. Dette vil nok i så fall ta flere år, og da er du nok over han uansett. Kanskje du har fått deg en annen mann da, og han er det siste du bryr deg om. Det gjør veldig vondt nå, men etter hvert så kan du ikke skjønne hvorfor du brukte så mye tid på han. Psykolog er dyrt ja, men du har ingen foreldre du kan låne/få penger av? Er jo viktig å ha det bra, og om en psykolog hadde hjulpet for deg så er det jo verd pengene. Takk for gode tips Får prøve å holde tankene unna og prøve å bli kvitt det. Det er jo over 6 mnd siden jeg slo opp med ham nå.. Vel.. i familien min er det å gå til psykolog eller noe slikt det verste man kan finne på tydeligvis. Så det tror jeg ikke jeg hadde fått penger til utrolig nok. Helt tullete foreldre igrunn. Jeg får sjekke litt rundt det, eventuelt prøve å dra til fastlegen og få noe henvisning. Det tar vel en god stund før jeg får noe time uansett. Anonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Vi tilgir fordi vi tror at disse folka er bormale med et normalt følelsesliv. De er ikke normale men på et eller annet vus skadet. Vi tilgir og tror de vil endre seg, for vi ser jo kun verden fra vårt eget hode og følelsesliv. Når noen gjentatte ganger gjør stygge ting, da går det ikke bare over. Deckan slutte med enkelte ting fordi de vet at de feks. mister noe...kjæresten, sex osv. Men det er ikke ekte. Jeg ble aldri banket opp, men fikk meg en real dask og en dytt. Han forsvant også en gang vi var ute. Han svarte ikke på flere timer. Sa han var hjemme igjen og sov. Jeg var livredd og på leting halve natta. Huff.. Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som holder på slik! Hvorfor i alle dager gjør de det? Det er det spørsmålet som surrer rundt oppi hodet på meg hele tiden. Eksen min var i tillegg en idiot i fylla, skyldte på meg når han slo til meg en gang. Nettopp fordi han hadde gått og finni eksen sin og pult hu på byen mens vi var sammen ute. Han forsvant bare helt plutselig og kom tilbake 2 timer etterpå.. Selvfølgelig blir jo jeg forbanna da.. Da hadde han visst KJEMPEGOD grunn til å slå meg rett i trynet med knyttneven. Skal nevnes at han trener mye og er 190 høy.. Og mye større enn lille meg på 165cm da.. Så du kan jo tenke deg hvor jævlig jeg så ut etterpå.. Sprakk hele leppa, svært kutt ved kjeven og gul og blå i hele ansiktet. For en tulling.. Og at jeg tilgav han for det er helt sinnsykt, skjønner ikke hva han har gjort med meg.. -TSAnonymous poster hash: c03f5...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Vi tilgir fordi vi tror at disse folka er bormale med et normalt følelsesliv. De er ikke normale men på et eller annet vus skadet. Vi tilgir og tror de vil endre seg, for vi ser jo kun verden fra vårt eget hode og følelsesliv. Når noen gjentatte ganger gjør stygge ting, da går det ikke bare over. Deckan slutte med enkelte ting fordi de vet at de feks. mister noe...kjæresten, sex osv. Men det er ikke ekte. Jeg ble aldri banket opp, men fikk meg en real dask og en dytt. Han forsvant også en gang vi var ute. Han svarte ikke på flere timer. Sa han var hjemme igjen og sov. Jeg var livredd og på leting halve natta. Huff.. Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som holder på slik! Hvorfor i alle dager gjør de det? Det er det spørsmålet som surrer rundt oppi hodet på meg hele tiden. Eksen min var i tillegg en idiot i fylla, skyldte på meg når han slo til meg en gang. Nettopp fordi han hadde gått og finni eksen sin og pult hu på byen mens vi var sammen ute. Han forsvant bare helt plutselig og kom tilbake 2 timer etterpå.. Selvfølgelig blir jo jeg forbanna da.. Da hadde han visst KJEMPEGOD grunn til å slå meg rett i trynet med knyttneven. Skal nevnes at han trener mye og er 190 høy.. Og mye større enn lille meg på 165cm da.. Så du kan jo tenke deg hvor jævlig jeg så ut etterpå.. Sprakk hele leppa, svært kutt ved kjeven og gul og blå i hele ansiktet. For en tulling.. Og at jeg tilgav han for det er helt sinnsykt, skjønner ikke hva han har gjort med meg.. -TSAnonymous poster hash: c03f5...90e Anonymous poster hash: 35353...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå