AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Halloen:-D Har noen erfaring med å bo der? Åssen var det? Jeg jobber på Skøyen, men ønsker ikke å bo innad Oslo. Er det praktisk da å bo der? Del gjerne deres erfaringer:-) Anonymous poster hash: aed61...092
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Lurer på spesielt på området Holt Vestvollen:-) Anonymous poster hash: aed61...092
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Praktisk hvis du har bil, eller du liker å bytte buss opptil flere ganger for å komme til Oslo sentrum.Anonymous poster hash: 2a18e...e8a
gjestgjestgjest1 Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Praktisk hvis du har bil, eller du liker å bytte buss opptil flere ganger for å komme til Oslo sentrum.Anonymous poster hash: 2a18e...e8a Opptil flere ganger? Er vel direktebuss som går til Oslo S? Evt. buss til Lillestrøm og tog derfra direkte til Oslo S. Som du sier så jobber du på Skøyen, og toget kjører vel direkte fra Lillestrøm til Skøyen.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Bor ikke der, men har sett området. Virket veldig koselig;-) Anonymous poster hash: aed61...092
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er fra Oslo og bor nå på Skedsmokorset. Jeg trives veldig godt og ville ikke flyttet til Oslo igjen! Anbefales! Anonymous poster hash: 0bf42...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå