Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har datet litt gjennom noen måneder, har jeg skjønt at for min egen del er det best å kutte ut, jeg vil noe mer tydeligvis ikke han. Jeg har spurt han i hva han legger i dette og han har sagt at han er usikker på seg selv fortiden og at han ikke vet hva han vil, etter en stund reiser han med "fly" til en venninne eller "venninne" og før det og etter det har det blitt helt stille fra ham.

Jeg valgte da å bare kutte kontakt med han og ikke stå å snakke med han når jeg ser han, noe jeg vanligvis hadde gjort. Jeg sier ikke noe til han enn hei og hade. I helga fikk jeg fylle melding fra han der han spurte om han hadde gjort meg noe, jeg svarte kvelden etter og spurte hva han mente da skrev han bare at jeg skulle glemme det. Dagen etter så jeg han på butikken og da snudde han seg ikke en gang eller sa hei til meg. Nå føler jeg meg bare slem som har avvist han. Jeg vet at han har hatt ett tøft halv år med ett brudd bak seg og mye økonomiske beskymringer osv. Men jeg er bare lei av at han skal tro han kan få flørt og kose snakk av meg, jeg har alltid vært ærlig med han om hva jeg vil og han har ikke overbevist meg om at det er meg han vil ha, og det er greit nok. Men hvorfor får jeg denne vonde samvittigheten da? Jeg er ikke spes keen på å ta kontakt med han å fortelle at jeg ikke gidder det her noe mer med mindre han vet hva han vil, jeg skjønner jo at han har tenkt gjennom hvorfor jeg har forandra meg i det siste siden han spurte om han hadde gjort meg noe, men i edru tilstand var han ikke tøff nok til å høre sannheten..

Anonymous poster hash: ea542...da4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ut som du har gjort det riktige jeg. Den dårlige samvittigheten høres ut til å mest være en reaksjon på hans oppførsel? Det går nok over :-)

Anonymous poster hash: 8e523...49f

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har klart å holde hodehevet etter han dro til hu venninna og ikke gi av meg selv til han, så sender han melding etter noen uker i fylla og ber meg glemme den. Tror du han føler seg mindre smart? Eller er det jeg som er mindre smart og har fått dårlig samvittighet?:/

Skrevet

Ikke få dårlig samvittighet i hvert fall. Han ville jo ikke ha deg, og dro til en annen "venninne". Synes det er bra at han har vært ærlig med deg. Men teit av han å ta kontakt på fylla, det forstod han nok selv også - siden han uansett ikke kan gi deg det du vil ha.

Synes det er godt gjort at du har holdt deg unna, fortsett med det.

Og du kan ignorere han så mye du vil. Tross alt du som ble ditcha her.

• Liker 2
Skrevet

Vi har alltid kunne vært ærlige mot hverandre, når jeg har spurt han om hvordan ting ligger ann har han alltid vært ærlig mot meg og sagt at han har det vanskelig for tiden osv. Men orker ikke bare det styret lenger, jeg gidder ikke kose snakke for å ikke få noe ut av det. Og det har han vel forstått. Han sendte jo den meldinga på fylla og den virka gjennom tenkt osv, han er tøff og modig når han har drukket men virker som han får panikk for å snakke om det ellers siden han sa jeg måtte glemme det. Og at han dagen etterpå ikke ser meg i øya og viser med tydelig kroppsspråk at han ikke hva han han skal gjøre.

Gjest Malanthor
Skrevet

Du har ikke vært slem. Bare drit i han du.

Skrevet

Du har ikke vært slem. Bare drit i han du.

Vet jo innerst inne at jeg ikke har vært slem, men føler bare veldig på det at han ikke sa noe til meg når jeg så han i går eller at han ikke snudde seg og ikke minst at han ba meg glemme at han hadde sendt melding til meg om han hadde gjort meg noe..

Gjest Malanthor
Skrevet

Vet jo innerst inne at jeg ikke har vært slem, men føler bare veldig på det at han ikke sa noe til meg når jeg så han i går eller at han ikke snudde seg og ikke minst at han ba meg glemme at han hadde sendt melding til meg om han hadde gjort meg noe..

Spør deg selv om du har det bedre med eller uten han.

Skrevet

Jeg ¨har hatt det så bra med meg selv de siste ukene, men i går fikk jeg plutselig ikke det, nettopp pågrunn av hans reaksjon. Jeg håper han grubler mer enn jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...