Gå til innhold

stygg men snill eller pen men sær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i mine forhold vært sammen med pene gutter, men de har vært sære og selvopptatte. Har nå møtt en mann som er supersnill men er lite vakker...

Hva ville du hatt? En stygg man som er snill eller en pen men sær mann?

Anonymous poster hash: 8685e...4ec

Videoannonse
Annonse
Gjest Timber
Skrevet

Nå dater jeg ikke menn, men det samme gjelder jo kvinner.

Mye heller et pent indre, enn et pent ytre. Pene mennesker med en mindre pen personlighet forfaller ofte utseendemessig i mine øyne, og jeg tiltrekkes ikke av de etter kort tid. Derimot kan et menneske som har en fantastisk personlighet bli utrolig vakker, selv om det i utgangspunktet ikke har det mest billedskjønne utseende.

Skrevet

Tenner du på han? Er det pinlig å bli sett ute sammen med han?

AnonymBruker
Skrevet

Du er svaret på mannfolks drittsekker..

Skal jeg gå for ho deilige dama med store pupper dum som et brød eller ho snille jenta som ikke har pupper

Pupper er et eks. Satt på spissen..

Tragisk.. Jeg ler den dagen din "kjærlighet" mister litt glød og det kommer en kvinne som virkelig ser han for det han er.. Da mister du han.. Ekte kjærlighet kan ikke kjøpes og gleder meg til du sitter der alene gammel og grå.. Karma kommer for en dag heldighvis..

Anonymous poster hash: 6729f...7b5

AnonymBruker
Skrevet

En mellomting er vel greit.. Hu kan være så snill hun bare vil, men hvis jeg synes det er pinlig å bli sett offentlig med henne er det ikke snakk om.

Samme med en som er jævlig fin, hvis hun er overfladisk og selvopptatt til 1000 så gidder jeg ikke det i lengden heller.

Forøvrig liker jeg folk som er litt sære, synes det er litt sjarm.. Men her virket det som det bare var negativt..

Anonymous poster hash: b73ef...52f
AnonymBruker
Skrevet

En mellomting er vel greit.. Hu kan være så snill hun bare vil, men hvis jeg synes det er pinlig å bli sett offentlig med henne er det ikke snakk om.

Samme med en som er jævlig fin, hvis hun er overfladisk og selvopptatt til 1000 så gidder jeg ikke det i lengden heller.

Forøvrig liker jeg folk som er litt sære, synes det er litt sjarm.. Men her virket det som det bare var negativt..

Anonymous poster hash: b73ef...52f

Enig.

Anonymous poster hash: 2b139...f05

Skrevet

Nå dater jeg ikke menn, men det samme gjelder jo kvinner.

Mye heller et pent indre, enn et pent ytre. Pene mennesker med en mindre pen personlighet forfaller ofte utseendemessig i mine øyne, og jeg tiltrekkes ikke av de etter kort tid. Derimot kan et menneske som har en fantastisk personlighet bli utrolig vakker, selv om det i utgangspunktet ikke har det mest billedskjønne utseende.

Veldig enig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...