Gå til innhold

Honey boo boo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som elsker den serien?

Ja de her sære og har null personlig hygiene.
Men de er så sykt glade i hverandre!
Og så komfortable rundt hverandre. Jeg hadde aldri turt å fise i nærheten av familien min, ikke så mye som pille meg i nesen en gang.
Klarer ikke at verken søsknene mine eller foreldrene mine tar på meg, altså.. bare kiler meg eller holder armen rundt meg eller gir meg en klem eller noe slikt.

Jeg digger den serien. For en fantastisk gjeng! Og litt sære og heslige en gang i blant haha.

Anonymous poster hash: 9a513...f54
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som elsker den serien?

Ja de her sære og har null personlig hygiene.

Men de er så sykt glade i hverandre!

Og så komfortable rundt hverandre. Jeg hadde aldri turt å fise i nærheten av familien min, ikke så mye som pille meg i nesen en gang.

Klarer ikke at verken søsknene mine eller foreldrene mine tar på meg, altså.. bare kiler meg eller holder armen rundt meg eller gir meg en klem eller noe slikt.

Jeg digger den serien. For en fantastisk gjeng! Og litt sære og heslige en gang i blant haha.

Vi har nærmest prompekonkurranse og hvem som klarer å finne mest gull. Kontakt og kiling er en del av hverdagen. Honey Boo Boo er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti og helt ærlig tror jeg det ikke er selve serien du liker, men heller hvordan de fremstår som familie -> hvordan de er mot hverandre = din drømmetilværelse med din familie som ikke eksisterer. Og om dette er tillfelle kan jeg godt forstå hvorfor du digger den serien.

Ikke ment å være negativt bare så det er sagt :)

Anonymous poster hash: ad8cd...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nærmest prompekonkurranse og hvem som klarer å finne mest gull. Kontakt og kiling er en del av hverdagen. Honey Boo Boo er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti og helt ærlig tror jeg det ikke er selve serien du liker, men heller hvordan de fremstår som familie -> hvordan de er mot hverandre = din drømmetilværelse med din familie som ikke eksisterer. Og om dette er tillfelle kan jeg godt forstå hvorfor du digger den serien.

Ikke ment å være negativt bare så det er sagt :)

Anonymous poster hash: ad8cd...6dd

Jeg skulle ønske min familie var så nære. Jeg skulle ønske foreldrene mine gråter bare tanken på at jeg skal flytte ut, i stedet for at de gjør alt de kan for å kaste meg ut. Men denne serien er mer enn det. De er så.... ekte! De bader i gjørmen og har matkrig. Og gud vet hva. De er jo bare herlige

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler samme tanker som deg, TS, dog har jeg lagt merke til at det er mer skuespill/innøvd i den siste sesongen. En del spørsmål som stilles for å få ballen til rulle er åpenbart manus, og det synes veldig godt på folk som ikke er skuespillere. Allikevel er det den eneste reality-serien jeg ser på. Gleder meg vilt til neste sesong :D

Anonymous poster hash: 3fc77...ede
AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler samme tanker som deg, TS, dog har jeg lagt merke til at det er mer skuespill/innøvd i den siste sesongen. En del spørsmål som stilles for å få ballen til rulle er åpenbart manus, og det synes veldig godt på folk som ikke er skuespillere. Allikevel er det den eneste reality-serien jeg ser på. Gleder meg vilt til neste sesong :D

Anonymous poster hash: 3fc77...ede

Føler det samme. Blitt sånn at de MÅ finne på noe. For de kan liksom ikke ha en hel episode hvor de kun sitter og spiser :fnise:

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

definisjon på trash tv, men I love it tho <3

Anonymous poster hash: f8bc1...e5e
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Litt gammel tråd men... Ser litt på nå. Syns foreldre som har utelukkende overvektige barn burde få hjelp. Barnemishandling. 4 døtre og 3 er sterkt overvektige. Stakkars

Anonymous poster hash: 70ab3...a7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...