Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at alle som har noen kg for mye på kroppen bader i t-skjorte!! Da bør man jaggu begynne på et treningssenter.

Anonymous poster hash: d51ed...c10
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud....

:roll:

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Skam deg.

Anonymous poster hash: ec6b2...30d
  • Liker 10
Skrevet

Blir for dumt å dra alle under en kam. Jeg kjenner opp til flere som har badet med tskjorte og de har absolutt ikke for mye kg på kroppen.

• Liker 3
Skrevet

Hvem er du for en til å si noe sånt, egentlig? Herregud..

• Liker 6
Skrevet

Jeg har lagt merke til at trådstarter har grove særskrivingsfeil i tittelen. Da bør man jammen ta et norskkurs. Anonymous poster hash: ad455...2d1

dette! :)
AnonymBruker
Skrevet

:klappe:

Oi for et provoserende troll du er TS!

Anonymous poster hash: 8dce5...303
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Har lagt merke til at alle som har noen kg for mye på kroppen bader i t-skjorte!! Da bør man jaggu begynne på et treningssenter.

Den eneste av mine venner som fikk utfordringen på facebook kastet seg i havet nordpå med t-skjorte. Hun har ikke et gram overflødig fett.

Men det var sikkert deilig å få det ut, så fikk du slengt skit til både facebooktrenden og de overvektige. Atter en vellykket dag.

Endret av NoFuss
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette filmes jo, sant?

Kanskje de har t-skjorte på fordi de ikke vil at det skal legges ut film der de er halvnakne med vinterblek kropp - enten de er tykke eller tynne?

Anonymous poster hash: a364e...224

• Liker 11
Skrevet

Jeg har lagt merke til en annen ting;

Enkelte tråder her inne på KG viser at trådstarteren er et brødhue.

Kanskje på tide og gjøre noe med det?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at alle som har noen kg for mye på kroppen bader i t-skjorte!! Da bør man jaggu begynne på et treningssenter. Anonymous poster hash: d51ed...c10

har du noe i mot overvektige TS? Du virker litt bitter.

Anonymous poster hash: b7bf3...8b9

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Man trenger ikkje å ha for mange kg til å ha dårlig sjøltillit da ;)

Endret av Belle âme
Skrevet

Har lagt merke til at det er mange som har hodet fullt av fett og ikke burde starte tråder på KG.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så bra for de at de ikke bryr seg om de ekstra kiloene!

Eller er det kanskje du som er litt sjalu - har et par kg for mye, ikke tør å vise deg i t-skjorte og ikke kommer deg på trening? Få deg en hobby. Dårlig trolling.

Anonymous poster hash: 5ff97...774

Skrevet

Så merkelig. Blant mine venner er det de tynneste som har vært mest påkledd. Enten det er t-skjorte/genser, fullt påkledd med bukse og det hele, eller utkledd som både klovner og prinsesser.

Har sett flere med noen kilo for masse som har badet i bikini og badedrakt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir for dumt å dra alle under en kam.

Enig. Å dra mennesker er en dum ting å gjøre det. Å dra dem under en kam, er enda mer latterlig. Men er det snakk om en åskam? Eller en vanlig kam man bruker til å kjemme håret med?

Anonymous poster hash: 1d471...347

• Liker 4
Skrevet

Dette filmes jo, sant?

Kanskje de har t-skjorte på fordi de ikke vil at det skal legges ut film der de er halvnakne med vinterblek kropp - enten de er tykke eller tynne? Anonymous poster hash: a364e...224

Dette!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er verre med folk som særskriver ord, jeg. Da bør man jaggu melde seg på norskkurs med særlig vekt på grammatikk!

Anonymous poster hash: 10129...8ae

• Liker 2
Skrevet

Enig. Å dra mennesker er en dum ting å gjøre det. Å dra dem under en kam, er enda mer latterlig. Men er det snakk om en åskam? Eller en vanlig kam man bruker til å kjemme håret med?

Anonymous poster hash: 1d471...347

Selvfølgelig snakker om denne:

5155_5155_20130718190712133.jpg

:haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...