Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Jeg er så drita lei av det spillet som foregår når man er singel og på sjekkern! Man er på byen, treffer noen man liker, utveksler telefonnummer, og så er man i gang.. Skal jeg sende melding, eller skal jeg vente til han tar kontakt?Hvis jeg får melding, hvor lenge skal jeg vente før jeg svarer?Skal jeg svare i dag eller i morgen, og hvorfor melder han meg ikke?? Er han ikke interessert nok? Og hvis jeg melder tilbake og han ikke svarer, har han mistet interessen? Skal jeg spille kostbar og ikke melde tilbake, eller gjør det at han bare driter i meg uansett og mister interessen? Vil det virke mer spennende for han om jeg ikke melder med det samme? Huff, jeg er blitt for gammel for dette!!Hvorfor er det sånn? :-(
Gjest TomKrus Skrevet 12. juni 2004 #3 Skrevet 12. juni 2004 De reglene må være funnet opp av en kvinne, så det der får dere fikse opp i selv
Gjest TomKrus Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Og jaggu, stemmer ikke det: The Rules Top Ten
Sarabi Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Jeg vet akkurat hva du mener.. Derfor har jeg aldri holdt på sånn. Jeg har sendt mld når jeg har følt for det.. om det har vært for tidlig eller for sent. Ringt når det har passa meg osv.. Og det har fungert helt fint.. for nå har jeg funnet værdens beste kjærest som heller ikke gidda det spillet :D
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #6 Skrevet 12. juni 2004 Det er jo det jeg også har lyst til, Sarabi, men det virker som om man MÅ følge reglene for at ikke mannen skal miste interessen, man kan ikke bare kjøre på i sitt eget tempo om man er interessert. Tom Krus, det er menn som har lagt opp til dette spillet ved å være den første som stikker av når ting blir alvor og damer viser interesse. Klart at vi da må legge opp løpet på en måte som gjør at vi unngår å skremme dere vekk, og dette medfører pinefulle analyser ved mobilen!
Gjest MrsL Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Jeg vet akkurat hva du mener.. Derfor har jeg aldri holdt på sånn. Jeg har sendt mld når jeg har følt for det.. om det har vært for tidlig eller for sent. Ringt når det har passa meg osv.. Og det har fungert helt fint.. for nå har jeg funnet værdens beste kjærest som heller ikke gidda det spillet :D Me too
Gjest MrsL Skrevet 12. juni 2004 #9 Skrevet 12. juni 2004 Ja' date=' vi er heldige vi MissG :D[/quote'] Ja :-) Jeg tror det handler om at du på den måten finner den personen som vil slå seg til ro og har de samme målene i livet som deg selv (altså i form av familiemål)
Gjest TomKrus Skrevet 12. juni 2004 #10 Skrevet 12. juni 2004 Det er jo det jeg også har lyst til, Sarabi, men det virker som om man MÅ følge reglene for at ikke mannen skal miste interessen, man kan ikke bare kjøre på i sitt eget tempo om man er interessert. Tom Krus, det er menn som har lagt opp til dette spillet ved å være den første som stikker av når ting blir alvor og damer viser interesse. Klart at vi da må legge opp løpet på en måte som gjør at vi unngår å skremme dere vekk, og dette medfører pinefulle analyser ved mobilen! Vel, hvis det du ønsker er å holde på en mann som opprinnelig ikke ønsker det, så får du spille spillet da. Damer jeg er interessert i skremmer ikke meg vekk (så sant det ikke blir alt for mye mas da, men det er da mer snakk om å inneha sosiale antenner).
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juni 2004 #11 Skrevet 12. juni 2004 Tom Krus' date=' det er menn som har lagt opp til dette spillet ved å være den første som stikker av når ting blir alvor og damer viser interesse. Klart at vi da må legge opp løpet på en måte som gjør at vi unngår å skremme dere vekk, og dette medfører pinefulle analyser ved mobilen![/quote'] Min erfaring er at de e likens for oss jenter, om de blir for pågående så får man fnatt lett, spørs på kor godt man lik person å på kor mye "mas" de blir. Å sende ei meld e jo hyggeli, men man bør i alle fall vente på svar før man sende neste? De e godt for egen selvfølelse å la vær nångang, vis at man e der men med måte og la den andre få mulighet til å ta kontakt, blir så mye artigere da
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #12 Skrevet 12. juni 2004 Enig. for ikke å snakke om det som skjer videre, når gutta begynner å kreve og styre... neste gang skal jeg finne meg en som vet at det finnes viktigere ting i verden enn hvordan dama kler seg, for eksempel.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #13 Skrevet 14. juni 2004 jeg også merker dette spillet og hater det, så hvis jeg treffer en jeg liker og vi utveksler tlf nr så sender jeg melding når jeg føler for det,men det er en grense på å virke desperat det er aldri tiltrkkende. litt antenner så merker man hvordan man skal være mot den personen,jeg føler hvertfall fort hvordan den personen er og innretter meg litt etter det. men du er kun deg selv enten liker han deg eller ikke...enkelt :-? spm til gutta:hvis dere liker en jente dere har møtt ute hvor ofte sender du meld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå