Hapa Skrevet 13. mai 2014 #61 Skrevet 13. mai 2014 Hei! Dette er vel egentlig et spørsmål gutta her inne kan svare best på, men alle svar mottas med takk :-) Jeg er en jente på 21 år som er tilnærmet flatbrystet. Har egentlig slått meg til ro med det, kommer ikke fra en spesielt brystfager familie så det var ikke noen svær overraskelse da puberteten ikke gjorde det helt store utslag på meg. Har vurdert silikon men er for tiden fattig student så de planene får nok bare vente. Uansett! Dette er et spørsmål som har med sex å gjøre. Jeg har alltid syntes det er svært ubehagelig å ta av meg bh foran kjærester, så ubehagelig faktisk at fra jeg fikk min første kjæreste tok det et helt år før han fikk se meg uten bh. Jeg bruker ikke noen som helst form for push-up bh eller innlegg eller noe så det burde egentlig ikke komme som noe sjokk på noen hvor små pupper jeg har, men jeg er alltid livredd for at de skal bli skikkelig skuffet. Vet ikke om jeg hadde taklet å bli avvist på grunn av dette, har komplekser nok fra før om jeg ikke skal risikere å bli fortalt av noen som ser meg naken at jeg ikke er bra nok. Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg Og dere jenter med komplekser for ting på kroppen som er for stort/smått/usymmetrisk, har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å bare drite i det og ha sex uten å tenke på hvordan jeg ser ut? De aller fleste har vel et eller annet de ikke er fornøyd med i forhold til sin egen kropp. Ofte så er det nok sånn at man fokuserer mer på det selv en andre gjør, så ikke tenk på det. Om jeg treffer en kvinne og får følelser for henne så betyr puppestørrelse null og niks...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #62 Skrevet 13. mai 2014 Jeg liker små pupper. Men å si det offentlig er som å si at du ikke drikker. Alle begynner å mase og styre om det hver eneste gang "Men store pupper er jo så sexy?".. Nei! Det er ikke det. Store pupper er ikke fint, det er bare et par store ballonger som henger der og dingler. Små pupper som passer til kroppen, det er pent! Mest sexy i England, år etter år? Kiera Knightley, hun syter og syter over de små puppene hennes men det jo akkurat en av de tingene som gjør henne så fantastisk! Anonymous poster hash: 7284e...7b7 Men de er jo sexy da... Anonymous poster hash: dc0ef...ee8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #63 Skrevet 13. mai 2014 flate pupper er ingen dealbreaker, men fine pupper er en fin bonus Anonymous poster hash: ba214...379
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #64 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Dette er vel egentlig et spørsmål gutta her inne kan svare best på, men alle svar mottas med takk :-) Jeg er en jente på 21 år som er tilnærmet flatbrystet. Har egentlig slått meg til ro med det, kommer ikke fra en spesielt brystfager familie så det var ikke noen svær overraskelse da puberteten ikke gjorde det helt store utslag på meg. Har vurdert silikon men er for tiden fattig student så de planene får nok bare vente. Uansett! Dette er et spørsmål som har med sex å gjøre. Jeg har alltid syntes det er svært ubehagelig å ta av meg bh foran kjærester, så ubehagelig faktisk at fra jeg fikk min første kjæreste tok det et helt år før han fikk se meg uten bh. Jeg bruker ikke noen som helst form for push-up bh eller innlegg eller noe så det burde egentlig ikke komme som noe sjokk på noen hvor små pupper jeg har, men jeg er alltid livredd for at de skal bli skikkelig skuffet. Vet ikke om jeg hadde taklet å bli avvist på grunn av dette, har komplekser nok fra før om jeg ikke skal risikere å bli fortalt av noen som ser meg naken at jeg ikke er bra nok. Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg Og dere jenter med komplekser for ting på kroppen som er for stort/smått/usymmetrisk, har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å bare drite i det og ha sex uten å tenke på hvordan jeg ser ut? Kan svare for min egen del, og det er at helt initialt hadde jeg nok lagt merke til det, noe som ikke burde komme på som en stor overasskelse på noen, alle ser jo kropp og utseende om man ikke har pratet. Tror om vi hadde pratet så hadde slike ting vært irrelevant Og når det kommer til sex, så er ikke det hovedfokuset akkurat da, hehe. Pupper er jo bare fettklumper, ikke så mye mer man kan gjøre med de enn å ta på de(?) Pupper er nok ikke hovedfokuset til en gutt som du eventuelt skal ligge med, om puppene derimot skulle være hans hovedfokus så syntes jeg oppriktig synd på han. Tror du skal ta det knusende med ro på den fronten:) M20 Anonymous poster hash: ea5dc...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå