Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også flat og trives godt med, det har aldri vært et problem for guttene jeg har vært med. (Bortsett fra en enkelt, men han er en smule spesiell). Det sitter kun i hodet. Og det vil alltid være noen som siler en ut pga det, men det er jo bare fint, så trenger man ikke forholde seg til dem (bortsett fra han ene spesielle jeg ble utsatt for som måtte kommentere :glare: ). På samme måte vil det også være dem som siler deg ut om du hadde tatt silikon, jeg vet om gutter som ser på det valget som så blåst i hodet at de faktisk ikke hadde vurdert jenten som kjæreste engang pga silikon alene. Smaken er som baken, det viktigste er hva du selv liker, og det er det faktisk en selv som til syvende og sist bestemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere mener med flatbrystet egentlig, er det sånn helt flatt eller bare ikke nok til å fylle en A-cup?

Jeg er selv flatbrystet, som i ikke nok til å fylle en A-cup, men jeg er også slank og føler derfor at det passer til kroppen min. Jeg skulle gjerne ha lagt på meg litt, helst på leggene og puppene, men det kan man jo ikke helt bestemme, så hos meg legger alt seg på magen. Men så lenge jeg er tynn så synes jeg små pupper er pent, selv om jeg prøver å få de litt større, hehe. P-piller og sånn!!

Selv bruker jeg masse push-up og innlegg, men folk kan jo uansett se at jeg har små pupper. Noen ganger hender det at jeg mister BHen under sex, andre ganger forblir den på, men har aldri fått klager ihvertfall! Synes puppene er finere med BH, men går helt greit å ha sex uten, så da får jo egentlig han bestemme hva han helst vil. Tror som du sier at de fleste gutter allerede vet hva de får, og dermed ikke blir skuffet, og at selvtillit er det viktigste. Så hvis du føler deg best med BH er det ikke noe mål å ALLTID ha den av!

Til slutt vil jeg bare komme med en liten liste over fordelene med å være flatbrystet:
- Slipper å bruke sportsbh
- Kan ligge på magen
- Lett å kle seg ut som gutt
- Man kan komme unna med å gå i klær som andre ser horete ut i, fordi det rett og slett ser mindre vulgært ut når man er flatbrystet

Skrevet

Har ikke noe å si for meg ihvertfall :)

Skrevet

Jeg har hatt både store og små pupper. For ca 10 år siden slanket jeg meg. Den gang hadde jeg perfekte, faste, runde pupper med fasthet og fylde. Jeg tiltrakk meg da mange "puppemenn", og fikk generelt mye oppmerksomhet for brystene. Etter at jeg gikk ned i vekt 15-20 kg forsvant "acessoriene", men jeg ble slank, og fikk flotte definerte muskler og en veldig atletisk kropp. Puppene mine er nå ganske små, sånn ca en håndfull. De henger pittelitt, og har ikke den struttelooken som før..Selv er jeg veldig fornøyd med de, for de passer til den kroppen jeg har nå. Kunne tenkt meg å foreta et brystløft uten innlegg, men vegrer meg litt fordi det medfører en rekonvalesens der man ikke får trent skikkelig på 8 uker.. Jeg får fortsatt mye oppmerksomhet fra menn! Husk at du har en HEL kropp!! Puppene er bare tilbehør :fnise: For noen få menn så betyr nok puppestørrelsen en del, akkurat som vi kvinner kan ha en fetish på stor kuk. En del menn foretrekker faktisk små pupper, for det gir et yngre utseende- litt pikeaktig.. Mennene som tenner på store pupper ville ikke sjekket deg opp i utgangspunktet, (viss du ikke bruker push up og innlegg..) Så de får ingen surprise!! Så slapp av!

Skrevet

Og bare tenk på alle de fordelene det er med små pupper!!:

De er lette å dra på ;) Du sparer nakke og rygg for belastningen!

Klær henger penere!

Du trenger ikke spesial- bh, og kan spare penger ved å kjøpe på lindex eller hennes.

Du kan gå med utringede kjoler og topper som ville sett horete ut på andre, men classy og stilfullt på deg!

Mange menn liker og tenner på små, pikeaktige tenåringsbryster! (nå snakker vi ikke om pedofile)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små pupper og er redd for at en fremtidig kjæreste foretrekker store fremfor små... Håper ikke gutter som liker store pupper sjekker opp jenter med små. Har aldri opplevd å få negative kommentarer på puppene mine, men det er min verste frykt å ha en kjæreste som sikler på jenter med store pupper:-/ Håper jeg finner en gutt som elsker små pupper:-D

Anonymous poster hash: 02b66...01f
Skrevet

En del menn foretrekker faktisk små pupper, for det gir et yngre utseende- litt pikeaktig..

Jeg digger små pupper selv, men det har ingen ting med at de ser yngre eller pikeaktig ut, jeg synes bare simpelthen det er finere.

Til TS: det finnes nok av de som er som meg og vil ha deg + små pupper.

Kona var inne på noe silikon prat en gang, men da var jeg så klar i mitt svar at det har aldri mer vært noe tema her i huset mer.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg :P

Hvis jeg liker jenta godt, så ville ikke det overhodet ikke vært noe hinder for min del.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Har skrevet om dette mange ganger før og skriver gjerne om det igjen om det kan hjelpe en jente med dårlig selvtillit.

Hun jeg er forelsket i nå er tilnærmet flatbrystet. Egentlig er hun også litt tynnere enn jeg foretrekker, men jeg synes hun er helt nydelig.

Nå må ikke de som faktisk har bryster ta seg nær, for jeg liker bryster, det er bare ikke der slaget står for min del.

:)

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Forresten så har jeg blitt litt betatt av en annen kvinne jeg omgås også. Synes hun så ganske middelmådig ut i begynnelsen og hun så først litt gjennomsnittlig ut, i mangel av et bedre ord. Litt dårlig hud og kanskje litt utrent.

Men etter hvert som jeg har observert henne, så har jeg på en måte 'oppdaget' henne og hun har en helt utrolig måte å være på. Veldig trygg på seg selv. Varm. God. Smilende. Inkluderende. Morsom. Når hun går gjennom rommet er det som om rommet beveger seg med henne.

Veldig sjarmert har jeg blitt av denne kvinnen.

:)

EDIT: Om det ikke var opplagt, så var grunnen til at jeg nevnte denne siste kvinnen for å illustrere hvor utrolig viktig sjarm og selvtillit er. Om dere kvinner bare hadde visst vakre dere var og gått litt mer med rak rygg og selvtillit. Ikke arroganse, men inkluderende og strålende selvtillit.

Endret av Leo Nardo
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker små pupper, da kan jeg sutte på de, ha hele puppen i munnen og så er jentene så dritsexye

Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere mener med flatbrystet egentlig, er det sånn helt flatt eller bare ikke nok til å fylle en A-cup?

Jeg er selv flatbrystet, som i ikke nok til å fylle en A-cup, men jeg er også slank og føler derfor at det passer til kroppen min. Jeg skulle gjerne ha lagt på meg litt, helst på leggene og puppene, men det kan man jo ikke helt bestemme, så hos meg legger alt seg på magen. Men så lenge jeg er tynn så synes jeg små pupper er pent, selv om jeg prøver å få de litt større, hehe. P-piller og sånn!!

Selv bruker jeg masse push-up og innlegg, men folk kan jo uansett se at jeg har små pupper. Noen ganger hender det at jeg mister BHen under sex, andre ganger forblir den på, men har aldri fått klager ihvertfall! Synes puppene er finere med BH, men går helt greit å ha sex uten, så da får jo egentlig han bestemme hva han helst vil. Tror som du sier at de fleste gutter allerede vet hva de får, og dermed ikke blir skuffet, og at selvtillit er det viktigste. Så hvis du føler deg best med BH er det ikke noe mål å ALLTID ha den av!

Til slutt vil jeg bare komme med en liten liste over fordelene med å være flatbrystet:

- Slipper å bruke sportsbh

- Kan ligge på magen

- Lett å kle seg ut som gutt

- Man kan komme unna med å gå i klær som andre ser horete ut i, fordi det rett og slett ser mindre vulgært ut når man er flatbrystet

Har bittelitt pupper, men bruker 70A jeg også så det er ikke store greiene. Er veldig slank selv, så det passer hvertfall sånn sett. Er enig i det der med BH, føler meg mye mer komfortabel/sexy MED bh. Men gutter vil jo helst ha den av :P Likte den lista di. Jeg er veldig glad i å jogge, så er glad jeg slipper å tenke på at puppene mine skal deise meg i trynet der jeg springer. Fordeler med å ha små pupper også :)

Skrevet

Jeg har små pupper og er redd for at en fremtidig kjæreste foretrekker store fremfor små... Håper ikke gutter som liker store pupper sjekker opp jenter med små. Har aldri opplevd å få negative kommentarer på puppene mine, men det er min verste frykt å ha en kjæreste som sikler på jenter med store pupper:-/ Håper jeg finner en gutt som elsker små pupper:-D

Anonymous poster hash: 02b66...01f

Uff jeg også. Har opplevd å hatt sex med en som det virket som han virkelig elsket små pupper. Jeg ville egentlig ha på bh men den tok han rett og slett bare av før jeg rakk og tenke meg om og siden det slapp han ikke tak på puppene mine. Bare dumt han ikke var en særlig bra fyr ellers, haha. Vanskelig å få både i pose og sekk.

Men om vi er så uheldige å få oss kjærester som heller ville ha jenter med store pupper er det jo egentlig ikke vi som har feilet. Jeg velger å tro det guttene i denne tråden skriver, at det er som regel noe de er fullstendig klar over før de ser en jente naken :P

Skrevet

Jeg digger små pupper selv, men det har ingen ting med at de ser yngre eller pikeaktig ut, jeg synes bare simpelthen det er finere.

Til TS: det finnes nok av de som er som meg og vil ha deg + små pupper.

Kona var inne på noe silikon prat en gang, men da var jeg så klar i mitt svar at det har aldri mer vært noe tema her i huset mer.

Håper jeg er heldig og finner meg en fyr som deg. Det virker som om det er så opplagt at alle gutter vil ha jenter med store pupper at man slår liksom fra seg tanken på at det kanskje finnes gutter som foretrekker små pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dette er vel egentlig et spørsmål gutta her inne kan svare best på, men alle svar mottas med takk :-) Jeg er en jente på 21 år som er tilnærmet flatbrystet. Har egentlig slått meg til ro med det, kommer ikke fra en spesielt brystfager familie så det var ikke noen svær overraskelse da puberteten ikke gjorde det helt store utslag på meg. Har vurdert silikon men er for tiden fattig student så de planene får nok bare vente.

Uansett! Dette er et spørsmål som har med sex å gjøre. Jeg har alltid syntes det er svært ubehagelig å ta av meg bh foran kjærester, så ubehagelig faktisk at fra jeg fikk min første kjæreste tok det et helt år før han fikk se meg uten bh. Jeg bruker ikke noen som helst form for push-up bh eller innlegg eller noe så det burde egentlig ikke komme som noe sjokk på noen hvor små pupper jeg har, men jeg er alltid livredd for at de skal bli skikkelig skuffet. Vet ikke om jeg hadde taklet å bli avvist på grunn av dette, har komplekser nok fra før om jeg ikke skal risikere å bli fortalt av noen som ser meg naken at jeg ikke er bra nok.

Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg :P

Og dere jenter med komplekser for ting på kroppen som er for stort/smått/usymmetrisk, har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å bare drite i det og ha sex uten å tenke på hvordan jeg ser ut?

For meg spiller det INGEN rolle. Men du må være slank. Tenner ikke på overvektige i det hele tatt, men tenner sykt på slanke damer!!!

Anonymous poster hash: fadae...a58

AnonymBruker
Skrevet

Har bittelitt pupper, men bruker 70A jeg også så det er ikke store greiene. Er veldig slank selv, så det passer hvertfall sånn sett. Er enig i det der med BH, føler meg mye mer komfortabel/sexy MED bh. Men gutter vil jo helst ha den av :P Likte den lista di. Jeg er veldig glad i å jogge, så er glad jeg slipper å tenke på at puppene mine skal deise meg i trynet der jeg springer. Fordeler med å ha små pupper også :)

Utifra det du skriver her er du dritsexy spør du meg! Hvor gammel er du, og hvor bor du?

Anonymous poster hash: fadae...a58

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så barnslig.

Dette er vel ting man tenker på i tenårene, ikke når man er voksen??

Anonymous poster hash: 8092d...48a
AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg også. Har opplevd å hatt sex med en som det virket som han virkelig elsket små pupper. Jeg ville egentlig ha på bh men den tok han rett og slett bare av før jeg rakk og tenke meg om og siden det slapp han ikke tak på puppene mine. Bare dumt han ikke var en særlig bra fyr ellers, haha. Vanskelig å få både i pose og sekk.

Men om vi er så uheldige å få oss kjærester som heller ville ha jenter med store pupper er det jo egentlig ikke vi som har feilet. Jeg velger å tro det guttene i denne tråden skriver, at det er som regel noe de er fullstendig klar over før de ser en jente naken :P

Er du fjorten år?

Anonymous poster hash: 8092d...48a

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å være stolt av og trygg på egen kropp er neo som tenner menn. Menn er ikke så opptatt av kvinners høyde, størrelse på pupper eller om leppene er smale eller brede. Menn liker og tenner på kvinner med en rak rygg og trygghet. Bare se rundt i verden hvem menn snur seg etter. (Det er forskjell på å snu seg etter en kvinne og det å stappe ansiktet sitt ned i utringingen hennes).

Skrevet

Jeg er flatbrystet (skikkelig altså - omtrent ingenting i den regionen) og jeg er ikke fornøyd med det i det hele tatt. Jeg liker ikke å se meg i speilet uten push-up BH og bruker det alltid når jeg er ute.

Kjæresten min har heldigvis ikke noe problem med de, han liker meg sånn jeg er og vi har et bra sexliv der jeg ikke er redd for å vise dem frem. Jeg liker bare ikke å se på dem selv ^^

Jeg har hatt ett par kjærester som har vært totalt og kategorisk imot mitt ønske om å forstørre dem, men min nåværende kjæreste er heldigvis positiv til det så det er deilig å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...