Gjest Lincoln Skrevet 6. mai 2014 #21 Skrevet 6. mai 2014 Damer som har små bryster kan være dritsexy de også, men det kommer an på helheten. Man må ha de rette proporsjonene. Miranda Kerr var for eksempel digg før hun tok silikon også (selv om hun er enda mer digg nå). Jeg er så glad det finnes folk som faktisk setter pris på små pupper også! Og ja, takk Gud for Kiera Knightley. Hun og Kate Hudson er håpet mitt om at man faktisk kan bli sett på som superdigg selv om man har A-cup. Kate Hudson har silikon, og Keira Knightley ser ut som en anorektisk 12-åring. Overhodet ikke sexy. Du kan finne bedre forbilder enn henne, for å si det forsiktig. 2
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #22 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg har store bryster, E cup. HATER DE! Skal vi bytte? Jeg hater de så mye at jeg vurderer sterkt å operere de mindre. Vil ha små, søte bryster. Alt annet en de jeg har. Anonymous poster hash: 37e17...f8c Haha gjerne. Vi deler dem også får vi C-cup begge to Endret 6. mai 2014 av Koy
Toxicwonderland Skrevet 6. mai 2014 #23 Skrevet 6. mai 2014 Jeg kjenner flere jenter med skikkelig små pupper, nesten så det er helt flatt, som har gutter i fleng etter seg! Så det er ikke det som telles til syvende og sist 1
Blod Skrevet 6. mai 2014 #24 Skrevet 6. mai 2014 Nå er det ikke puppene som ville gjort at jeg jeg velger eller dumper en jente, da... Synes ikke du skal tenke noe særlig på det. Men jeg vet også at uansett hva du har komplekser for, så er det mye deiligere med selvtillit enn at man skal gå rundt og skjule det... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #25 Skrevet 6. mai 2014 Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? For min egen del ville det i allefall vært totalt irrelevant.. det er totalpakken som betyr noe Og liker nå egentlig bedre små enn store jeg da Anonymous poster hash: 7a1c2...0c3
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #26 Skrevet 6. mai 2014 Nå er det ikke puppene som ville gjort at jeg jeg velger eller dumper en jente, da... Synes ikke du skal tenke noe særlig på det. Men jeg vet også at uansett hva du har komplekser for, så er det mye deiligere med selvtillit enn at man skal gå rundt og skjule det... Tror du har et godt poeng der. Jeg må bare prøve å jobbe med meg selv og faktisk ta til meg det positive som har blitt sagt til meg. Eksen min ble så frustrert for at jeg aldri trodde på han når han sa at han likte puppene mine at han nesten ble sint, heh
kråkefjas Skrevet 6. mai 2014 #27 Skrevet 6. mai 2014 Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg Du svarer vel greit på spørsmålet ditt selv her. Liker de deg så har de allerede tatt små pupper med i beregningen. Andre siler deg ut. 1
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #28 Skrevet 6. mai 2014 Du svarer vel greit på spørsmålet ditt selv her. Liker de deg så har de allerede tatt små pupper med i beregningen. Andre siler deg ut. Haha ja, jeg gjør vel egentlig det. Jeg tenker bare automatisk at om en gutt liker meg kjempegodt så er det "til tross for bittesmå pupper, kan leve med det" heller enn "fordi jeg liker hele kroppen hennes". Vet det sitter mye i hodet, så jeg må vel bare prøve å drite litt i det.
kråkefjas Skrevet 6. mai 2014 #29 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Haha ja, jeg gjør vel egentlig det. Jeg tenker bare automatisk at om en gutt liker meg kjempegodt så er det "til tross for bittesmå pupper, kan leve med det" heller enn "fordi jeg liker hele kroppen hennes". Vet det sitter mye i hodet, så jeg må vel bare prøve å drite litt i det. Det vil alltid være noe å plukke på. Flatbrystet eller ei. Slå deg til ro med at de som liker deg liker deg for den du er. Ikke for den fiktive personen med egenskaper du ikke har. Endret 6. mai 2014 av kråkefjas 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #30 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er også flat og har aldri hatt problemer eller fått kommentarer eller skuffede tryner for det. Har en kjæreste som elsker meg for den jeg er og som heller vil ha meg flat enn med silikon (det vet jeg fordi han nektet meg hele prosessen når jeg gikk i gang med silikonplaner). Anonymous poster hash: 46671...7ae
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #31 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er også flat og har aldri hatt problemer eller fått kommentarer eller skuffede tryner for det. Har en kjæreste som elsker meg for den jeg er og som heller vil ha meg flat enn med silikon (det vet jeg fordi han nektet meg hele prosessen når jeg gikk i gang med silikonplaner). Anonymous poster hash: 46671...7ae Har ikke det jeg heller heldigvis, hvertfall ikke fra noen jeg har ligget med. Eneste stygge kommentarene jeg har fått var fra et par tøffe tryner på ungdomsskolen, men 15 år gamle gutter er og blir 15 år gamle gutter. Om jeg noen sinne tar meg råd/tør å ta silikon tror jeg det må bli mens jeg er singel, for jeg har luftet idéen for kjærester før og de blir helt hvite i maska Har du noen sinne synes det har vært et problem å være naken foran noen på grunn av det?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #32 Skrevet 6. mai 2014 Har ikke det jeg heller heldigvis, hvertfall ikke fra noen jeg har ligget med. Eneste stygge kommentarene jeg har fått var fra et par tøffe tryner på ungdomsskolen, men 15 år gamle gutter er og blir 15 år gamle gutter. Om jeg noen sinne tar meg råd/tør å ta silikon tror jeg det må bli mens jeg er singel, for jeg har luftet idéen for kjærester før og de blir helt hvite i maska Har du noen sinne synes det har vært et problem å være naken foran noen på grunn av det? Når jeg var i mitt første forhold syns jeg det var flaut de 3 første gangene han så meg naken. Litt flaut i begynnelsen når jeg var i 15-16 årsalderen. Syns egentlig det verste var å dusje i gymmen, for jenter er slemme med hverandre.......... Jeg syns jeg har fine pupper og jeg syns de passer kroppen min. Hadde sikkert vært mer sexy med silikon, men syns ikke det er verdt det når jeg er fin uten. Anonymous poster hash: 46671...7ae
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #33 Skrevet 6. mai 2014 Når jeg var i mitt første forhold syns jeg det var flaut de 3 første gangene han så meg naken. Litt flaut i begynnelsen når jeg var i 15-16 årsalderen. Syns egentlig det verste var å dusje i gymmen, for jenter er slemme med hverandre.......... Jeg syns jeg har fine pupper og jeg syns de passer kroppen min. Hadde sikkert vært mer sexy med silikon, men syns ikke det er verdt det når jeg er fin uten. Anonymous poster hash: 46671...7ae Okei, så bra å høre! Blir glad når jeg hører at jenter som flat/nesten flat har et annet syn på det enn meg. Håper jeg kommer dit etterhvert jeg også, at jeg faktisk liker dem.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #34 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har flere flatbrystete venninner, og alle har typer eller er gifte. Et par av dem har kjøpt seg silikonpupper, mens mennene deres har sagt at de liker dem som de er. Tror dette med puppestørrelse sitter mest mellom ørene på oss kvinner, og at menn egentlig ikke bryr seg så lenge det finnes andre punkter på preferanselisten som oppfylles! Anonymous poster hash: 8bdad...69b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #35 Skrevet 6. mai 2014 Okei, så bra å høre! Blir glad når jeg hører at jenter som flat/nesten flat har et annet syn på det enn meg. Håper jeg kommer dit etterhvert jeg også, at jeg faktisk liker dem. Det håper jeg også! Er ikke noe kjekt å gå rundt og mislike seg selv (har andre ting jeg misliker med meg selv, så skjønner hvordan du har det). Go små pupper Anonymous poster hash: 46671...7ae
Cordelia Skrevet 7. mai 2014 #36 Skrevet 7. mai 2014 Som andre nevner her så har vel de fleste guttene som tar kontakt tatt "varene i øyensyn" først. Dvs. de vet hva som venter dem med mindre man har brukt hjelpemidler. Smaken er som baken hos gutta og. Om jeg ikke har tatt fullstendig feil, så er det mest sexy for dem ei jente som er komfortabel med egen kropp, og klarer å nyte det(?). Jeg er mer i andre enden av skalaen med E-cup. Man får komplekser for det og, så tror ikke man kan si om det ene er bedre enn det andre. Om det kan være til noen trøst, så har du i det minste større valgfrihet mht. undetøy.
Timza Skrevet 7. mai 2014 #37 Skrevet 7. mai 2014 Det er mye mer usexy med ei jente som er usikker på seg selv - samme hva det handler om, så så fort du klarer å kaste av deg klærne uten å tenke deg så mye om, så vil du være digg og sexy uansett form på puppene. Jeg har hatt mye bra sex med jenter som har hatt store og små pupper/flatbrystet, og det er ikke akkurat puppene jeg ser for meg når jeg fantaserer om noen av dem igjen. Det er jenta og helheten, der selvtillit gir et høyt score. Så neste gang så bare kast av deg bh'en som om det var det mest naturlige ting å gjøre. Det å "tulle" med det vil jeg ikke anbefale deg å gjøre, da det automatisk lyser opp som noe du er flau for, eller ikke liker med deg selv.
Gjest Koy Skrevet 7. mai 2014 #38 Skrevet 7. mai 2014 Det er mye mer usexy med ei jente som er usikker på seg selv - samme hva det handler om, så så fort du klarer å kaste av deg klærne uten å tenke deg så mye om, så vil du være digg og sexy uansett form på puppene. Jeg har hatt mye bra sex med jenter som har hatt store og små pupper/flatbrystet, og det er ikke akkurat puppene jeg ser for meg når jeg fantaserer om noen av dem igjen. Det er jenta og helheten, der selvtillit gir et høyt score. Så neste gang så bare kast av deg bh'en som om det var det mest naturlige ting å gjøre. Det å "tulle" med det vil jeg ikke anbefale deg å gjøre, da det automatisk lyser opp som noe du er flau for, eller ikke liker med deg selv. Takk for svar! Tror selvtillit er nøkkelen her. Jeg er enig i det du sier om å "tulle" om det, tror jeg hadde syntes det var litt kleint andre veien også om en gutt hadde begynt å fleipe om f.eks mage eller penis når jeg så han naken Man vil liksom ikke gå inn i noen diskusjon om kropp når man skal til å ha sex, haha.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #39 Skrevet 7. mai 2014 Jeg føler det på samme måte som deg, Ts. Synes egentlig jeg er finere med bhen på, da blir puppene litt pushet opp også, men tar den alltid av under sex forde, fordi jeg vet at de fleste menn blir mer skuffet om jeg ikke gjør det (selv om det er litt vanskelig å forstå. Hehe.) Tenker noen ganger at puppene mine er fine også, de i hvert fall fastere enn om de hadde vært noen størrelser større, samt at det er mindre sannsynlighet for å få hengepupper når vi blir eldre Anonymous poster hash: 02b66...01f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #40 Skrevet 7. mai 2014 Flatt kan være fint det, men selvtillit er finere. Tror uansett de fleste gutter er fornøyde så lenge du ikke gjemmer dem bort. Gjemmer du dem bort så er det bare kjedelig. Anonymous poster hash: 766a3...43b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå