Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Dette er vel egentlig et spørsmål gutta her inne kan svare best på, men alle svar mottas med takk :-) Jeg er en jente på 21 år som er tilnærmet flatbrystet. Har egentlig slått meg til ro med det, kommer ikke fra en spesielt brystfager familie så det var ikke noen svær overraskelse da puberteten ikke gjorde det helt store utslag på meg. Har vurdert silikon men er for tiden fattig student så de planene får nok bare vente.

Uansett! Dette er et spørsmål som har med sex å gjøre. Jeg har alltid syntes det er svært ubehagelig å ta av meg bh foran kjærester, så ubehagelig faktisk at fra jeg fikk min første kjæreste tok det et helt år før han fikk se meg uten bh. Jeg bruker ikke noen som helst form for push-up bh eller innlegg eller noe så det burde egentlig ikke komme som noe sjokk på noen hvor små pupper jeg har, men jeg er alltid livredd for at de skal bli skikkelig skuffet. Vet ikke om jeg hadde taklet å bli avvist på grunn av dette, har komplekser nok fra før om jeg ikke skal risikere å bli fortalt av noen som ser meg naken at jeg ikke er bra nok.

Såå kommer spørsmålet: Om dere gutter har funnet dere en jente som dere liker godt og som er fin og flott og alt det der, er dette med veldig små pupper et stort problem? Da snakker jeg ikke om dere gutter som automatisk hadde silt meg ut pga. dette, jeg har ingen planer om å tvinge gutter som vil ha DD-pupper til å like meg :P

Og dere jenter med komplekser for ting på kroppen som er for stort/smått/usymmetrisk, har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å bare drite i det og ha sex uten å tenke på hvordan jeg ser ut?

Endret av Koy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok kjempeflott uansett om du er flatbrystet. :) Det er ikke puppestørrelsen som avgjør om en mann liker deg eller ikke. (Om det skulle være tilfelle, så drit i hele fyren). Menn digger selvtillit, og tiltrekkes av kvinnekroppen. Bryster er ikke alt. Du har rumpe, former, skuldre, rygg, mage og vakre ben.

Vær deg selv og vis at du er stolt over kroppen din. Det kommer du langt med. :)

Anonymous poster hash: 59310...1af
  • Liker 5
Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden brydd meg om det. Når du finner noen du liker godt skal det ganske mye til før du legger vedkommende på hyllen utseendemessig sett. :)

Og da snakker jeg selfølgelig om bade her og nå og den jeg var for 13 år siden. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt mer lei meg av å ikke få se puppene dine enn over størrelsen på dem. :(

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil råde deg til å bare være så ærlig om det at dersom du kan spøke om det, jo bedre! Selv er jeg flat etter brystkreftoperasjon, og jeg lurer veldig på hvordan en kjæreste vil reagere på det! Men jeg tenkte jeg fikk bare følge mitt eget gode råd.

Anonymous poster hash: 0ffc4...2af
AnonymBruker
Skrevet

Dette er akkurat som en gutt skulle spurt deg om lengden på penis betydde noe? Hva hadde du svart? :)

Anonymous poster hash: 16bb9...122
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker pupper, men du kan jo få silikon i tatti så er det problemet løst

Anonymous poster hash: 2e98f...f98
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker pupper, men du kan jo få silikon i tatti så er det problemet løst

Anonymous poster hash: 2e98f...f98

Kan du slutte? TS, jeg råder deg til å overse denne komentaren. :)

Anonymous poster hash: 59310...1af

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker små pupper. Men å si det offentlig er som å si at du ikke drikker. Alle begynner å mase og styre om det hver eneste gang "Men store pupper er jo så sexy?".. Nei! Det er ikke det. Store pupper er ikke fint, det er bare et par store ballonger som henger der og dingler. Små pupper som passer til kroppen, det er pent!

Mest sexy i England, år etter år? Kiera Knightley, hun syter og syter over de små puppene hennes men det jo akkurat en av de tingene som gjør henne så fantastisk!

Anonymous poster hash: 7284e...7b7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Flatbrystet eller ikke. Er personligheten som betyr noe for meg.

Anonymous poster hash: c0b73...3d5
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Man kan se bryststørrelsen gjennom klærne, så de som kommer så langt at de får se dem vet allerede hva det er de får se. Så situasjonen kommer ikke til å endre seg. Du hadde vel ikke slått opp med lav fyr fordi han var lav, når du allerede hadde blitt sammen med ham.

Skrevet

Jeg vil råde deg til å bare være så ærlig om det at dersom du kan spøke om det, jo bedre! Selv er jeg flat etter brystkreftoperasjon, og jeg lurer veldig på hvordan en kjæreste vil reagere på det! Men jeg tenkte jeg fikk bare følge mitt eget gode råd.

Anonymous poster hash: 0ffc4...2af

Jeg har gjort det før, men jeg føler liksom det dreper litt stemninga om jeg skal begynne å kødde om det? Eller? Haha. Jeg hater egentlig å snakke om det også, det var kun med min første kjæreste jeg klarte å åpne meg og fortelle han hvor vanskelig det egentlig var for meg. Kjører fornektelses-toget hele veien til endestasjonen :P

Tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg liker små pupper. Men å si det offentlig er som å si at du ikke drikker. Alle begynner å mase og styre om det hver eneste gang "Men store pupper er jo så sexy?".. Nei! Det er ikke det. Store pupper er ikke fint, det er bare et par store ballonger som henger der og dingler. Små pupper som passer til kroppen, det er pent!

Mest sexy i England, år etter år? Kiera Knightley, hun syter og syter over de små puppene hennes men det jo akkurat en av de tingene som gjør henne så fantastisk!

Anonymous poster hash: 7284e...7b7

Jeg er så glad det finnes folk som faktisk setter pris på små pupper også! Og ja, takk Gud for Kiera Knightley. Hun og Kate Hudson er håpet mitt om at man faktisk kan bli sett på som superdigg selv om man har A-cup.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store bryster, E cup.
HATER DE! Skal vi bytte? Jeg hater de så mye at jeg vurderer sterkt å operere de mindre. Vil ha små, søte bryster. Alt annet en de jeg har.

Anonymous poster hash: 37e17...f8c
Skrevet

"Flatt" funker hvis de er fine.

Størrelsen er ikke det viktigste. Heller helt flatt enn silikon.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så glad det finnes folk som faktisk setter pris på små pupper også! Og ja, takk Gud for Kiera Knightley. Hun og Kate Hudson er håpet mitt om at man faktisk kan bli sett på som superdigg selv om man har A-cup.

Åh, Kate Hudson er så nydelig :rodmer: Hun har så pent ansikt synes jeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du er superheldig!!! I det alle de andre får hengepupper, er dine like fine! Små pupper er jo mye finere enn hengepupper!

Vær stolt over kroppen din!

Anonymous poster hash: 76173...a4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pupper er digg!! Pupper er herlige å kose med!! Store, små, flate, henge, you name it, hvis jeg får kose med dem er de helt konge!!

Anonymous poster hash: e1c95...271
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pupper er viktige for meg men jenta er viktigere.. Hadde ikke droppa en fantastisk personlighet pga "henne hadde for små pupper" hjerneskade kaller jeg det.. Ganske mange som har det i varierende grad..

Anonymous poster hash: 6f165...707

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke tenkt så mye på det. Jeg liker store pupper, men er fortiden sammen med en som har små. Dama er viktigere enn puppene for å si det sånn.

Man ser jo litt hvor landet ligger gjennom klærne, og så lenge du ikke bruker megapushup og innlegg vet man jo hva man får. Det gjør jo ikke du, så da burde det ikke være noe problem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...