AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg lurer på om jeg har væske i bihulene.. Har aldri plagdes noe med de før, men merker om jeg ligger for lenge så blir jeg tett, uten å være forkjølet. Og føles greit igjen etter å ha sittet/vært oppreist i noen minutter/kvarters tid da. Fins det f.eks noen behandling for dette? Kjenner trykk når jeg bøyer meg fremover også, men hører de med bihulebetennelser har sånn smerter, det har jo ikke jeg.. Kun trykk mellom øyenbrynene/bak øyne, og tett om jeg lener meg fremover en stund, fysisk aktivitet som sex bl.a .. Burde jeg bare kontakte legen og ta det derfra? Tar 14dager å få time der,derfor spørr jeg bare her først om det er noe han kan hjelpe meg med.. Anonymous poster hash: cb6c0...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 Du kan ha tette bihuler uten å ha bihulebetennelse. Peppermyntedamp hjelper. Da har du pepermynte og kokende vann i en skål, holder hodet over og legger en hånduk over hodet. Så puster du tungt med nesa til det har sluttet å dampe. Det hjelper også å ungå brå temperaturforskjeller, men det er ikke aktuelt på denne tiden av året. Hvis du er mye og ofte plaget skal det hjelpe å skylle nesen med et nesehorn et par ganger i uken. Er det veldig ille kan du ta nesespray for tett nese, men bare i korte perioder. Hvis du har gult eller grønt snørr er det bihulebetennelse, da kan legen gjøre noe for å hjelpe deg. Hvis ikke kan ikke legen gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå