Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjemmelaget barbiehus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tenkte å snekre mitt eget Barbiehus til barnerommet og lurte på om noen hadde tips? Kanskje til og med en simpel mal? Jeg er ingen handy-kvinne, men tenker at det ikke kan være allverdens vanskelig ..

Noen som har gjort dette før meg?

Anonymous poster hash: e5b3c...3a1

• Liker 1
Skrevet

Har ikke peiling på sånt selv, men ville bare si at det er en utrolig fin ting å gjøre! Det holder jo mye lenger enn det plastrælet man får kjøpt på butikken, og dessuten er det unikt. Lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips MåneStråle :-)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling på sånt selv, men ville bare si at det er en utrolig fin ting å gjøre! Det holder jo mye lenger enn det plastrælet man får kjøpt på butikken, og dessuten er det unikt. Lykke til :)

Takk Aqupalypse :-) :-)

Ts

Skrevet

Så koselig. Jeg vil tro det får mer personlighet enn de ferdigkjøpte. Særlig om barna får lov til å være med å velge tapeter og gulv selv. Et slikt hus får så personlighet at det trolig vil gjemmes og gjenbrukes til neste generasjon

Skrevet

Åå, minnene strømmer på :) Pappa hadde laget et svært barbiehus til meg i bursdagsgave. Aner ikke hvordan han klarte det, men det var tak, trapper, benker, vinduer, 3 etasjer. :lillesky:

Gjest Achlys
Skrevet

Ååh, minner! Pappa bygde et stort barbiehus til meg når jeg var liten. Fineste gaven jeg noen gang har fått. Husker når katten vår fikk kattunger, så pleide jeg legge de i hver sin seng i barbiehuset når de sov. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...