Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen gang blitt stoppet på gaten av noen som synes dere ser kjekke/pene ut?

Har alltid lurt på hva jeg skal gjøre hvis jeg går forbi noen som er så sykt kjekke at jeg ikke kan bare la de passere :fnise:

Hva skal jeg si/gjøre da?

Anonymous poster hash: dca8b...fb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noen gang blitt stoppet på gaten av noen som synes dere ser kjekke/pene ut?

Har alltid lurt på hva jeg skal gjøre hvis jeg går forbi noen som er så sykt kjekke at jeg ikke kan bare la de passere :fnise:

Hva skal jeg si/gjøre da?

haha, ja. Var på byen for ikke så lenge siden på shoppingtur og da merket jeg en hånd på min rygg. Jeg snudde meg og der stod det to jenter som aa jeg så veldig fin ut. Spurte også hvor jeg hadde kjøpt klærne mine fra :P

Syns det er kjempe hyggelig at folk faktisk kommer bort til deg og gir deg komplimenter.

Jeg derimot holder meg til stirringa.. har aldri gått bort til noen jeg ikke kjenner og sagt at de er kjekke/pene hehe.

AnonymBruker
Skrevet

fler?:)

Skrevet

Det kom en dame bort til meg en gang på h&m og spurte om jeg synes jakken hun prøvde var din på henne. Hun mente jeg hadde så bra stil at jeg måtte ha peiling. Det var veldig hyggelig hvertfall. Sa takk og svarte på det hun lurte på :)

Har også blitt stoppet av et par menn på gaten, men det synes jeg bare er litt skummelt :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har blitt stoppet av jenter som har lurt på hvor jeg har kjøpt enkelte klesplagg. Det som er typisk er at de klesplaggene er kjempe gamle. Har også blitt stoppet av noen menn som sier de la merke til meg, lurer på hvor jeg er fra osv. Det syntes jeg egentlig er litt ubehagelig, så prøver å komme meg unna så fort som mulig :P

Anonymous poster hash: e3832...f88
  • Liker 1
Gjest Achlys
Skrevet

Har blitt stoppet flere ganger, er koselig med mindre de sier veldig seksuelle ting. :) Bare svarer på det de spør om og sier takk for pene ord :)

Gjest Imaginary
Skrevet

Har blitt stoppet av menn på gaten et par ganger. Synes det er skummelt og ubehagelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hva hvis en jente stopper en mann? Er det også ekkelt og skummelt? :P

Skrevet

Men hva hvis en jente stopper en mann? Er det også ekkelt og skummelt? :P

Jepp.

Man kan aldri vite grunnen til at de er så oppsøkende.

Tenk om de er kokko eller har tretti katter hjemme?

• Liker 1
Skrevet

Ble avogtil stoppet av jevnaldrende når jeg var yngre, nå blir jeg kun stoppet av gamle menn.. haha. Det er ikke noe gøy, synes som regel det er ganske ekkelt :P Men sånn generelt liker jeg veldig godt å få komplimenter av fremmede og synes det er dumt at nordmenn er så dårlige på det. Skjer hele tiden at jeg har lyst å si til jenter at de har fint hår/spør hvor skjørtet er fra men jeg tør ikke i tilfelle de skal tenke jeg er rar, haha.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har skjedd flere ganger. Den gangen jeg husker best var for noen år siden, og han måtte bare si at jeg var den tredje peneste jenta han noen gang hadde sett. 1 var Angelina J, 2. Dama hans og så jeg. Sa bare takk, men det var veldig spesielt.

Har blitt stoppet andre ganger også, men liker mye bedre en litt mer diskré måte, feks et smil eller et nikk.

Verste jeg vet er når menn stirrer feks på cafe, og det er så åpenbart at kona legger merke til det.

Har aldri stoppet menn på gata, men har gitt tydelige hint slik at de heller tar kontakt med meg. Er litt sjenert.

Anonymous poster hash: 8bc5a...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri stoppet menn på gata, men har gitt tydelige hint slik at de heller tar kontakt med meg. Er litt sjenert.

Anonymous poster hash: 8bc5a...d9f

Hvis du er sjenert er det rart at du tør gi tydelige hint. De fleste sjenerte gjør ikke det. :P

Anonymous poster hash: 3471b...1b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forteller jenter jeg syns ser bra ut at de gjør det :) er jente selv og er heterofil :) Men jeg vet selv at jeg får en så mye bedre dag når jeg får komplimenter :) For en uke siden på Rimi satt en jente i kassen. Hun hadde et veldig pent ansikt så jeg sa det ! Hun strålte etterpå å det er så koselig.

Jeg selv har opplevd det mange ganger. Blant annet da jeg jobbet som bartender. Var en gruppe på 5 menn/gutter som ba servitøren si til meg at jeg var vakker. De kom ikke akkurat bort selv, men sendte en annen.

Å en annen gang ! Herregud det var 3 eldre menn som var kunstnere. Han ene kom bort til meg å sa. "Du er som en vakker Bjørn!" Tenkte hmm takk? Så skjønte han at jeg reagerte. Så sa han at de var kunstnere og at jeg hadde et veldig unikt ansikt med veldig rette trekk som et vakkert dyr! Hahha vet fortsatt ikke om det var et kompliment, men var vel det. Kanskje de har et eget språk blant kunstnere :P ?

Men har aldri blitt stoppet av en mann på gata, opplever det mer på cafe, restaurant etc.

Anonymous poster hash: 71934...d6d

Skrevet

Du vet det er sånn greie som de som har gått sånn sjekke-kurs gjør. Det er den sjekke-boka ( husker ikke hva den het) hvor man skal stoppe fremmede på gaten og prøve å få kontakt og gå edru på byen etc...Jeg går alltid ut fra at det er det som er greia hvis menn stopper meg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg var pen nok til å bli stoppet, eller i det minste at noen smilte til meg først..

Anonymous poster hash: 2c200...d1a

Skrevet

Verste jeg vet er når menn stirrer feks på cafe, og det er så åpenbart at kona legger merke til det.Anonymous poster hash: 8bc5a...d9f

o

Opplevd flere ganger at både menn og kvinner har kommet med komplimenter, og det er som regel koselig :)

Men en gang da jeg var på vei til jobb, var det en mann som glodde så mye at han holdt på å kjøre i en lyktestolpe. Å dama som satt i passasjersetet klabbet til han i bakhodet.

Da må jeg si jeg ble litt satt ut gitt...

AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan jeg si hvis jeg skal stoppe en kjekk fyr på gaten? :sjenert:

-TS

Skrevet

Ja, jeg har blitt stoppet av flere menn må gaten som skal prøve å sjekke meg opp, be om nummeret mitt osv. De har vært veldig hyggelige menn, men jeg synes bare det er irriterende :P jeg er generelt ikke et hyggelig eller sosialt menneske, så når jeg går der med hodetelefonene mine i min egen verden og de absolutt skal ha meg til å ta de av for å fortelle hvor pen jeg er får jeg lyst til å svare "ja, jeg vet jo det" og gå videre :P Heldigvis har jeg lært litt høflighet opp igjennom årene og svarer alltid "takk, men nei takk" (ikke bokstavelig da) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stoppet ofte... Senest i går, det er faktisk veldig hyggelig og får meg til å føle meg veldig bra! Men det er jo forskjellig fra hvem som stopper deg, sånne perverse eldre menn som sier seksuelle ting er veldig ekkelt, men jevnaldrene ordentlige folk som ber om nummeret og sånn er jo bare ordentlig koselig!

Anonymous poster hash: 9b237...43a
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Men hva kan jeg si hvis jeg skal stoppe en kjekk fyr på gaten? :sjenert:

-TS

Unnskyld (som om det er noe viktig). Kan jeg få telefonnummeret ditt :smilorange:?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...