Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å forklare kort:

Jeg er i et forhold med en kjempe snill mann, han er omtenksom, morsom, interessant, uegoistisk, bare rett og slett en fantastisk mann. Vi har vært sammen i snart 4 år, men jeg har hatt en annen litt på si.. Jeg hadde det egentlig bare gøy med han i fylla. Denne andre mannen er så sjarmerende og spennende. Nylig fikk jeg vite at denne andre mannen er gift, og jeg er så sjalu. Men jeg blir tent av tanken, jeg og han (la oss kalle han Per) har begge en affære, jeg føler meg som et grusomt menneske selvfølelig ovenfor min kjæreste, men jeg kan ikke la være! Jeg liker spenningen i det, følelsen og spenningen av å kanskje bli tatt på fersken. Jeg føler jeg lever i en film, hvor alt bare går etter hvordan jeg vil ha det. Om jeg vil ha snill og omtenksom mann, så har jeg det en dag, neste dag har jeg en som bare sjarmerer meg i senk og oppfyller mine ville fantasier.

Jeg klarer ikke la vær, "Per" gir meg den litt ekstra spenningen i livet mitt mens min kjæreste gir meg omsorgen og kjærligheten jeg trenger.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vet jo at jeg ikke kan fortsette med dette, det har gått for langt, men.. Aaaah.

Anonymous poster hash: 09fbf...ebc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Idiot. Voks opp. Mitt råd: Kryp tilbake under den steinen du kom fra.

Anonymous poster hash: 9a068...4c1
  • Liker 4
Skrevet

Om du ikke kan la være er du ikke egnet til å være i forhold med en bra mann, la ham gå videre og finne seg noen som ikke kaster ham bort på denne måten.

Eventuelt, så kan du tenke nøye etter hva det er du egentlig mangler i livet ditt som gjør at du utviser en slik atferd ovenfor han du er i et forhold med. Om det er spenning man mangler,,så kan man begynne med basehopping i steden.

Skrevet

Gjør det slutt med fyren din sånn at han kan finne seg noe bedre.

Skrevet

Vær heller singel om du ikke klarer å holde deg til en. Kjæresten din fortjener mye bedre enn deg. Alle forhold blir kjedelige i lengden engang i blandt og det er da det er viktig å ta vare på kjærligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...