AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor kan jeg ikke se aktivitetsloggen (den til høyre på Hjem-siden), på hva mine venner gjør: altså liker, kommenterer etc. Plutselig ser jeg ingenting. Noen som vet? Anonymous poster hash: ce767...4af
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Akkurat nå er facebook nede. Kanskje derfor? Det har vært sånn i en uke eller mer for meg Anonymous poster hash: ce767...4af
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Er det noen som vet? Eventuelt hva jeg kan gjøre for å få tilbake denne funksjonen Anonymous poster hash: ce767...4af
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Prøv kontroll og 0, eventuelt kontroll og - når du er inne på facebook. Hos meg forsvinner aktivitetsloggen hvis man har zoomet inn face i alle fall. Hvis ikke så vet jeg dessverre ikke hva det kan være, aktivitetsloggen er oppe og går for meg i alle fall. Prøv å få noen andre til å logge seg på med din data, kanskje er det nettleseren din det er noe galt med? Anonymous poster hash: d9dd9...15e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Du får vel ikke opp aktivitetsloggen til venner? Kun deg selv. Anonymous poster hash: e56f8...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Prøv kontroll og 0, eventuelt kontroll og - når du er inne på facebook. Hos meg forsvinner aktivitetsloggen hvis man har zoomet inn face i alle fall. Hvis ikke så vet jeg dessverre ikke hva det kan være, aktivitetsloggen er oppe og går for meg i alle fall. Prøv å få noen andre til å logge seg på med din data, kanskje er det nettleseren din det er noe galt med? Anonymous poster hash: d9dd9...15e TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEEEEEEEEEEEEEEN hjertelig takk! Nå virker det! Hadde aldri klart dette uten din hjelp Anonymous poster hash: ce767...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå