AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Isblå øyne er kanskje det vakreste som finnes. Brune øyne er... sinnsykt kjedelig. http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120916035151/lotr/images/3/33/Legolas_-_in_Two_Towers.PNG http://www.thefancarpet.com/uploaded_assets/images/actor/937/Camilla_Belle_19564_Medium.jpg Jeg synes blå øyne ser tomme ut. Og at de er kjedelige. Dessuten ser jeg ikke mange pene folk med blå øyne. Den klassiske skandinaviske jenta med blå øyne, blondt hår, griserosa hud og små hvite dunhår over hele kroppen er ikke pent spør du meg. Mye finere med dype, mystiske brune (aller helst hasselbrune med et hint av grønt i sollys) øyne, gyllen hudtone og brunt hår er 10 ganger finere. Men som sagt, godt vi er forskjellige Anonymous poster hash: 41ab5...7d3
Hypnotica Skrevet 5. mai 2014 #22 Skrevet 5. mai 2014 Jeg synes grønnblå øyne og lysebrunt hår er pent på menn Selv har jeg ca sånn her øynefarge; 2
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #23 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Brunt hår og brune øyne er resessive gener. I vårt multikulturelle prosjekt vil alle etterhvert ha brunt hår og brune øyne. Det er uunngåelig. Kanskje nettopp derfor har jeg et så sterkt kjærlighetsforhold til blå øyne og blondt hår. Det er etterhvert nesten unikt, et genetisk uttrykk formet av nordens ytre påvirkninger på vår genetikk over millioner av år. (Jeg snakker ikke om at det er bedre i en fysisk forstand. Det er tross alt bare snakk om en farge) Likevel, jeg liker det spesielle. Store vikinger, høyreiste masaier.. Forstå det den som kan. Ja, uten tvil det. Kjedelig verden vi går mot i vertfall, med tanke på farge på folk. Endret 5. mai 2014 av Idollet 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #24 Skrevet 5. mai 2014 Eh nei, selvfølgelig ikke.....Jeg er da ikke 14 år. Anonymous poster hash: 80479...868 1
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2014 #25 Skrevet 5. mai 2014 Jeg synes grønnblå øyne og lysebrunt hår er pent på menn Selv har jeg ca sånn her øynefarge; Vakkert! Du kan være stolt av at du er en av få. Og færre skal det bli. En dag vil små barn med kritthvitt hår skape nyhetsoverskrifter fremfor å være standard syn på stranden slik det er idag. Trist? Tja. Kanskje, kanskje ikke. Noe av mangfoldet i verden forsvinner når det ikke finnes hvite mennesker med blå øyne og hvit hud på nordpolen lengre. 1
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hva med slike øyne? http://i.imgur.com/P8D96xY.jpg Endret 5. mai 2014 av Tris 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er mer opptatt av at øynene skal være vakre enn hvilken farge de har. Hår er ikke så farlig, så jeg endte opp med en som var mørkeblond om vinteren og nesten hvit i tuppene om sommeren. Anonymous poster hash: ef0c7...c5c 2
Gjest KrissyHart Skrevet 5. mai 2014 #29 Skrevet 5. mai 2014 lys grå øyne med mørk iris. finner ikke noe bilde nå.. grr den mest uvanlige øyenfargen i verden ellers liker jeg godt brune øyne og lyst hår eller brunt hår og lys brune øyne 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #30 Skrevet 5. mai 2014 Så det er altså mange som bryr seg. Personlig liker jeg rødhårede jenter med fregner, som kan få en liten glød i huden om sommeren Det ser fint ut. Anonymous poster hash: b98f1...147
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #31 Skrevet 5. mai 2014 90% av verdens befolkning har brunt hår og brune øyne. Det er kanskje det minst spesielle i hele verden. Bryr meg ikke om det er spesielt. Jeg synes det er pent. Jo mørkere, jo bedre. 1-2 % av verdens befolkning har min øyefarge, så det er veldig spesielt, men jeg synes ikke det er særlig fint bare på grunn av det.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #32 Skrevet 5. mai 2014 Bryr du deg om hår og øyefarge på partner? Eller har det lite å si for tiltrekning? Anonymous poster hash: b98f1...147 Nei, men kombinasjonen mørkt hår og lyse øyne på en mann er uslåelig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #33 Skrevet 5. mai 2014 Bryr meg ikke om det er spesielt. Jeg synes det er pent. Jo mørkere, jo bedre. 1-2 % av verdens befolkning har min øyefarge, så det er veldig spesielt, men jeg synes ikke det er særlig fint bare på grunn av det. Da har du mye å plukke av. Kan anbefale Kina eller India. Der havner 100% av befolkningen under det. Anonymous poster hash: b98f1...147 2
Gjest chisandra Skrevet 5. mai 2014 #34 Skrevet 5. mai 2014 Har aldri vært sammen med noen som ikke er mørke. Øyefarge har vært mer variert.
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #35 Skrevet 5. mai 2014 Da har du mye å plukke av. Kan anbefale Kina eller India. Der havner 100% av befolkningen under det. Anonymous poster hash: b98f1...147 Nå har jeg kjæreste da. Og ser etter mer enn bare øye- og hårfarge. Synes for øvrig mange samer og tatere har fine trekk og vakre brune øyne og hår.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #36 Skrevet 5. mai 2014 Nå har jeg kjæreste da. Og ser etter mer enn bare øye- og hårfarge. Synes for øvrig mange samer og tatere har fine trekk og vakre brune øyne og hår. Mange av oss er blonde og blåøyde Anonymous poster hash: c6fbb...289 2
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #37 Skrevet 5. mai 2014 Mange av oss er blonde og blåøyde Anonymous poster hash: c6fbb...289 Derfor jeg sa mange, ikke alle. Typen min og exen er begge veldig mørke i hud og øyne 1
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #38 Skrevet 5. mai 2014 Derfor jeg sa mange, ikke alle. Typen min og exen er begge veldig mørke i hud og øyne Sikker på at de var tatere eller samer, og ikke fra midtøsten eller noe slikt?
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #39 Skrevet 5. mai 2014 Sikker på at de var tatere eller samer, og ikke fra midtøsten eller noe slikt? Eh, ja. Exen var både tater og same, typen er tater. De har ingen slekt fra utenfor Norge. Det er mye samer med mørke trekk. Se på Ailo Gaup for eksempel. 1
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #40 Skrevet 5. mai 2014 Eh, ja. Exen var både tater og same, typen er tater. De har ingen slekt fra utenfor Norge. Det er mye samer med mørke trekk. Se på Ailo Gaup for eksempel. Tatere er jo ikke norske, de er et omstreiferfolk. Mest sannsynlig fra en plass i sør-øst, mao kanskje India eller noe slikt. Bestefaren min har fortalt meg om noen tatere som som skulle male fjosen, de stakk av før jobben var ferdig og hadde grabba til seg pengene. Mye kriminalitet på dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå