Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere som innbiller seg at samer har mørkt hår og mørke øyne, men i min familie har alle lyst hår og blå øyne, bortsett fra meg da, jeg har lyst hår og brune øyne, men får flere komplimenter for det. Mange som liker kombinasjonen lyst hår og mørke øyne.

Anonymous poster hash: 8deab...69b

Selv om din familie er lyse betyr det ikke at mange er mørke. Jeg kjenner både mørke og lyse samer.

Anonymous poster hash: a94e3...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart mørkeblondt hår og blå øyne. Brune øyne er gørrkjedelig og skjønner ikke meg på de som vil ha mørk mann. :P

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart mørkeblondt hår og blå øyne. Brune øyne er gørrkjedelig og skjønner ikke meg på de som vil ha mørk mann. :P

AnonymBruker
Skrevet

Word. :)

Anonymous poster hash: b3927...817

Skrevet (endret)

Om du har blå øyer (bb) og du møter en brunøyd dame (BB) eller (Bb), så er det størst sannsynlighet å få kun brunøyde barn med damen som har (BB).

Får du barn med den brunøyde damen som har (Bb) er sannsynligheten større for at du får minst 1 barn med blå øyer.

Det kan også skje at dere får kun blåøyde barn som den brunøyde damen er (Bbb) og du er (bbb).

Det skjedde med venninnen min. Begge foreldrene hennes hadde brune øyne. Sannsynligvis var de begge (Bb), for de fikk en blåøyd jente (bb). Hennes to søster har brune øyne.

Det fins også par som er blåøyde, også får de et brunøyd barn, fordi en av foreldrene eller begge bærer på det brune genet.

Jeg er brunøyd og barnas far blåøyd, alle tre barna våre har blå øyne. Min venninnes bror fikk en datter med brune øyne, han og barnets mor samt familie hadde blå øyne. Men far var bærer av brunt gen fra en av sine tidligere aner. Mine foreldre har blå og brune øyne, to av oss har brune øyne og en har blå.

Jeg har kun vært sammen med menn med blå øyne, det er de jeg faller for. Kanskje det er fordi det er motsatsen av meg? hvem vet.

Endret av NoFuss
Gjest Mojitoo
Skrevet

Jeg har alltid hatt en greie for gutter med brunt hår og blå øyne, men det er ikke noe krav selvsagt :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Bryr meg ikke, la ikke merke til det da vi møttes, tenker ikke over det nå. ;) Det kler han og det ser naturlig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ikke har fulgt med i naturfagen her ser jeg. Hvordan kan to blåøyde foreldre (bb) få brunøyde barn? (BB,Bb)

Om to blåøyde foreldre får et brunøyd barn har konen vært utro og ligget med en brunøyd mann. ;)

Anonymous poster hash: 26d1d...e63
Skrevet (endret)

*slett*

Endret av Howl
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har den "uvanen" med å si at jeg liker mørke gutter med brunt hår, men egentlig bryr jeg meg ikke i det hele tatt! Har blitt betatt av flere med blondt hår og blå øyne, også en med rødlig hår, så det spiller lite rolle.

Skrevet

Jeg tiltrekkes ubevisst av gutter med mørkt hår, øynene har ikke noe å si for min del

AnonymBruker
Skrevet

Det ingår vel i hele pakka, hvordan resten av han ser ut og hvordan han oppfører seg. I allefall når det kommer til første inntrykk. Men håret må være rent!

Anonymous poster hash: bdbfe...b79
AnonymBruker
Skrevet

Menn må ha hår på hodet. Når det er sagt, så er jeg svak for blonde menn.. Blå øyne og. Hvis et rom fullt av menn, så ville jeg nok peilet meg inn på han med blondt hår og blå øyne... :wow:

Anonymous poster hash: 96190...0ac
AnonymBruker
Skrevet

Menn må ha hår på hodet. Når det er sagt, så er jeg svak for blonde menn.. Blå øyne og. Hvis et rom fullt av menn, så ville jeg nok peilet meg inn på han med blondt hår og blå øyne... :wow:

Du kommer dessverre til å bli skuffet med årene ofte da. Menn mister veldig ofte hår med alderen....

Anonymous poster hash: a17b0...306

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer dessverre til å bli skuffet med årene ofte da. Menn mister veldig ofte hår med alderen....

Anonymous poster hash: a17b0...306

Hehe, nøyaktig hva jeg tenkte da jeg skrev det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...