AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Bryr du deg om hår og øyefarge på partner? Eller har det lite å si for tiltrekning? Anonymous poster hash: b98f1...147
Sylvari Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Det har ingenting å si, så lenge det ikke er farget rosa eller andre "unaturlige" farger
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Bryr du deg om hår og øyefarge på partner? Eller har det lite å si for tiltrekning? Anonymous poster hash: b98f1...147 Jeg trodde mannen i mitt liv skulle ha brunt hår og brune øyne. Det er alltid de jwg har falt for før. Det viser seg at drømmemannen er blond og blåøyd Jeg faller for de jeg faller for, og hårfarge og øyefarge har ingenting å si.Anonymous poster hash: bc8b6...74c
Dolly-Duck Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg bryr meg egentlig ikke. Har vært sammen med både brunetter og blondiner. Men jeg ser at jeg har en tendens til å falle for menn med mørkt hår.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Av en eller annen grunn faller jeg ofte for litt samme type gutter utseendemessig, uten at jeg tenker over det Tiltrekkes gjerne av gutter med blå øyne og lyst blondt hår, men kan hende jeg plutselig faller for en som har andre farger(mørkt)/ser annerledes ut! Ser jo mange kjekke både mørke og blonde gutter på gata, så vet ikke helt hvorfor jeg pleier å bli betatt/forelsket i lyse. Kanskje det bare er tilfeldig. Anonymous poster hash: 4095d...fd5
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Nei, jeg går ikke og ser etter hvilken farge øynene og håret har før jeg vurderer om jeg er interessert i en fyr. Jeg prøver å se på helheten, personligheten og hvordan han behandler meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Jeg bryr meg egentlig ikke. Har vært sammen med både brunetter og blondiner. Men jeg ser at jeg har en tendens til å falle for menn med mørkt hår. Haha, kaller du gutter med blondt hår for blondiner? Anonymous poster hash: 4095d...fd5 2
LunaLove Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg bryr meg, ganske mye faktisk. Ikke så mye øyefargen, men han må være mørk
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Bryr meg i vertfall ikke noe særlig. Det er alltid noe fint med alle damer
Sylvari Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Haha, kaller du gutter med blondt hår for blondiner? Anonymous poster hash: 4095d...fd5 Hva kaller du de? Blonder? 2
Gjest earthquake Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Nei. Så lenge han er generelt tiltrekkende har ikke hår eller øyefarge noen ting å si.
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Blondt hår og blå øyne. Det er viktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Ja, jeg foretrekker brunt hår og brune øyne I hvertfall brune øyne. Men han jeg bor med har grønne, så det er ikke så avgjørende nei! Anonymous poster hash: 41ab5...7d3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Blondt hår og blå øyne. Det er viktig for meg. Men jeg er rake motsetningen av deg! For blå øyne er en dealbreaker for meg! Synes det er lite attraktivt, rett og slett. Godt vi er forskjellige Anonymous poster hash: 41ab5...7d3
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Ja, må ha brunt hår og brune øyne 90% av verdens befolkning har brunt hår og brune øyne. Det er kanskje det minst spesielle i hele verden. 3
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 90% av verdens befolkning har brunt hår og brune øyne. Det er kanskje det minst spesielle i hele verden. Blå øyne er jo i ferd med å bli utryddet. 2
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Men jeg er rake motsetningen av deg! For blå øyne er en dealbreaker for meg! Synes det er lite attraktivt, rett og slett. Godt vi er forskjellige Anonymous poster hash: 41ab5...7d3 Isblå øyne er kanskje det vakreste som finnes. Brune øyne er... sinnsykt kjedelig. http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120916035151/lotr/images/3/33/Legolas_-_in_Two_Towers.PNG http://www.thefancarpet.com/uploaded_assets/images/actor/937/Camilla_Belle_19564_Medium.jpg 3
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Blå øyne er jo i ferd med å bli utryddet. Brunt hår og brune øyne er resessive gener. I vårt multikulturelle prosjekt vil alle etterhvert ha brunt hår og brune øyne. Det er uunngåelig. Kanskje nettopp derfor har jeg et så sterkt kjærlighetsforhold til blå øyne og blondt hår. Det er etterhvert nesten unikt, et genetisk uttrykk formet av nordens ytre påvirkninger på vår genetikk over millioner av år. (Jeg snakker ikke om at det er bedre i en fysisk forstand. Det er tross alt bare snakk om en farge) Likevel, jeg liker det spesielle. Store vikinger, høyreiste masaier.. Forstå det den som kan. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå