Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har møt en mann ca i 5 mnd nå, fikk for en tid tilbake vite at han har slått/banket opp sin tidligere kjæreste men dette er snakk om for 12-15 år siden.

men dette er noe jeg har hørt i fra folk på bygda ( er en liten bygd) hvor sant det er veit jeg ikke.

Sånn jeg ser han, så har han ikke vist noe tegn til vold mot meg eller de siste kjærestene han har hadd.

Noen som har/er sammen med noen som har banket kjæresten sin?

Kan de forandre seg?

Anonymous poster hash: c997c...f0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var det, og nei, han forandret seg ikke.

Siden dette er såpass lenge siden kan det godt tenkes han har forandret seg, men jeg personlig ville nok ha vært litt forsiktig. Jeg hadde nok aldri kunnet vært sammen med en som tidligere har banket sine kjærester. For meg vitner det om et menneskesyn som dessverre ikke er forenelig med mitt eget.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 26
Skrevet

Har du spurt han om det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg var det, og nei, han forandret seg ikke.

Siden dette er såpass lenge siden kan det godt tenkes han har forandret seg, men jeg personlig ville nok ha vært litt forsiktig. Jeg hadde nok aldri kunnet vært sammen med en som tidligere har banket sine kjærester. For meg vitner det om et menneskesyn som dessverre ikke er forenelig med mitt eget.

Du har jo vært sammen med en...

Anonymous poster hash: 82798...7f9

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo vist at om han blir sinna nok, så har han "evne" til å få seg til å banke opp en jente..

Du kan jo ikke forutsi om han får et tilbakefall om dere krangler osv i fremtiden. De fleste er veldig hyggelige å ha med å gjøre første året, også ser man hvem de egentlig er etterhvert dessverre. Når forelskelsen legger seg.

Hadde ikke blitt sammen med han nei. Har han barn?

Anonymous poster hash: 34915...46e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nei har ikke nevnt noe for han at jeg har hørt snakk om det, grunnen er at jeg er redd hvordan han vill regerer på det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og derav lærdommen om at hun aldri kunne tatt den sjansen igjen.

• Liker 48
Skrevet

Ifølge folk på bygda så var søsteren min tidligere en gutt.Dette sitter enda, folk tror på det. Det er hun jo såklart ikke, ble født jente, men bygderykter kan sitte som limt noenganger uten at det er noe spor av sannhet i det.

Snakk heller med eksene hans, hør om det har vært noe aggresjon.

• Liker 8
Skrevet

nei har ikke nevnt noe for han at jeg har hørt snakk om det, grunnen er at jeg er redd hvordan han vill regerer på det.

Unnskyld meg, men hvis allerede er "redd han", så tror jeg ikke dette forholdet er liv laga.

Dette hadde jeg tatt som et slags "krav" å fått ryddet opp i, før jeg så vurderte om han var noe å samle på..

• Liker 17
Gjest constance90
Skrevet

Mennesker kan forandre seg. Det er mulig å gi han en sjangs. Viser han anntydning til aggresjon så trekker du deg tilbake og slår opp med han. En gang er nok.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, og derfor kunne jeg aldri vært sammen med en slik mann igjen.

Ja, og derav lærdommen om at hun aldri kunne tatt den sjansen igjen.

Nettopp.

Endret av Yvonne
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og derfor kunne jeg aldri vært sammen med en slik mann igjen.

OK, så du kunne aldri vært sammen med en slik mann igjen. Da er jeg med.

Så er det jo en gåte hvorfor jenter trekkes mot og blir sammen med gutter som de vet er voldelige i utgangspunktet.

Skrevet

OK, så du kunne aldri vært sammen med en slik mann igjen. Da er jeg med.

Så er det jo en gåte hvorfor jenter trekkes mot og blir sammen med gutter som de vet er voldelige i utgangspunktet.

Hva er ditt poeng?

Han var ikke sånn da jeg ble sammen med han. Han hadde ingen voldelig forhistorie. Han ble voldelig etter at vi giftet oss. Så jeg har aldri blitt sammen med noen vel vitende om at de var voldelige.

Og det synes jeg er viktig å presisere, for jeg går ikke etter voldelige menn.

• Liker 27
Skrevet

Ingen banker vel kjærringa uten grunn ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt sammen med en jeg visste hadde banket opp eksen sin, men nå er det jo ikke alltid at vi vet alt før vi har vært sammen med mannen en stund heller, ikke sant) :)

Og det er aldri lov til å slå, uansett grunn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er ikke redd " han" men redd for å miste han viss jeg nevner det og det ikke er sant, som jeg har selv erfart så kan man ikke stole på alt så blir sakt på bygda.

har lest litt om tegn så har gjort det klart for meg selv at viser han noen tegn så er det rett ut av forholdet. ikke noe men......

folk kan jo forandre seg så om han har begått en feil i sitt liv.... skal de ikke få en ny sjanse til å bli lykkelig de åg?

AnonymBruker
Skrevet

Godt at så mange skjønner at 15 års livs erfaring ikke gjør noe med en person..

Håper virkelig ikke dere har så kjedelige liv at dere ikke lærer noe nytt og endrer seg på 15 år, forsvarer ikke vold. Jeg har og ser virkelig ikke behovet for og gå og slå mennesker. Men vi generelt.. Det er mennskelig og feile og det er faktisk forskjell på situasjoner.. Noen er værre og kan ikke tilgis men dømme uten kjennskap er bare trist..

Men all del hør på ryktene han har jo tross alt ikke vist noen sider til deg..

Anonymous poster hash: 18914...159

Skrevet

Det finnes alltid en grunn, en forklaring, det betyr ikke at valget om å banke noen kan forsvares. Jeg provoserte nok min eksmann og han følte helt sikkert han hadde mange gode grunner, men det betyr ikke at det var riktig å banke meg helseløs til hjernerystelse av den grunn.

• Liker 18
Skrevet

folk kan jo forandre seg så om han har begått en feil i sitt liv.... skal de ikke få en ny sjanse til å bli lykkelig de åg?

Vil du virkelig ta sjansen på det? Dette er noe som kan vente med å vise seg før det har gått flere år. Og da har du plutselig sløst bort så mye tid på en mann som ender opp med å skade deg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er utrolig hva en voldelig mann kan finne på av unnskyldninger for å banke kona/samboeren sin.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...