Gå til innhold

Utestående sommerfugler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal lage bryllupsinvitasjonene mine selv. Så jeg tenkte å lage et hjerte med slike sommerfugler på forsiden i lys rosa og cerise. Men hvordan er det best å gjøre det? Hvilket papir bør jeg bruke? Utstikkere/stanser, hvilken er best og greiest? Må jo ha i forskjellige størrelser. Eller kan jeg lage sommerfugler på andre måter?

http://www.shutterst...ml?id=127919390

Anonymous poster hash: 21cab...be9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal den linken være til? Jeg kommer rett tilbake til kvinneguiden på den jeg.

Anonymous poster hash: 23bc9...d4c

Gjest Naria
Skrevet

Utestående:

I utestående subst. (av II utestående) uoppgjort tvist
ha et u- med en
II utestående a3 som en har til gode, som ikke er oppgjort
innkreve u- fordringer innkreve penger en har til gode / ikke ha noe u- med en ikke være i strid med en, være på god fot med en

Ordbok.no

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det etter jeg postet. Autokorrekt på telefonen.

Men du hadde kanskje et relevant svar til det jeg spurte om også?

Utestående:

Ordbok.no

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal den linken være til? Jeg kommer rett tilbake til kvinneguiden på den jeg.

Anonymous poster hash: 23bc9...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Enkleste er vel å bruke ganske tykke ark i ønsket farge (feks Bazzil) og så kjøpe dies eller punchere. Driver du ikke så mye med kortlaging er kanskje punchere enklest (krever ikke stansemaskin). Jeg liker Martha Stewart sine sommerfugl puncher (hun har flere typer).

Men mulig denne er brukt i dette tilfellet:

http://www.bikuben.com/produkter/memory-box/memory-box-dies/memory-box-butterfly-heart-dies/

Kort oppsummert, er det noen hobbybutikker i nærheten? Evt sjekk ut feks Bikuben, Panduro, Unik Hobby sine nettsider).

Anonymous poster hash: 5595c...337

AnonymBruker
Skrevet

Her kan du kjøpe ferdige sommerfugler med hjerter i vingene. Er vel kanskje greiere med en stor sommerfugl enn mange små; de små har en lei tendens til å dette av.

http://www.ebay.com/itm/120-Butterfly-Laser-Cut-Wedding-Place-Name-card-Table-card-for-Wedding-White-/291139312343?pt=AU_WeddingSupplies&hash=item43c9415ad7

Anonymous poster hash: 02484...10e

Bruker man ordentlig lim så detter de ikke av, men sommerfuglene vil trolig ikke være så utstående etter en liten stund i konvolutt...

Har forresten laget mange kort med små sommerfugler ol, null problem med synde faller av, men må gjerne brettes litt opp igjen hvis de har vært klemt.

AnonymBruker
Skrevet

De skal ligge i hver sin boks, så da blir de nok ikke så klemt håper jeg 😊

Bruker man ordentlig lim så detter de ikke av, men sommerfuglene vil trolig ikke være så utstående etter en liten stund i konvolutt...

Har forresten laget mange kort med små sommerfugler ol, null problem med synde faller av, men må gjerne brettes litt opp igjen hvis de har vært klemt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte bazzilark hos panduro i dag 😊

Men er ikke stanse og puncher det samme? Den linken, må jeg ha noe annet for å bruke den?

Beklager, er ganske fersk. Hadde nok klippet ut sommerfugler selv om det ikke skulle ha blitt så mange..,

Enkleste er vel å bruke ganske tykke ark i ønsket farge (feks Bazzil) og så kjøpe dies eller punchere. Driver du ikke så mye med kortlaging er kanskje punchere enklest (krever ikke stansemaskin). Jeg liker Martha Stewart sine sommerfugl puncher (hun har flere typer).

Men mulig denne er brukt i dette tilfellet:

http://www.bikuben.com/produkter/memory-box/memory-box-dies/memory-box-butterfly-heart-dies/

Kort oppsummert, er det noen hobbybutikker i nærheten? Evt sjekk ut feks Bikuben, Panduro, Unik Hobby sine nettsider).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte bazzilark hos panduro i dag

Men er ikke stanse og puncher det samme? Den linken, må jeg ha noe annet for å bruke den?

Beklager, er ganske fersk. Hadde nok klippet ut sommerfugler selv om det ikke skulle ha blitt så mange..,

Stanse og punchere er det samme, disse kan du bruke uten noe ekstrautstyr, some regel kan disse stanse ut kun en fasong. Dies, som jeg linket til brukes sammen med kuttemaskiner som cuttlebug og BigShot, disse koster litt i innkjøp (rundt tusenlappen ++) og fungerer omtrent som en valse. Dies er gjerne billigere enn puncherene, men man trenger da en kuttemaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...