AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Altså,seriøst!? http://www.kjendis.no/2014/05/05/kjendis/mote/vanessa_rudjord/jenny_skavlan/costume/33127313/ Synes dette begynner å bli latterlig.. Anonymous poster hash: 1e89b...8c8 1
miaw Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Det jeg har reagert mest på var at hun la ut masse flotte bilder av leiligheten sin i sitt eget blad, for så en måned senere legge ut leiligheten for salg. Meget spesielt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Har fulgt enkelte av dem på Instagram (Rudjord, Tjelta, Fam Irvoll, Jenny Skavlan osv) men måtte unfollowe alle sammen etter kort tid. Så mye rævslikking og "superduperbesteveeeeenn!"-opplegg at jeg ble helt svett. Anonymous poster hash: c6727...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Skjønner ikke helt hva Rudjord driver med, tre flauser i løpet av veldig kort tid. Har hun utdannelse innenfor det hun driver med? Virker ikke som hun kjenner til regelverket så godt.. :frown:. Anonymous poster hash: 22818...d93 1
Infinite Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Meget spesielt av henne å gjøre eksakt den samme feilen, som hun allerede har fått pepper for, på nytt.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Vanessa prøver hardt, det skal hun ha, men synes ikke Pia er helt god som går med på det heller da. Hun må jo ha fått med seg pr i dag at ingen leser Costume nu for tiden.
Ultiva Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Men nå er jo også kjendis-Norge svært lite. Det er vel nesten umulig for henne å la være å omtale vennene sine når hun driver et mote- og sladreblad og de fleste vennene hennes er designere og skuespillere. Men ja, fra tid til annen så blander hun tydeligvis forretninger og fritid på en lite gunstig måte. Å vie sin egen leilighet 9 sider og venninnas bikinikolleksjon 18 sider fremstår jo som lite profesjonelt. Får hun ikke hjelp til stategi og mediahåndtering? 2
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Rudjord var selv med til Thailand hvor bildene ble tatt, som stylist. Med på turen var også Skavlans ektemann Thomas «Fingern» Gullestad (34), og Rudjords kjæreste Jonas Forsang (34). De tok det som en kjærestetur med parvenner altså og ikke på egen regning....
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 De tok det som en kjærestetur med parvenner altså og ikke på egen regning.... Fysj. De burde vite bedre! Anonymous poster hash: 3b95c...eeb
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Fysj. De burde vite bedre!Anonymous poster hash: 3b95c...eeb Ja, det blir det jeg reagerer på, ikke resten, for det kan man jo forsvare med at miljøet i Norge er lite, men det er jo derfor Vanessa & Co må være veldig påpasselige med presseetikkreglene ellers.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 at hun aldri lærer? 3. gangen Anonymous poster hash: 6dac9...0ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 http://www.minmote.no/#!/artikkel/22963281/klager-costume-inn-for-pfu MinMotes artikkel om saken er faktisk ganske god. Blir interessant å se hva utfallet blir av PFUs behandling. Det er åpenbart uansett utfall en ripe i lakken til Rudjord å bli klaget inn til PFU av generalsekretæren i Norsk Presseforbund. Det virker som om hele bransjen er gutteklubbe grei, i jenteversjon. Det at mannen til Synnøve Skarbø er deleier i Porto Brazil... det hele bare ser shady ut. Det virker for meg som en skikkelig sammenblanding av roller. Anonymous poster hash: b64ba...c58 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Jenteklubben grei? Ja, de hjelper hverandre opp og fram. Vi forbrukere hjelper dem også på vår måte. Hvis vi vil.Det være seg å kjøpe leilighet, kjoler, bikinier eller blader. Det er oss de beriker seg mest på.Selvfølgelig godt hjulpet av bladet Costume som pusher disse nevnte nødvendigheter som noe enhver kvinne MÅ ha for å være in, kul, interessant osv. Jeg har personlig ingen interesse av å gå rundt med en bikini ala Jenny Skavlan. Eller "flotte meg " med kjoler kreert av Pia Tjelta eller for den saks skyld vise frem mitt nye hjem som Costume Vanessa Rudjord har pusset opp så " fantastisk elegant ". Vi har forbrukermakt bare når vi bruker den og jeg bidrar med mitt der, ved å klare meg fint uten disse sakene som bare er en liten del av alt det vi MÅ ha i følge dem, ( og som de får gratis i mange tilfeller) og reklamerer vilt for. De ser nok på oss "kjære lesere" som sauejenteflokken og seg selv som gjetere i Haute couture verdenen. Jeg gir faen og melder meg frivillig til å være det sorte fåret i denne sammenheng. Anonymous poster hash: 1cee4...f62 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Jenteklubben grei? Ja, de hjelper hverandre opp og fram. Vi forbrukere hjelper dem også på vår måte. Hvis vi vil.Det være seg å kjøpe leilighet, kjoler, bikinier eller blader. Det er oss de beriker seg mest på.Selvfølgelig godt hjulpet av bladet Costume som pusher disse nevnte nødvendigheter som noe enhver kvinne MÅ ha for å være in, kul, interessant osv. Jeg har personlig ingen interesse av å gå rundt med en bikini ala Jenny Skavlan. Eller "flotte meg " med kjoler kreert av Pia Tjelta eller for den saks skyld vise frem mitt nye hjem som Costume Vanessa Rudjord har pusset opp så " fantastisk elegant ". Vi har forbrukermakt bare når vi bruker den og jeg bidrar med mitt der, ved å klare meg fint uten disse sakene som bare er en liten del av alt det vi MÅ ha i følge dem, ( og som de får gratis i mange tilfeller) og reklamerer vilt for. De ser nok på oss "kjære lesere" som sauejenteflokken og seg selv som gjetere i Haute couture verdenen. Jeg gir faen og melder meg frivillig til å være det sorte fåret i denne sammenheng. Anonymous poster hash: 1cee4...f62 Signerer denne! Var det forresten noen som la merke til hvor mange Pia tjelta kreasjoner det var på gullruten? Det er ett par kjoler som er fint, men resten er bare rart. Jeg kunne tenkt meg ett par av de kjolene og bikini til skavlan. Men liker ikke måten den kom ut til forbrukerne. Jeg nekter å støtte jenteklubben grei.Anonymous poster hash: e9b63...92f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Usmakelig... Anonymous poster hash: 0abe3...2cf 1
ninuska_ Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #17 Skrevet 29. mai 2016 Noen som vet når hun har termin? Eller sånn ca. hvor langt hun er på vei? Anonymkode: 41ea1...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå