AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Har de siste dagene kjent litt ubehag i bukhulen og har dermed ikke jogget på 3-4 dager, men i dag tok jeg meg en joggetur og flere ganger under joggeturen fikk jeg så vondt, at jeg bare måtte stoppe. Og hver gang jeg stoppet kjente jeg store smerter i bukhulen som strålte mot brystet, ble småkvalm og følte jeg måtte kaste opp. Dette skjedde tre ganger under joggeturen, måtte sette meg ned og få ned pulsen før jeg kunne fortsette. Hva kan dette være for noe? Noen andre som har opplevd noe lignende? Håper dette går over, veldig kjipt og kjedelig å ha det slik under en joggetur. Jeg har som sagt hadde ubehag i det området, men da jeg jogget fikk jeg enorme smerte, etc. Anonymous poster hash: ad0b4...179
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Sikkert mange som har opplevd lignende, det kan være så mangt. Det er vel ganske vanlig å få mer vondt hvis du beveger deg. Hvor har du vondt? Øverst eller nederst i magen? Høyre eller venstre side? Det kan være alt fra en angstreaksjon til hjerteproblemer. Det beste du kan gjøre er å ta deg en tur til legen og få sjekket om det kan være noe med hjertet. Sannsynligvis er det noe veldig alminnelig og "kjedelig", kanskje du har spist noe du ikke tålte, kanskje en strekt muskel. Anonymous poster hash: c92d2...bd8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Sikkert mange som har opplevd lignende, det kan være så mangt. Det er vel ganske vanlig å få mer vondt hvis du beveger deg. Hvor har du vondt? Øverst eller nederst i magen? Høyre eller venstre side? Det kan være alt fra en angstreaksjon til hjerteproblemer. Det beste du kan gjøre er å ta deg en tur til legen og få sjekket om det kan være noe med hjertet. Sannsynligvis er det noe veldig alminnelig og "kjedelig", kanskje du har spist noe du ikke tålte, kanskje en strekt muskel. Anonymous poster hash: c92d2...bd8 Smertene er lokalisert i øverste delen av magen, det stråler mot venstre side av brystet. Kjente godt at det presset mot hjertet og det føltes som at jeg ikke fikk nok o2. Klarte rett og slett ikke å jogge sammenhengende og måtte stoppe, og hver gang jeg stoppet kjente jeg smertene og ble dårlig. Har som sagt kjent ubehag de siste dagene, men trodde ikke at jogging skulle utløse slike smerter, kvalme, etc. Skal ta en tur innom legen hvis det gjentar seg flere ganger, lurte bare på om noen andre her har en anelse på hva dette kan være. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: ad0b4...179
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Har fremdeles ubehag i dag, men tenkte jeg skulle prøve å ta meg en joggetur snart. Håper det går bedre i dag :-) Anonymous poster hash: ad0b4...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå