AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Endrer babyens aktivitetsnivå eller bevegelsesmønster seg på noen måte i dagene før fødsel? Anonymous poster hash: 44b20...302
Gjest M1A Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 I ei bok jeg har står det at noen opplever at ungen gjerne er roligere de siste dagene. Jeg merket ikke forskjell.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 På selve fødselsdagen var hun roligere, men tror ikke jeg merket noe spesielt i dagene før det. Anonymous poster hash: 44b20...302
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Både hos meg og svigerinna var de veldig livatte dagen før og dagen fødselen startet. Jeg skulle egentlig på overtidssjekk på mandag, og var veldig stresset pga dette, jeg var redd for å gå en stund over termin og var bekymret for babyen, men hun var såpass aktiv i magen at jeg sluttet å være bekymret. Anonymous poster hash: 0fcf0...037
Gjest Nesevisa Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Det er visst en vanlig myte at fosteret "skal" være litt roligere rett før fødsel. Man skal ALLTID kontakte jordmor/lege/fødeavdelingen for en sjekk dersom fosteret endrer bevegelsesmønster. Det var i hvert fall det jeg fikk beskjed om. Når det er sagt: på termindagen min var fosteret unormalt rolig. Var uansett på kontroll den dagen, sa fra om rolig foster og ble henvist til ultralyd dagen etter. Dro på ultralyd, konstaterte friskt foster, og sju timer etter var barnet født. Så for min del "stemte" myten om rolig foster Endret 6. mai 2014 av Nesevisa
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Ingen forskjell her. Gutten min var veldig aktiv i magen, og jeg kjente sparkene tydelig omtrent helt til han var ute. Anonymous poster hash: eb877...938
LempikasPromise Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Ingen forskjell her, Mini var like aktiv hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå