Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir kvinner tiltrekt av menn som ønsker å undertrykke de? Eller kritiserer de på en eller annen måte? Virker litt slik. Skal melde meg inn i MRA (mens rights activists), de kritiserer jo samfunnet, staten og kvinner.

Anonymous poster hash: b5efb...ea2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller hva sier dere ^^

Skrevet

Noen kvinner gjør sikkert det. Siden jeg kun er en av mange kvinner kan jeg kun snakke for meg selv: nei, det tiltrekker meg overhodet ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner gjør sikkert det. Siden jeg kun er en av mange kvinner kan jeg kun snakke for meg selv: nei, det tiltrekker meg overhodet ikke.

Jeg bare tuller med det jeg skriver. Men helt ærlig, hvordan kan de egentlig det? Er det fordi de av en eller annen grunn føler seg godt, når de er svake?

Skrevet

Jeg bare tuller med det jeg skriver. Men helt ærlig, hvordan kan de egentlig det? Er det fordi de av en eller annen grunn føler seg godt, når de er svake?

Det er jammen meg et godt spørsmål, jeg har i grunn lurt på det samme. ;)

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn jeg vet om som undertrykker dama og er tilbøyelig til vold, er ikke de du først ville trodd. De har en egen evne til å fremstå som noen skikkelige kosegutter med et bra syn på familie og så viser det seg etterhvert at de har noen mindreverdighetskomplekser og er sykelig sjalu.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn jeg vet om som undertrykker dama og er tilbøyelig til vold, er ikke de du først ville trodd. De har en egen evne til å fremstå som noen skikkelige kosegutter med et bra syn på familie og så viser det seg etterhvert at de har noen mindreverdighetskomplekser og er sykelig sjalu.

Virker litt som om det er en del som blir tiltrekt av typiske sjåvinister og.

Skrevet

Hvorfor i all verden er MRA menn satt i samme bås som sjåvinister? Er menns rettigheter sjåvinistiske? MRA er jo egentlig nærmest feminister så mye som de prøver å passe agendaen og retorikken sin til å ikke fornærme kvinner. Men litt tørr sjåvinisme på byen har alltid hjulet meg å bryte isen på byen. De fleste kvinner tror jo du bare flørter uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Vennligst slutt å ta ALLE kvinner under én kam! Det er klart at ordentlige kvinner med selvrespekt ikke blir tiltrukket av det der.

Anonymous poster hash: 80199...84b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke noe mindre sexy enn mannssjåvenister!

Anonymous poster hash: f6880...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke noe mindre sexy enn mannssjåvenister!

Anonymous poster hash: f6880...180

:sjokkert: ... :cry3:

Skrevet

Tiltrukket***********

For svingende helvete.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiltrukket***********

For svingende helvete.

Ikke om du er fra andre steder enn indre Oslo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke jeg hvertfall. Ikke venninnne mine heller.

Anonymous poster hash: ebcb7...9bc

Skrevet

Ikke om du er fra andre steder enn indre Oslo

Eh, nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinner tiltrukket av menn som ikke har lagt seg under en radikal feministstat? Eh ja.

Og menn er tiltrukket av kvinner som er likedan.

Menn vil ha kvinner som våger å vise sin femininitet. Og kvinner vil ha menn med ryggrad.

Ikke forveksle dette med bitre menn, hvilket du finner i mannsorganisasjoner i Skandinavia. Flytt heller ut.

Anonymous poster hash: a8c9e...1ce
Gjest Nightwich
Skrevet

Tiltrukket***********

For svingende helvete.

Takk !!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...