AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Sorry for teit spørsmål, men boretslaget skal ha generalforsamlin, jeg har aldri vært med på det og lurer på hvordan det foregår? Kan jeg ankomme, sette meg ubemerket på en stol, stemme på en papirlapp og forlate lokalet ved slutt? Eller må jg delta muntlig i noen form etc? Jeg har nemelig litt angst for det og er derfor usikker på om jeg skal dra. Har jo lyst, men vet ikke om jeg tørr Anonymous poster hash: 4d8cb...bfb
Rosalie Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Du kommer, leverer inn lapp ved inngangen med info om leilighet og deg selv (navnet ditt), setter deg ned, følger med på debatten, snakker om du vil, stemmer. Går hjem etterpå. Hos oss er det gjerne ca 100 personer til stede, som regel ikke mer enn 15-20 personer som sier noe, enkelte "møteplagere" som har noe negativt å si om alt. 1
Sølvrosen Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hos oss fyller du vi ut et sjema vi fikk i posten sammen med innkalling og leverer det ved inngangen. Der får vi utdelt et skilt med et tall på som vi skal bruke for å stemme over saker og en lapp for valg til styret. Så går vi inn og setter oss, ev mingler litt før det starter. Så gåt vi gjennom alle sakene og stemmer over det, og til slutt velger vi nye representanter til styret (ca halvparten av styret hvert år + alle vara). Deretter er det valgfri kaffe og prat. Dersom du ikke vil snakke slipper du, og hvis du ikke vil snakke med noen i det hele tatt kan du komme rett før det begynner og dra med en gang det er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå