AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er jente som akkurat begynnt å trene, jeg har trent pilates noen ganger nå, og jeg må du jeg elsker det. Jeg er 1,53 høy og veier 46 kilo. Målet mitt er å få en tonet kropp, få markert mage og enda mer fastere rumpe. Er pilates bra da ? Kommer jeg til å se noen forandring på 3 mnd hvis jeg trener det hver andre dag ?Anonymous poster hash: 5043b...ae7
Gjest Amberlights Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jada, vil du stramme opp er pilates god trening. Om du kombinerer pilates med styrketrening, så får du nok fortere (og bedre) resultater. Du kommer nok til å både se og merke forandring relativt kjapt, men ikke over natten for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Fokuser på styrketrening, så skal du se at kroppen endrer seg. Spis proteinrik og sunn mat. Anonymous poster hash: 07cce...2c4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Pilates er bra styrketrening, så fortsett med dette du Du trenger ikke å løfte jern for å bli stram i kroppen. Og pilates er faktisk ganske tungt. Samtidig som man øker mobiliteten og har mindre risiko for skader. Bare pass på å push deg hele veien. Blir en øvelse for lett, så finnes den samme øvelsen i tyngre varianter også. Anonymous poster hash: 57286...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå