Gå til innhold

Hvordan bli uføretrygdet?

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Men tilbake til start, hva var problemet til TS, sier h*n blir dårlig av å jobbe og ha ansvar? Det har ingenting med å være psykisk syk. Her må du heller skaffe deg en mental trener eller psykolg som kan pushe deg slik at du mestrer dine utfordringer. For noen vil utviklingen gå raskt for andre sakte, men alle vil utvikle seg med trening, små steg. Men som Alja91 nevner, man må ha vilje og det er helt tydelig at TS og andre ufføre ikke har det.

Se kommer med unskyldninger uansett. Flaut.

Vennligst ikke dra alle over en kam.Jeg er ufør,og det har ingenting med vilja å gjøre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Her er det noen som ødelegger for de som virkelig er uføre. Rart det der. De som er friske vil bli uføre, og de som er uføre vil for alt i verden bli friske og kunne bidra som alle andre.

Min mor er ufør på nav sin oppfordring. Men hun jobber på si for det. Hun er med i masse opplegg, og har noe å gå til hver dag. Moren til kjæresten min er ufør, men jobber på si for det, og skulle ønske hun var frisk. Hun har også noe fast å gå til hver dag.

De har sett verdien i å være en del av samfunnet å bidra med sitt. Alle kan bidra med noe, uansett hvilken plage de har. De må bare være frisk i viljen sin.

Nettopp!Takk for at du trekker frem et viktig poeng. :blomst: Jeg havner under det siste kategorien,og kunne ikke ha sagt meg mer enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...