AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 http://www.usminket.no/2012/05/hvorfor-gir-menn-hadet-kyss-uten-mene.html#.U2fVCVz66vs Nå forstår jeg kanskje mer……… Anonymous poster hash: 45ce0...e74
Anglofil Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Javel? Og hva mener du jeg skal få ut av dette egentlig? Klarer ikke helt å ta seriøst en mann som prater på vegne av alle andre menn. Mvh Yvonne 3
Veggdyret Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Trykket på linken, leste 10 linjer, ble så lite engasjert at jeg bare ga opp. Gidder du å oppsummere i et par setninger hva du vil vi skal diskutere? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 det blir like teit som at anettemarie.no skriver innelgg om hvordan en mann skal oppføre seg for å date en kvinne. Det hun mener er hvordan han skal date henne. Ikke meg hvertfall. Dessuten har jeg aldri fått noe hadekyss, så jeg har aldri tenkt på det der. Er dette din egen blogg`? Anonymous poster hash: b06c4...66a 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Det er gammelt nytt at menn kan kysse, ha sex og gi forvirrende signaler uten at de er forelsket eller i det hele tatt interessert i jenta. Det er kanskje nyttig at du skriver det for de som er litt yngre og ikke vet det ennå. 1
Viventium Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Du tror det finnes et fasit på menn? Vi er like forskjellige som dere kvinner er.. Den dagen fasiten kommer så vil den være så lang at du aldri kommer til og lese den. Man må bare prøve og faile i livet, det er den beste måten og lære på, kan jo selvsagt være greit med selvinnsikt og prøve lære av sine feil, vite hvordan man er som person og hvordan partner man går etter, at dere faktisk passer sammen. Endret 5. mai 2014 av Viventium
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 dette er old news. bare naive kvinner legger mye verdi i tilfeldig sex. "woooo, han vil putte penisen i munnen min, jeg er spesiell for han" "Han tok tissen sin inn i meg, han synes jeg er vakker" come on da... get real Anonymous poster hash: d6eef...271 1
Gjest Amberlights Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Det samme gjelder jo noen kvinner også. Alle er forskjellige. Teit artikkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå