AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Noen som har forslag til billige turer for en familie med litt lav økonomi? Jeg ønsker å reise på en tre dagers tur eller kort tur sammen med barna slik at de får oppleve noe spennende og kjekt i sommer. En ferie gir minner. Hadde så fine ferier selv da jeg var liten, og det sitter som spikret i minnene mine Anonymous poster hash: 9ae0c...ec7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Vi tok alltid en eller to dager på Tusenfryd. To dager dersom det var rabatt på dag nr. 2. Hadde med niste og valgte en dag med ok vær. Ellers å var vi hos familie eller at mine var med venner på ferie/hytta mens mor var hjemme. Tur til København med båt opp og ned samt en overnatting falt også i smak. Anonymous poster hash: e1dd4...d48
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Om du går på nett så kan du finne billige flyturer. Både innenlands og til utland. Hva med en tur til Polen? Søk opp hotellovernatting. Om du velger å bo utfor bykjernen kan du få bo billig. Båttur til Kiel? Spørs hva de vil oppleve da, de har jo ulike intr og kommer an på alder. Små barn, pakketur til legoland. tivoli i København. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på reisen? Og hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 314bb...61a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Om du går på nett så kan du finne billige flyturer. Både innenlands og til utland. Hva med en tur til Polen? Søk opp hotellovernatting. Om du velger å bo utfor bykjernen kan du få bo billig. Båttur til Kiel? Spørs hva de vil oppleve da, de har jo ulike intr og kommer an på alder. Små barn, pakketur til legoland. tivoli i København. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på reisen? Og hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 314bb...61a de er i tenårene står det i overskriften Anonymous poster hash: bd29d...e98
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Hvor mye har du å bruke da? Her på KG så virker det som at dårlig råd kan være alt fra en hundrings til flere titalls tusenlapper. Har du venner som har hytte? Går jo an å spørre om å låne. Dra på fisketurer, bade, grille osv (slike ferieturer er de beste syns jeg) Reise over til Sverige eller Danmark. Tenåringer syns vel det kan være morsomt å reise til fornøyelsesparker osv? Jeg syntes iallefall det Kielferja Bilturer
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 de er i tenårene står det i overskriften Anonymous poster hash: bd29d...e98 Ja, men det er stor forskjell på en på 13 og en på 16. Anonymous poster hash: ef0aa...0f4 3
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Noen som har forslag til billige turer for en familie med litt lav økonomi? Jeg ønsker å reise på en tre dagers tur eller kort tur sammen med barna slik at de får oppleve noe spennende og kjekt i sommer. En ferie gir minner. Hadde så fine ferier selv da jeg var liten, og det sitter som spikret i minnene mine Anonymous poster hash: 9ae0c...ec7 Vi må nok få mer informasjon om vi skal kunne hjelpe. Budsjett, antall i familien og alder, samt interesser. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Hva med å prøve å leie hytte enten via Statsskog eller Turistforeningen? Hørte noen nevne at man kan få leid hytter rimelig selv ved Osofjorden, men husker ikke i farten hvem som har disse (et kjapt Googlesøk holder sikkert). For lekeland ville jeg kanskje vurdert å dra over til Sverige, ofte litt rimeligere der (ev. Danmark). Anonymous poster hash: ebaed...561 1
Trulte1234 Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Masse billig syden reiser uka før skole slutter, om du kan be ungene fri de siste dagene før skole ferie får du fly , hotell til 1500 pr pers en uke , gjort det selv med ten åring , veldig fint
Kjetil E Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Hva med å prøve å leie hytte enten via Statsskog eller Turistforeningen? Hørte noen nevne at man kan få leid hytter rimelig selv ved Osofjorden, men husker ikke i farten hvem som har disse (et kjapt Googlesøk holder sikkert). For lekeland ville jeg kanskje vurdert å dra over til Sverige, ofte litt rimeligere der (ev. Danmark). Anonymous poster hash: ebaed...561 Det de tenkte på var kanskje Turistforeningshytter. Finnes noen av dem i strandkanten i Oslofjorden faktisk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har fantastiske minner fra camping i Sverige fra jeg var tenåring. Rett utenfor Strømstad ligger noen superfine campingplasser i fantastiske omgivelser. Det møter barn og tenåringer mange de kan leke med. Anonymous poster hash: e3266...44f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Reis med telt dit sola her. Sjekk værmeldingen og reis dit det er pent vær. Bo i telt og bade hele dagen. Bål og grilling på kvelden. Bo på en campingplass med muligheter for å låne båt. Koster ikke mye når du har telt. Lån et telt av noen dersom dere ikke har fra før. Helst to telt så tenåringene kan bo for seg selv ;-) Holder i massevis. Viktigste er å komme seg vekk og se andre omgivelser. Er dere fjellfolk så gå fra hytte til hytte. Været er det viktigste for at ferien skal bli bra. Anonymous poster hash: fc7cf...e1f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå