AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hei! Jeg er en jente på 17 år med A-cup bryster. Jeg har lenge ønsket meg noe litt større, kanskje en middels C. Har hørt fra mange steder at har man små pupper som ungdom forblir de små. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg får større pupper i 19-20-årene. Hva er deres mening og erfaringer? Legger til et eksempel her; Miley Cyrus var jo veldig spinkel og flatbrystet i tenårene, men har nå de siste to årene virkelig blomstret og fått flotte pupper, absolutt min drømmestørrelse! Før: http://cdn.stylefrizz.com/img/miley-cyrus-golden-globe-awards-2009-marchesa-dress.jpg Etter: http://1.bp.blogspot.com/-JhSvKk7O7Ek/UvqWE2irPSI/AAAAAAAAW_w/DeRxAt5bHDg/s1600/Miley-Cyrus-04.jpg Anonymous poster hash: fbcb4...f14
Gjest Maman Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg hadde ingenting, helt til jeg ble 23-25 år!da vokste de til en god B. 1
Kvist Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg hadde A da jeg var 18, så ble de en B tidlig i tjueåra, og etterhvert både C og D, så tippa jeg tredve og har nå E. Det kan godt gi seg nå. Jeg har fått to barn også da, men både i og etter graviditetene har puppene holdt seg like store. Det har ikke BARE med vektoppgang å gjøre heller, jeg var både tyngre og brukte større klesstørrelse da jeg var C enn jeg gjør i dag.
Puny Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hvis vi skal dømme etter min bunad, så sluttet mine å vokse da jeg var 15...
Minya Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Skal vi dømme etter bh-størrelsen min, har de enda ikke sluttet å vokse. Jeg er 32 Jeg startet med en liten B-cup og 75 i omkrets i tenårene, og har vokst til 75C, 70D, 70DD og 70E/F de siste femten årene. Brystene vokser også i takt med vekten din, så om du legger bittelitt på deg, vokser brystene som regel litt, de består tross alt bare av melkekjertler og fett.
Thorn Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Mine hadde en pause i voksing fra sånn ca 17 til 20 år, før de begynte å vokse igjen. Nå trooor jeg kanskje de har sluttet å vokse, i hvert fall håper jeg det! Endret 5. mai 2014 av Thorn
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg var en liten A-cup frem til 18-19års alder, da gikk jg opp til C-cup. Kan ikke fortelle omkrets for jeg har visst brukt feil str helt til for et par år siden. Mens jeg gikk gravid vokste de en del mer og jeg gikk opp til D-cup, men så "punkterte de" etter ammeslutt og ble to tomme poser Du er fortsatt ung, det er vanlig at det tar mange år før de er ferdig utviklet og hvis du noen gang vil ha barn så vil de nesten garantert forrandre seg gjennom svangerskapAnonymous poster hash: 6f38d...21f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Deres som vokste i rykk og napp. Fikk dere sånne smerter som da de først begynte å vokse? Jeg har liksom alltid ømme bryster, det varierer fra bare innerst i den harde delen(om dere skjønner), til veldig sårt. Uavhengig sv syklus. Trodde de hadde sluttet å vokse, men da er det kanskje "puppevoksesmerter". Ikke meningen å high jacke tråden, men siden vi er inne på det :-)Anonymous poster hash: deed6...48b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har aldri hatt brystvoksesmerter ihvertfall ikke voksesmerter, men at de var ømme da de begynte å vokse. Alle mine venninner hadde det ihvertfall :-)Anonymous poster hash: deed6...48b
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Hei! Jeg er en jente på 17 år med A-cup bryster. Jeg har lenge ønsket meg noe litt større, kanskje en middels C. Har hørt fra mange steder at har man små pupper som ungdom forblir de små. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg får større pupper i 19-20-årene. Hva er deres mening og erfaringer? Legger til et eksempel her; Miley Cyrus var jo veldig spinkel og flatbrystet i tenårene, men har nå de siste to årene virkelig blomstret og fått flotte pupper, absolutt min drømmestørrelse! Før: http://cdn.stylefrizz.com/img/miley-cyrus-golden-globe-awards-2009-marchesa-dress.jpg Etter: http://1.bp.blogspot.com/-JhSvKk7O7Ek/UvqWE2irPSI/AAAAAAAAW_w/DeRxAt5bHDg/s1600/Miley-Cyrus-04.jpg Anonymous poster hash: fbcb4...f14 Hun er mer brystfager på det første bildet fordi hun antageligvis veide omkring 10 kg mer. På det siste bildet er jo puppene små. 1
Fiolinisten Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Jeg hadde en C-D cup når jeg var 18, i dag (22) har jeg en J cup og de vokser fortsatt.
Gjest KrissyHart Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 varierer veldig. jeg hadde str b frem til jeg var 23 og begynte på noen p piller, gikk opp til str d, da var jeg 58 kg. etter jeg har rundet 60 kg har de gått opp til en E og der har de vært uavhegig av om jeg har veid 60 eller 80 kg. får dessverre ikke større om jeg så veier 200 kg sikkert. tror nok du bør vente til du er godt over 20 før du får den endelige avgjørelsen. pupper er rare i utvikling
Tøytigern Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Ifølge naturfagsboka så begynner de å utvikles i puberteten og vokser til kvinnen er rundt 21 år. 1
Tøytigern Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Deres som vokste i rykk og napp. Fikk dere sånne smerter som da de først begynte å vokse? Jeg har liksom alltid ømme bryster, det varierer fra bare innerst i den harde delen(om dere skjønner), til veldig sårt. Uavhengig sv syklus. Trodde de hadde sluttet å vokse, men da er det kanskje "puppevoksesmerter". Ikke meningen å high jacke tråden, men siden vi er inne på det :-)Anonymous poster hash: deed6...48b Utvikling av kjertler, står det her. Melkekjertler, altså. Hormonavhengig. Men de kjertlene produserer ikke noe melk før man skal amme et nyfødt barn, altså. Det er også hormonstyrt. Men det er ikke sikkert alle kvinners bryster har lest den boken, så de gjør nok litt som DNA-et deres vil. Edit: De hormonene er visst veldig viktige. Endret 5. mai 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Hun er mer brystfager på det første bildet fordi hun antageligvis veide omkring 10 kg mer. På det siste bildet er jo puppene små. enig. Miley sine pupper ser ut til å være i samme størrelse som mine og jeg bruker 70A Anonymous poster hash: 5e33e...892
Libertas Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Brukte 75A frem til jeg begynte på p-piller, da steg det jevnt og trutt. Nå sitter jeg her plutselig med 75F 5 år etterpå, og de vil ikke gi seg ennå tydligvis. Har gått litt opp i vekt det siste året, men ser ut til at mesteparten har lagt seg på puppene, og jeg er fremdeles normalvektig.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Miley har ikke A-pupper, i såfall bruker du feil størrelse! Mine er større nå enn de var da jeg var 17, de må ha vokst til jeg var 18-19 i minst Anonymous poster hash: db79f...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Mine krympet fra B/C til A Anonymous poster hash: 0edfa...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå