AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Nå som jeg bor for meg selv, merker jeg veldig på det å måtte stå for all mat selv også. Er egentlig litt matlei, og har gått helt tom for idéer til hva jeg kan lage, og ikke minst kjøpe. Derfor hadde jeg satt stor pris på om noen ville kommet med noen tips til både frokost, middag, kvelds og mellom måltider. Kan heller ikke være veldig dyrt, siden jeg har et begrenset budsjett. Sliter også med det at jeg bare handler det jeg trenger der og da, og ikke handler for flere dager.. Vet bare rett og slett ikje hva jeg skal kjøpe! Uff, håpløs All tips tas i mot med stor takk!Anonymous poster hash: 48615...703
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Kjøp ting som er billig og som kan varieres i det uendlige,og som kan brukes til flere måltider. F.eks fiskekaker kan brukes med potet,grønnsaker og saus,i wok,i pitabrød,på brødskiver, som fiskeburger osv. Bare fantasien setter sine begrensninger. Hjemmelagde supper er også enkelt, billig og kan lages i store porsjoner og så fryses ned. Til frokost kan du jo lage havregrøt som også kan lages i uendelige varianter sånn at man ikke går lei. Havregryn koster jo nesten ingen ting. Anonymous poster hash: 98e7e...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå