AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Han er verdens aller beste og vi har det supert sammen. Han sier at han elsker meg fler ganger om dagen, og at jeg er digg/deilig. Men det er bare en ting jeg har begynt å tenke over i det siste..og det er at når jeg har ordnet meg, feks pyntet meg litt, eller bare har tatt på meg noe jeg føler meg fin i, så venter jeg liksom på å få høre "så fin du var i dag" feks..men jeg må alltid spørre selv "var dette fint?" Feks..og da sier han at det var fint. Vet at dette ikke er noe big deal og at menn er menn...(!) men er det flere som har det sånn?Anonymous poster hash: 27a4d...330
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Han sier ofte han elsker deg og likevel klager du??? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Huff, vi kvinner finner alltid noe å klage på. Jeg skulle gjerne hatt en mann som sa at han elsket meg litt oftere. Vær glad for det du har. Anonymous poster hash: b2608...257
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Selv om du føler deg fin betyr ikke at han synes at du er fin. Anonymous poster hash: 38969...d5d 1
Suusa Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor klager og fisker du så jævlig om han flere ganger om dagen sier du er digg og deilig? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Huff, vi kvinner finner alltid noe å klage på. Jeg skulle gjerne hatt en mann som sa at han elsket meg litt oftere. Vær glad for det du har.Anonymous poster hash: b2608...257 Jeg er absolutt VELDIG VELDIG glad for å ha han. Var ikke det jeg mente. Mente bare å spørre om det var flere som var sammen med en man må spørre om man ser fin ut om han har pyntet segAnonymous poster hash: 27a4d...330
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er absolutt VELDIG VELDIG glad for å ha han. Var ikke det jeg mente. Mente bare å spørre om det var flere som var sammen med en man må spørre om man ser fin ut om han har pyntet segAnonymous poster hash: 27a4d...330 Du har ingenting å klage på. Du krever for mye.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Virker som om du lager en bagatell, uten at det finnes noen grunn for det. Han sier han elsker deg flere ganger om dagen, at du er sexy og pen. Men det er alikevell ikke nok? Anonymous poster hash: 3dd64...74b
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor klager og fisker du så jævlig om han flere ganger om dagen sier du er digg og deilig? Godt spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå