Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et forhold på gang. Alt er bra, på tross av ting som gjør at jeg ikke har hatt den store troen på dette. Blant annet har han et barn fra før og vi bor i forskjellige byer. Men hver gang jeg ser ham er det så rett og samtidig så lurer jeg veldig på om jeg skal fortsette med ham. Jeg er veldig forelsket, men det er en mye mer voksen forelskelse enn jeg har erfart før. Jeg tenker veldig over situasjonen og om forholdet egentlig har noen fremtid, selv om jeg nyter å være sammen med ham.

Nå har jeg jo også bikket 30 med grei margin, så om jeg skal ha barn med noen burde han dukke opp i løpet av noen år. Jeg vet at han vil ha flere barn, men på grunn av blant annet min pågående utdannelse er ikke det noe som kan skje på et par år til om ikke flere. Men jeg vil nok gjerne ha barn om noen år...

Er det andre som har følt på en usikkerhet tidlig i forholdet på denne måten? Jeg vet ikke om jeg får beskrevet det særlig godt, jeg stoler veldig på denne mannen og vi har også overlevd våre første krangler med veldig god kommunikasjon. Jeg har helt ærlig ikke hatt et slikt forhold før. Det er godt og det er trygt og jeg føler meg satt pris på og ivaretatt. Han er god :hjerte:

Anonymous poster hash: 8f7a5...ddc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør deg usikker tror du? Det kommer ikke klart frem.

Er det noe han sier eller gjør?

Dine tidligere erfaringer?

At han har barn fra før (siden du nevner det)?

At dere bor i hver deres by?

Dersom du ønsker deg en fremtid sammen med ham, hva er neste steg for dere etter din mening?

Anonymous poster hash: 3309a...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...