AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har hatt en flørt med en fyr i over en god stund, men nå er jeg lei etter mye om å men fra han sin side, jeg vet han har hatt mye motgang de siste 6 mndene, men likevel, det kommer til et punkt man bare må sette seg først og det har jeg gjort. Jeg har begynt å kutte ham ut, møter han på butikken når jeg er der, sier bare hei og hade uten å slå av en prat eller "levere" noe av meg selv til han, dette har jeg gjort siden påsken da han dro til en venninne eller "venninne". I helgen fikk jeg en melding fra han, da var han full men meldingen var vist gjennom tenk, han spurte om han hadde gjort meg noe? Så han må tydeligvis ha merket at noe har endret seg. Jeg sendte melding dagen etter å spurte hva han mente, da skrev han bare: nei, det var ikke noe, bare glem det". Jeg vet at han sipper følsne mere løs når han er full og er ikke redd for å snakke da, men tydeligvis ikke så tøff når han ikke har noe inna bords.. Flere som har erfaring med den type gutter, er det normalt? Anonymous poster hash: 5724d...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå