Gå til innhold

Noen å snakke med - hvem melder seg frivillig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger trenger man bare en helt objektiv person å snakke med....

Å legge ut hele historien her er av erfaring ingen god idè. Det man får av tilbakemeldinger er ofte av den utrooolig bittre sorten. Det er vanskelig å se om det er trolling, eller saklige innspill. Ei heller blir det noen særlig ordentlig diskusjon av det, og man er gjerne mindre klok på situasjonen enn før man valgte å dele det på KG.

Man har alltids venner å snakke med, men de aller fleste av venninnene er veldig gode på å si det de tror en ønsker å høre. Guttevennene har jeg opplevd at har kommet med dårlige råd, for å sørge for at jeg blir tilgjengelig på markedet igjen....

Da blir det til at man sitter igjen og tenker på seg kattunger...

Hva gjør man da...?

Anonymous poster hash: 45565...bc4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykolog.

Anonymous poster hash: b7845...6f5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man kontakte deg da?

Anonymous poster hash: daf6f...e78
AnonymBruker
Skrevet

Psykolog.

Jeg ser ikke helt poenget med å gå til psykolog for å snakke

Psykolog.

Jeg ser ikke helt poenget med å gå til psykolog for å snakke om gutte"problemer" :P Det er nok andre som trenger det mer enn meg.

Hvordan kan man kontakte deg da?

Anonymous poster hash: daf6f...e78

Tja godt spørsmål. Måtte vel ofre anoymiteten,da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å gå til psykolog for å snakke

:rolleyes:

Gjest Tris
Skrevet

Du må vel ta sjansen på å spørre noen her eller i real life.

Gjest Malanthor
Skrevet

Ehrr. Har ingen anelse om hva du ønsker og snakke om, men kan sikkert snakke med deg hvis du føler det passende.

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt kræsj i siteringen der. Fint om du leser hele innlegget :)

AnonymBruker
Skrevet

Ehrr. Har ingen anelse om hva du ønsker og snakke om, men kan sikkert snakke med deg hvis du føler det passende.

Ja, en manns synspunkter er muligens det jeg trenger. Du vet jo tross alt hvordan menn fungerer....

Gjest Malanthor
Skrevet

Ja, en manns synspunkter er muligens det jeg trenger. Du vet jo tross alt hvordan menn fungerer....

Vel hvis du vil kan du sende meg en melding. Eneste jeg kan garantere er at jeg ikke kommer til og være sleezy eller prøve og legge an på deg, lykkelig samboer i 7 år. :fnise:

Skrevet

Kan jo alltids snakke med meg, men jeg vet jo ikke om jeg er til noen hjelp eller ei :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt kræsj i siteringen der. Fint om du leser hele innlegget :)

Jeg ser ikke helt poenget med å gå til psykolog for å snakke om gutte"problemer" :P Det er nok andre som trenger det mer enn meg.

Tja godt spørsmål. Måtte vel ofre anoymiteten,da. :)

Fornøyd nå? Selvfølgelig kan du gå til en psykolog for å snakke om problemer. Det er en betalt fagperson som helst sikkert er dyktigere på å hjelpe andre med å sortere tankene enn tilfeldige hobbypsykologer på KG.

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Fornøyd nå? Selvfølgelig kan du gå til en psykolog for å snakke om problemer. Det er en betalt fagperson som helst sikkert er dyktigere på å hjelpe andre med å sortere tankene enn tilfeldige hobbypsykologer på KG.

Det er helt utrolig hvor lett en ber andre oppsøke psykolog her på forumet iblant.

Er du alvorlig eller? Psykologer er der for mennesker som sliter med mer alvorlige problemer enn dette. Er det mulig. Ikke rart en hører folk som må vente i ukes,-og månedsvis på hjelp, om så mange løper til psykolog for hver minste "plage"!

Og hvorfor undervurderer du vanlige mennesker? Vi er ikke så ulike på mange ting, så selfølgelig kan andre "hverdagspsykologer"være til hjelp.

Hobbypsykologer kalte du det ja.

Endret av Blomsterert
Gjest Tris
Skrevet

Du sa det var gutte problemer? Send meg pm om du vil. Jeg er ingen ekspert, men jeg sier det jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...