Gå til innhold

Dobørste etter hvert besøk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker dobørste hvis det blir spor i skålen, ja. Den blir ikke full av bæsj fordi jeg skyller den når jeg trekker ned.

Anonymous poster hash: 9d3cb...b1c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sjølsagt! Hvem ellers skal skrape vekk bæsjen min...?.

Anonymous poster hash: 33a46...85b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ja, men blir skikkelig irritert over at min samboer ikke ser behovet :(

Anonymous poster hash: fd7c0...d7f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare legg litt papir i do først, då trenger du ikke bruke børste. :)

Anonymous poster hash: 6ee46...0ba

• Liker 3
Gjest Teta
Skrevet

Jeg gjør det ja, men blir skikkelig irritert over at min samboer ikke ser behovet :(

Anonymous poster hash: fd7c0...d7f

Samme her!

Skrevet

Jeg gjør det også hvis det blir spor i skåla, og det gjør faktisk (bank i bordet)min samboer også!! Takk gud for det for noe av det jeg hater er når folk etterlater det uten å gjøre rent etter seg! Og jeg gjør det samme som noen over her kommenterer, jeg skyller børsten når jeg trekker ned.

Gjest Chloe87
Skrevet

Ja. Men legger ofte litt dopapir i do først før jeg..ja, gjør mitt...og da trenger jeg sjelden å bruke dobørste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer gjør det om det er nødvendig, men det er som regel ikke det. Om det er striper i skåla holder det som regel å skylle ned en gang til.

Anonymous poster hash: 5d76a...e34
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke dobørste, så jeg bruker tannbørsten til samboeren.

Anonymous poster hash: 7ffb1...d57
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal flytte inn med ei venninne etter sommeren. Og vil ikke gjøre noe feil,
Her hjemme så bruker vi ikke dobørste så ofte. Fordi merkene forsvinner neste gang noen tisser. Ellers så trekker vi opp to ganger. Men noen små merker kan det være.
JEG vil helst bruke dobørste, men husker jeg fikk kjeft da jeg var yngre. Fordi dobørsten var våt.
Så prøver å unngå å bruke den.

TS

Anonymous poster hash: 76ebd...ea2
Skrevet

Ja selvfølgelig. Lærte du virkelig ikke det hjemmefra? Trodde det var allmennkunnskap og noe alle oppegående voksne mennesker gjorde.

Skrevet

Takk for svar. Skal flytte inn med ei venninne etter sommeren. Og vil ikke gjøre noe feil,

Her hjemme så bruker vi ikke dobørste så ofte. Fordi merkene forsvinner neste gang noen tisser. Ellers så trekker vi opp to ganger. Men noen små merker kan det være.

JEG vil helst bruke dobørste, men husker jeg fikk kjeft da jeg var yngre. Fordi dobørsten var våt.

Så prøver å unngå å bruke den.

TS

Anonymous poster hash: 76ebd...ea2

Hva? Kjeft fordi dobørsten var våt?

Hva skulle den ellers brukes til? Utstilling? :klo:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Kjeft fordi dobørsten var våt?

Hva skulle den ellers brukes til? Utstilling? :klo:

...med en brun dam som samler seg nedi holderen. Yaikkk! Ikke faen om jeg bruker børsten til å børste bort bæsjeklatter nedi dassen. Den bæsjen som har festet seg ovenfor vannflaten bruker jeg papir for å få vekk. Bæsjen nedi vannet vil løse seg selv etter et par timer. Evt bare heller jeg klor eller annet vaskemiddel nedi.

Anonymous poster hash: a98a1...c02

Skrevet

...med en brun dam som samler seg nedi holderen. Yaikkk! Ikke faen om jeg bruker børsten til å børste bort bæsjeklatter nedi dassen. Den bæsjen som har festet seg ovenfor vannflaten bruker jeg papir for å få vekk. Bæsjen nedi vannet vil løse seg selv etter et par timer. Evt bare heller jeg klor eller annet vaskemiddel nedi.

Jeg heller klor i doskåla og legger dokosten oppi i noen minutter, vips "ren" kost. Bruker selvfølgelig dobørste til å fjerne avføring med. Hva skal den ellers brukes til?

Skrevet

Altså, man rister og skyller jo av kosten når man trekker ned i do.

Altså ingen brun dam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller klor i doskåla og legger dokosten oppi i noen minutter, vips "ren" kost. Bruker selvfølgelig dobørste til å fjerne avføring med. Hva skal den ellers brukes til?

Altså, man rister og skyller jo av kosten når man trekker ned i do.

Altså ingen brun dam.

Feil. Damer bæsjer ikke. Dere har ingen troverdighet her!!

Anonymous poster hash: c9668...ca7

Skrevet

Bruker klor og dobørsten :) ingen rester!

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja. Men legger ofte litt dopapir i do først før jeg..ja, gjør mitt...og da trenger jeg sjelden å bruke dobørste.

Men hvis du er riktig løsmaget, spruter det rundt i hele toalettet. Da må det børstes rent.

Skrevet

Men hvis du er riktig løsmaget, spruter det rundt i hele toalettet. Da må det børstes rent.

'

Ja det er sikkert og visst. Lar man det være, tørker det og er nesten umulig å fjerne. En ny dobørste koster 10 kr på Ikea, fatter ikke hvordan folk kan la vær å bruke det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...