Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å bytte forsikringsselskap på bilen min.

Noen som har selskap å anbefalle? Delkasko på bil over 10år

Evt kan komme med noen selskap som ikke er av de mest kjente som Sparebank1 eller If.

noen "sjulte skatter"..

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok selv sammenligne priser. Det er mye som spiller inn. Det er neppe slik at ett selskap alltid er billigst.

Alle forsikringsselskap jeg vet om har greie kalkulatorer på nett, så det går ganske raskt å finne det billigste.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har rimelig bil-kasko hos Landbruksforsikring, riktignok som medlem av en fagforening. Mulig de er rimelige uansett også uten denne medlemsrabatten?

AnonymBruker
Skrevet

Nemi Forsikring har billig bilforsikring til ditt bruk.

Anonymous poster hash: c99d0...45f
AnonymBruker
Skrevet

Nemi er gode på kasko. Delkasko så skiller Tryg, Eika og Møretrygd seg ut. Forutsatt at du er over 25 år..

Anonymous poster hash: c14c6...243
AnonymBruker
Skrevet

Noen selskap er billigere på noe, andre på noe annet. Å ha rabattavtale er uansett lurt.

Anonymous poster hash: 0e100...b4b

Skrevet

Vi har bilen forsikret hos Nemi, billigere enn alle andre rabattavtaler vi har tilgang til faktisk. Fornøyd med de! Så innhent tilbud fra de og se om de har god pris til deg også. Men som ved alt slikt så må du inntente tilbud fra mange for så å velge den billigste. Det kan jo variere ut i fra situasjon og dagsform nær sagt, så man kan ikke bare høre på hva andre har. Dessverre.

Gjest Wei Wei
Skrevet

KLP er den billigste jeg fant. Har ikke sammenliknet prisene i det siste, men er fornøyd med det jeg betaler.

Skrevet

Hvis du har andre forsikringer kan det gi rabatter. Fagforeningsmedlemsskap likeså. Så det er ikke sikkert at det som er billigste selskap for en er det for en annen.

AnonymBruker
Skrevet

Disse rabattene (samle forsikringer i ett selskap) er en myte. Var en undersøkelse i en av landets største aviser nylig. Som viste at man slapp billigst unna, om man fant den billigste forsikring for hver enkelt forsikring uavhengig av selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Disse rabattene (samle forsikringer i ett selskap) er en myte. Var en undersøkelse i en av landets største aviser nylig. Som viste at man slapp billigst unna, om man fant den billigste forsikring for hver enkelt forsikring uavhengig av selskap.

Det stemte ikke for min del i hvert fall. Jeg har mange forsikringer, og med fagforeningsrabatt og totalavtale har jeg fått veldig gode vilkår. Jeg har sjekket priser rundt om og ingen matcher.

Anonymous poster hash: 4d1ef...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...