AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hva er det som gjør at du liker en person? Hvordan oppføre seg for å bli godt likt? Føler det er noe jeg gjør galt.. Anonymous poster hash: bd81e...d02
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Liker mennesker som smiler. Det gir alltid et godt inntrykk. Som første steg. Deretter at de har humor og viser selvinnsikt. Og så liker jeg mennesker som gir andre mennesker en sjanse. Tolerante og oppriktige.
Suusa Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Mennesker som smiler og er hyggelige og empatiske, gir komplimenter uten at de prøver for hardt. De som er litt åpne og lette å prate med og kan ha øyekontakt med. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Når det blir gitt, likevel blir man utestengt, ikke invitert med på ting. Jeg er eneste på jobben, altså min avdeling som ikke blir invitert. De andre har ukentlige middager, ofte hos hverandre og i hverandres bursdag. Tenkte en stund at d var fordi jeg var "ny" Men hun som begynte likt som meg er jo med. Anonymous poster hash: bd81e...d02
K.B.E Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg liker personer som er hyggelige og inkluderende, som er omgjengelige og lette å prate med.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Når jeg vet at jeg har sagt eller gjort noe galt så sier jeg det. Jeg tar ofte ansvar for ting de andre kvier seg for. Jeg smiler og ler ofte, bruker humor og god stemning ofte. Jeg spør hvordan det går, sier alltid hei og hadet. Når det er noe jeg misliker så tar jeg det opp direkte med personen, helst uten andre tilstedet. Får jeg vite noe, sprer jeg det aldri videre. Nå har det skjedd noe spesielt i en kollegas liv. Noe den personen har fortalt til alle. Men velger å ikke fortelle til meg. Grunnen til atjeg vet er at de snakker litt høyt. Men har ikke fortalt noen at jeg har fått det med meg. Vedkommende velger jo selv, men føler meg veldig utenfor for å si det sånn. Anonymous poster hash: bd81e...d02
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Når det blir gitt, likevel blir man utestengt, ikke invitert med på ting. Jeg er eneste på jobben, altså min avdeling som ikke blir invitert. De andre har ukentlige middager, ofte hos hverandre og i hverandres bursdag. Tenkte en stund at d var fordi jeg var "ny" Men hun som begynte likt som meg er jo med. Anonymous poster hash: bd81e...d02 Tenker jo først og fremst at det er utrolig dårlig gjort av de andre! Må jo helst være en svært så god grunn, men vanskelig å vite uten mer info. Hvordan er de mot deg på arbeidsplassen da? Har du ikke fått noen signaler?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Alt som blir sagt til meg er det som omhandler jobben ellers kun overfladiske ting. Ofte stille i samtaler når jeg kommer inn. Når jeg (få ganger)har spurt hva som skjer får jeg bare vage svar også går alle hvert til sitt. Blitt mer og mer over tid. Vet ikke helt hva jeg mener om det ennå heller. Litt sårt, men er det noe tap. Likevel, alle ønsler tilhørighet. Så som oftest prøver jeg heller å gjøre litt ekstra for og på jobben. Så går tankene mine over på noe annet.Anonymous poster hash: bd81e...d02
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 I det siste har jeg holdt igjen på min humor, prøvd å være åpen på en annen måte, prøvd å si at hvis jeg gjør noe galt - så si det til meg. Prøvd å holde meg mer for meg selv også. Slitsomt med folk som er på en hele tiden. Anonymous poster hash: bd81e...d02
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Alt som blir sagt til meg er det som omhandler jobben ellers kun overfladiske ting. Ofte stille i samtaler når jeg kommer inn. Når jeg (få ganger)har spurt hva som skjer får jeg bare vage svar også går alle hvert til sitt. Blitt mer og mer over tid. Vet ikke helt hva jeg mener om det ennå heller. Litt sårt, men er det noe tap. Likevel, alle ønsler tilhørighet. Så som oftest prøver jeg heller å gjøre litt ekstra for og på jobben. Så går tankene mine over på noe annet.Anonymous poster hash: bd81e...d02 Det er jo ikke akkurat noe en spør om heller. Hvorfor en ikke blir bedt osv. De er skeptiske til deg av en grunn, men ikke lett å få vite grunnen. Kjedelig situasjon!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Det har skjedd mange ganger at en kollega kommer inn stiller et spørsmål, type "hva gjør jeg" også svarer jeg. Og da får jeg et rart blikk, såvidt vedkommende kikker i min retning, førsamme spørsmål blir stilt igjen. Noen andre svarer nøyaktig det samme som meg. Også går hun å gjør det. Anonymous poster hash: bd81e...d02
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 De prater ofte om dette på jobb. Når de skal møtes neste gang, hos hvem, hva som skjedde i den bursdagen eller den helgen, osv. Anonymous poster hash: bd81e...d02
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 http://tablet.dagbladet.no/2009/02/02/magasinet/ekspertene/arbeidsliv/4650430/ Etter å ha lest her skal jeg i hvert fall ikke bli noe offer, eller lage noen ond sirkel av det. Anonymous poster hash: bd81e...d02
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Takk for artikkelen ts. Interessant!Anonymous poster hash: 7d52f...8ad
Gjest Mojitoo Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Jeg liker mennesker som er imøtekommende, inkluderende og blide! Er glad i å bli kjent med nye folk, og ikke noe er bedre enn folk som åpner seg og er interessert i det samme, istede for å vise null interesse og tydelig vise med hele seg at man ikke er interessert i å bli kjent.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Har tatt meg selv i å se "det er så kult å ha noen med samme interessen som meg her." På jobben. Har også tatt opp med kollega en ting jeg syns hun er skikkelig god på, fått tips og sagt at det er noe jeg ønsker å bli bedre på. Så føler at jeg gjør mitt. I artikkelen sto det om uskrevne regler, jeg kan ha brutt noen av de. Som kan ha gjort noen usikre på meg. Håper det er en sånn liten fille ting. For meg virker det som om alle er venninner og i en så sterk klikk at det en mener, mener alle. Hadde de bare kommet til meg med det jeg har gjort galt så hadde jeg kunnet gjøre noe med det.Anonymous poster hash: bd81e...d02
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 Som smiler.Et smil erstatter mange ord. De som er vennlige. Kan sette seg inn i andre sin situasjon Gode lyttere. Godt humør Som ikke baksnakker andre, kommer med sladder Anonymous poster hash: 51942...367
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Har en tendens til å like folk som er laid-back. Tar livet med ro og ikke stresser over minste lille ting. Liker folk med samme interesser og lik humor som meg.
Americana Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Dette virker veldig rart. Spesielt merkelig om de er voksne mennesker, minner mer om ungdomsskolen. Har dere f.eks, veldig forskjellig livssituasjon? Har alle som blir invitert barn f.eks. og ikke du, eller omvendt. Er de single, par? Om det er en fellesnevner mellom dem kan det være grunnen til at de møtes.
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Personlig liker jeg personer som er ganske hardtarbeidende, men er artig å prate med og slikt. Har litt på færde, noen å ta en kopp kaffe med. Kult det. Liker ikke personer som bare daffer, ikke gjør noe som helst. Type naver. Eller folk som er noen jævler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå