Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp begynt å trene og trenger en treningstights til rett under knærne. Er XL, så trenger en litt stor som liksom gir litt hold :) Har lest en del bra om Röhnisch Shape tights eller hva de heter. De har vel noen med litt høyere midje også. Anbefalinger på denne eller andre, noen? :)

Anonymous poster hash: cca71...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av di tightsene jeg har, så har jeg bare en som går til rett under knærne, og det er pierre robert sin. Kjempefornøyd med den til nå hvertfall, selv om den kun er brukt et par ganger da. Betalte 149,- for den på tilbud. Hadde ikke trodd jeg skulle være så fornøyd til den prisen :-p Verdt å sjekke ut før du betaler flere hundre for röhnisch sin kanskje?

Ellers har jeg et par fra mxdc som jeg bare bretter opp dersom jeg trenger det :-)

Endret av gulsaft
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min beste tights er en caprimodell fra Röhnisch. En anti-shakemodell. Sitter støpt og har en fin midje.

Ellers er Nike Legende fin i livet også. Høy med bred linning og fast og elastisk i stoffet.

Anonymous poster hash: 82cfe...6d4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar begge to! Både Pierre Robert og Nike skal sjekkes ut :)

TS

Skrevet

Jeg takler ikke treningstøy med høyt liv, er jeg alene om det? Fikk to tightser fra rohnisch av kjæresten, men de måtte heg bare bli kvitt. :P

Nike har mange med 3/4 bein.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke treningstøy med høyt liv, er jeg alene om det? Fikk to tightser fra rohnisch av kjæresten, men de måtte heg bare bli kvitt. :P

Ja du er nok alene der. Neida. Men har man litt mage så vil man ikke ha lavt liv. Det er så ukult å få snurpa sammen kroppen rett under magevalken så den ser ekstra stor ut. Virkelig få den fremhevet.

Jeg kjøpte de fleste treningstightsene mine da jeg hadde en real magevalke. Derfor er mine tights høye. Men de sitter godt nå som magen er flat også. Og det er kjekt å ha noe som sitter når man skal ta knebøy for eksempel. Ser ikke bra ut om man får rørleggersprekk :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trene med lavt liv må jo være skikkelig ubehagelig? Jeg hadde vist rumpa mi til alle og enhver når jeg tar knebøy og markløft. :P Endret av Pompom
Gjest Runforit
Skrevet

Den på profilbildet er fra Cubus. Synes den sitter kjempegodt og er passe høy på livet. Veldig behagelig å løpe i :)

Skrevet

Trene med lavt liv må jo være skikkelig ubehagelig? Jeg hadde vist rumpa mi til alle og enhver når jeg tar knebøy og markløft. :P

Så langt har jeg ikke vist rumpesprekken. :ler:

(Hvis du ser bort fra at mange av de er litt gjennomsiktig :P)

Skrevet

Antishake er fantastisk. God og gå i og holder alt inne :)

Skrevet

Antishake er fantastisk. God og gå i og holder alt inne :)

Har sett mange med denne såkalte antishake, og alt rister jo uansett når man løper. Uansett tynn eller tykk. :P

• Liker 1
Gjest Blubbs
Skrevet

Piere og Robert er helt ok etter min mening. Passer på å ha en løs topp utenfor, ellers tyter alt.

Ellers er Antishake å anbefale! Kjøpe en ny en selv i går. Har ikke fått testet den voldsomt, men virker lovende sålangt.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Dere som nevner antishake, er det kun Röhnisch som har de, eller finnes de generelt i andre merker? :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Dere som nevner antishake, er det kun Röhnisch som har de, eller finnes de generelt i andre merker? :)

TS

Antishake er vel deres patent. Men flere andre har kompersjonseffekt eller hold-in effekt.

Så lenge den er stram og fast i stoffet, så holder den ting litt mer på plass (men er ikke en vidunderkur for litt mindre faste kropper). Beste er å prøve på, så du kjenner at tightsen sitter stramt på hele veien. Noen tights er for tøyelige og blir også fort slappe i stretchen.

Skrevet

Har sett mange med denne såkalte antishake, og alt rister jo uansett når man løper. Uansett tynn eller tykk. :P

Da har de for stor strl, er helt umulig at ting skal riste når jeg har på meg den. Pølseskinn deluxe 😝

AnonymBruker
Skrevet

Antishake er vel deres patent. Men flere andre har kompersjonseffekt eller hold-in effekt.

Så lenge den er stram og fast i stoffet, så holder den ting litt mer på plass (men er ikke en vidunderkur for litt mindre faste kropper). Beste er å prøve på, så du kjenner at tightsen sitter stramt på hele veien. Noen tights er for tøyelige og blir også fort slappe i stretchen.

Takk for svar :) Vil helst ha en som holder alt på plass ja, og gjerne en med litt tykkere stoff. Får tråle sportsbutikkene og satse på jeg finner en favoritt! Men bør jeg ta en som kjennes litt for stram ut, så den ikke strekker seg ut? Eller skal jeg ta en som sitter perfekt, og da holder den seg der? Og hvor selges forresten Röhnisch?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Vil helst ha en som holder alt på plass ja, og gjerne en med litt tykkere stoff. Får tråle sportsbutikkene og satse på jeg finner en favoritt! Men bør jeg ta en som kjennes litt for stram ut, så den ikke strekker seg ut? Eller skal jeg ta en som sitter perfekt, og da holder den seg der? Og hvor selges forresten Röhnisch?

TS

Jeg anbefaler helt klart Nike Legend som førstegangs tights. Den er ganske tykk i stoffet med god passform, bred og litt høy linning og fast i stoffet. Finnes i en del nettbutikker. Ikke er den blank i stoffet heller, så den er mer flatterende for eventuelle celluliter. Finnes i full lengde og i capri. Legend slim-fit er løs/videre ved føttene.

Min første Legend er snart fire år og like fin. Den har jeg brukt veldig mye.

NIK5970_800_3.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler helt klart Nike Legend som førstegangs tights. Den er ganske tykk i stoffet med god passform, bred og litt høy linning og fast i stoffet. Finnes i en del nettbutikker. Ikke er den blank i stoffet heller, så den er mer flatterende for eventuelle celluliter. Finnes i full lengde og i capri. Legend slim-fit er løs/videre ved føttene.

Min første Legend er snart fire år og like fin. Den har jeg brukt veldig mye.

NIK5970_800_3.jpg

Takk for bra tips! Den så jo veldig fin ut også :)

TS

Skrevet (endret)

Jeg har Rönisch anti shake eller noe.. Har 7/8 lengde, men den kan vel også fås rett under kneet. Jeg er veldig fornøyd med den. Kjempehøy i livet så man slipper å få en "pølse" over kanten, og så er det snøring i tillegg. Har hatt min i over et halvt år nå, og den ser fortsatt fin ut :)

Det rister jo selvfølgelig litt uansett, men det er hvertfall ganske kompakt og konsentrert risting og ikke "skvulping" sånn som jeg får i andre tightser.

Endret av SuperFace
Skrevet

Jeg har Rønisch anitshake capri, og er godt fornøyd. Men kunne godt hatt den en størrelse mindre så den hadde sittet strammere. Liker det høye livet jeg, men det kan også brettes ned om man foretrekker det. Har også 2xu kompresjonstights, og den er hakket bedre syns jeg, men det kan være fordi jeg traff bedre med størrelsen der. Det disser definitivt mindre med antishake altså, selv når de er litt for store, jeg merker stor forskjell når jeg løper med andre, vanlige tights uten noen holdin-effekt. Får legge til at jeg er slank, men siden jeg nærmer meg 40 år og har født 3 barn slipper jeg ikke unna litt dissing... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...