Gå til innhold

Det er kjedelig på herresalongen

Anbefalte innlegg

Gjest Aktiv forumbruker
Skrevet

Jeg har vært en aktiv gjest og leser av herresalongen.no over lengre tid og må si jeg er skuffet over nivået.

For det første er det utrolig lite liv i forumet. For det andre virker det som om de faste brukerne omgås hverandre på fritiden og er sløve!

I tilegg diskuteres kun sex og puppe-damer der...det eneste som er populært er nakne damer og pupper. Og det står ikke på alderen: de fleste brukerne er mellom 24-40 år! :o

Mitt terningkast er: 2 (+) for nivået på forums-diskusjonene.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kan du ta dette opp på heresalongen?

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan du ta dette opp på heresalongen?

:enig_animasjon:

Ta det der inne du! det er jo tross alt det nettstedet det gjelder,ikke kvinneguiden!

Skrevet

Hva er overraskende med at menn i alderen 24-40 er interessert i pupper, sex og nakne damer?

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Inviterer deg tilbake til riktig forum for den diskusjonen..

Gjest Anonymous
Skrevet

Merkelig post...

slenge dritt om andre forum på denne måten er ikke pent.

Gjest Anonymous
Skrevet

En annen ting.

Vi jenter liker bedre å snakke enn det gutta gjør da vel.

Gjest Beckhams
Skrevet

Ja, Herresalongen går tregt...men har du forsøkt Lysfontenen?

KG er best!! :P

Gjest Gitte
Skrevet

Helt enig med de som mener at du bør ta dette opp på Herresalongen. Det ser veldig dumt ut å stikke til et annet forum for å klage.

Gjest TomKrus
Skrevet
Helt enig med de som mener at du bør ta dette opp på Herresalongen. Det ser veldig dumt ut å stikke til et annet forum for å klage.

Problemet er nok at det er ingen på herresalongen som kan svare. Det er ingen der :)

Gjest Fraggel
Skrevet

Da er det nok en løsning svært nær:

ikke vær der.

Dævven, dette har jeg brukt lang tid på å pønske ut.

Får jeg applaus nå?

Skrevet

Nope! :P For jeg kom frem til det SAMME, uten å bruke lang til...jeg fortjener klapp klapp klapp så! :P

Hva med å bare ikke være der?

Kesus...

Gjest Fraggel
Skrevet
Nope!  :P For jeg kom frem til det SAMME, uten å bruke lang til...jeg fortjener klapp klapp klapp så!  :P  

Hva med å bare ikke være der?  

Kesus...

Jeg tror jeg skal lage et diplom vi kan henge opp på veggen.

Er nemlig kjempeimponert. :danse:

:ler:

Gjest Gitte
Skrevet
Problemet er nok at det er ingen på herresalongen som kan svare. Det er ingen der

Stemmer nok det. Alle er nemlig her for å fortelle at det ikke er noen der. :tunge1:

Gjest TomKrus
Skrevet

Stemmer nok det. Alle er nemlig her for å fortelle at det ikke er noen der. :tunge1:

Kom igjen da folkens. Vi stikker til herresalongen gg fester der istedet. Har hørt at foreldrene er borte i helga :)

Gjest Gitte
Skrevet

Ikke pokker! KG er best, med eller uten røykeforbud! :P

Dessuten kan du sikkert ikke stole på de foreldrene. De kan komme hjem sånn plutselig :o

Skrevet
Jeg tror jeg skal lage et diplom vi kan henge opp på veggen.  

Er nemlig kjempeimponert.

Kult at du fikser det! Ikke ofte jg får diplomer! :sjarmor:

Neh, foreldre er så søte så..og kommer de hjem tidligere får de lov til å joine......festen..?

vel vel vel...

Gjest Hillary..
Skrevet

Vi trenger ikke Herresalongen. Det er nok menn her i Kvinneguiden. Stort sett.

Eksisterer det noe forum som heter Lysfontenen?Prøvde å finne det, jeg...sånn midt i natten... Det høres veldig alternativt ut. Tegn din egen engel eller la deg inspirere av halogenpæren. :tunge1::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...