AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hannkatten min på ca 7 måneder har begynt å være litt utenfor huset og på terrassen. I går kom det en ny katt inn på vår tomt som prøver å dominere vår katt. Han er ikke utpreget aggressiv, men han prøver å ta han bakfra og biter han i nakken/halsen og holder ham fast. Selv om vår katt var inne så stod han på rekkverket og kikket inn etter ham. Når jeg kom fra jobb nå så slapp jeg katten ut på terrassen og da var den andre katten her med en gang. Den ukjente katten er veldig fin så jeg tror ikke det er en villkatt. Men jeg vet ikke hvem som eier den for den har ikke haldbånd. Tror ikke den er kastrert for den har vertfall store cahonas. Om vår katt møter andre katter så er han fæl til å springe etter de og skal leke eller tøffe seg så jeg tenkte det var bra han fikk noe å bryne seg på. Men vil jo ikke at denne katten skal komme å ta han hver dag han er ute heller. For han får ikke slappet av. Han må hele tiden passe på så ikke den andre katten hopper på han. Jeg har prøvd å jage den andre katten bort, men han kommer bare tilbake. Noen som har noen tips?Anonymous poster hash: f983a...170
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Er din katt kasterert?Anonymous poster hash: 218e5...9a3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Vi har ikke fått oss hageslange ennå, men en flaske funker vel like bra. Ja, min katt ble kastrert nå nylig. Anonymous poster hash: f983a...170
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Tar han bakfra.. fniis sorry at jeg ler Anonymous poster hash: 45886...ad4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Tar han bakfra.. fniis sorry at jeg ler Anonymous poster hash: 45886...ad4 Hehe, samboeren mente at den prøver å pare seg med vår sin. Men jeg tror det bare er enklere å få tak i vår på den måten. Anonymous poster hash: f983a...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå